AndroidHealthClinic

vraag over roken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sigaret + Jop aan de top haha

Dat is juist het lekkere van een sigaret, dizzy voelen en het idee hebben dat je niet bekeken wordt (ook al sta je alleen), chill en ontspannen en wat ondernemend. Misschien wat zelfverzekerderder houding.

Acute tolerantie geeft nicotine, de tweede sigaret is al een gewoonte want het effect van de eerste krijg je al niet meer, dan doe je het om het te doen. Het vasthouden tussen de vingers, het aansteken, peukie pakken, filter wegschieten enz. Net als een zilverpapiertje of spiegel, lijntjes prepareren enzo.

Voor je het weet ben je hooked, 'k rook heel af en toe welees, eens in het half jaar ofzo, maar dan wel gelijk 10 peuken. :s En i.c.m sos. Dan is het het lekkerst.

1 tje per week kan bijna niet, dat worden er 2...

Zo begon het bij mij met crack...

Volgens mij wil je dood, een slechte conditie, altijd stinken, gele tanden, nutteloos geld spenderen. Dan moet je zeker roken, is er allemaal goed voor

Je vrienden roken en jij gaat het daarom ook doen... Stoer man......

kneus

Je hoort het al van de anderen hier: STOPPEN!!!

en als je toch gaat roken, reken maar dat je over een tijd een topic opent met de vraag: hoe moet ik stoppen???

Je bent niet gewend te roken. Als je nu stug door rookt, ben jij van dit probleem af!

Als je vrienden aan de harddrugs gaan doe jij dat dan ook.
Nee toch? Dus beslis zelf of je wil roken of niet.

Vreemd dat mensen die sporten toch roken, ik kan daar maar niet aan wennen.

Gewoon stoppen met roken. Is beter voor je gezondheid.

gewoon stoppen, al die vrienden die roken zijn mietjes, janetten, zijn zielig...als ze verslaafd zijn is het al te laat. Jij bent het niet dus begin er niet aan.
Jou leven moet maar uit 4 dingen bestaan: studeren,trainen,eten,slapen. ;)

:roflol: :roflol: en zijn vrienden dan?

haha dit moet een grap zijn

Ik zeg te vaak dude...

Maar dude...waarom?
Zoveel grappenmakers op de wereld.

Haha. Hier advies vragen over hoe je het best je 'kankerstartpakket' wat dragelijker kan maken omdat het nu zo vervelend is en je het per se vrijwillig moet doen.

Een sigaret gaat je niks bieden in je verdere leven behalve stille discrimatie jegens jou, stinkende kleren, gele tanden, verhoogde kans op allerlei hart- bloed- en vaatzietkes, verhoogde kans op longkanker, verslechterde stembanden, stinkende adem, verhoogde kans op impotentie, kans om je onvrijwillige medemens dit alles ook te bieden door jou, verslechterde conditie en uiteindelijk een flink geld bedrag; 2 pakjes per week * 50-60 jaar lang(als je 'geluk' heb * 5 euro = 25000-30000 euro. Roken is zo <2007.

On-topic: Wees een man en hijs 'em in een hijs op, als je duizelig wordt..so be it. Jij kiest er toch voor?:S

Ik wil beginnen met roken maar weet er niets van,
kan iemand mij een rookschema geven en welk merk moet ik pakken?

Persoonlijk dacht ik aan drie keer per week:
Maandag:gemiddeld "5*5* Johnson zonder filter"
Woensdag:zwaar en low rep: "3*3* Groene Michel"
Vrijdag:licht en high rep "3*15*Camel light"

Wat vinden jullie van men schema? :roflol:

Ik wil beginnen met roken maar weet er niets van,
kan iemand mij een rookschema geven en welk merk moet ik pakken?

Persoonlijk dacht ik aan drie keer per week:
Maandag:gemiddeld "5*5* Johnson zonder filter"
Woensdag:zwaar en low rep: "3*3* Groene Michel"
Vrijdag:licht en high rep "3*15*Camel light"

Wat vinden jullie van men schema? :roflol:

Het lijkt mij verstandig om er ook nog een setje menthol door te gooien:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven