Fitness Seller

Vraag over ROKEN..?

HikoA

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Dit is een onderwerp waar we al een tijdje over zitten te discusierren op school dus ik dacht laat ik het maar even hier vragen op dit forum :

Nou dat roken je conditie verminderd dat begrijpen we allemaal.

Maar kunnen rokers minder succesvol zijn in het trainen van SPIEREN ???
Volgens mij is dit geen enkel probleem maar de jongens op school vertellen dat rokers niet echt gespierd KUNNEN worden....

, Alvast bedankt !

Voordat mensen weer beginnen :

Roken dit roken slecht roken zus blabla, dat heet verslaving, was t maar zo easy om je sigaretten neer te leggen en te zeggen ik rook vanaf nu niet meer, dus mensen die nog nooit gerookt hebben moeten hier ook niet over oordelen, het is iets waar je mee begint als je jong bent, en waar je spijt van krijgt, maar ga mensen niet lopen wijsmaken dat ze moeten stoppen en dat t slecht is, of ze zelfs voor gek uit maken dat ze nog niet zijn gestopt, want dat weten we zelf dondersgoed.

• Topic Starter Topic Starter
Ja helemaal gelijk in REALIST....

Maar rokers hebben toch ook de mogelijkheid om gewoon te BBEN en ook succesvol tezijn ??? Want dit was tenslotte mijn vraag.

Ja helemaal gelijk in REALIST....

Maar rokers hebben toch ook de mogelijkheid om gewoon te BBEN en ook succesvol tezijn ??? Want dit was tenslotte mijn vraag.

Natuurlijk, je hoeft geen hare krishna te worden om spieren te kweken ;)

onzin.

ja markus ruhl die rookt toch ook?

agh jah.... ik vind het lkkr maar ben niet verslaafd... kzie nu deze topc en kom er achter dat ik nu anderhalve week niet heb gerookt.... ik ga het maar helemaal laten denk ik... ik merk het met kickboxen en brazil J.J. dat mn longen pijn gaan doen, maar ik ga langer door dan de uber nette sportmannetjes die nooit hebben gerookt... karakter zegt ook veel....
tiz slecht, t blijft slecht, maar t iz heerlijk...

Roken heeft geen directe invloed op het kweken van spiermassa. Wel in de zin dat het eetlustremmend is, de zuurstoftoevoer verslechterst alsook je uithoudingsvermogen is zwakker door korter van adem te zijn.
Toen ik gestopt was merkte ik op dat ik meer aankon wss door meer zuurstof op te nemen.

ik als hardgainer ben beter af als ik niet rook, zal makkelijker spiermassa gainen als ik niet rook.. heb zowiezo al een snelle stofwisseling, als ik dan nog rook erbovenop..

ik ben met nieuwjaar gestopt, na 16 jaar van alles gerookt te hebben.... ik merk dat mijn zuurstof opname, wat nogal eens een probleem met squats kon zijn, nu al stukken beter is... ik kijk er naar uit dat het nog beter wordt!!

ohja, idiots die zeggen dat roken lekker is zijn hun 1e sigaret zeker vergeten. juist ja!

ik vond mijn 1st peuk heerlijk!!!!. ik wist nogh niet hoe ik moet inhaleren. zat in groep 6 maar ik was Stoned!.. vond het geweldig... daarom wassik doorgegaan met roken, omdat ik er stoned van werd... en dan word je niet meer stoned, dan ga je blowen.... maar ik blow al vanaf mn 15e niet meer...

my bad, onder roken versta ik wel inhaleren... een normaal mens hoest zich dan toch echt de @!#@#*($@#. je lichaam die het gif reject enzo...

blowen is trouwens helemaal k*t voor je gezondheid (ook mentaal)...

• Topic Starter Topic Starter
IK heb tot nu toe ( ben nu 16 ) alleen maar gerookt en heb zelfs nooit aan blowen gedacht.
Stoppen gaat ook niet meer zo makkelijk zoals iedereen ''denkt'' te zijn me vrienden zeggen gewoon gooi je peuken weg en stop er maar gewoon mee maar ja makkelijk gezegd dan gedaan :)

En ik ga weer beginnen met trainen hoop dat ik er goed zal uitzien :)

Het is ook niet de trek die zo verslavend is, maar de gewoonte, van iets in je handen te hebben.

wat mij helpt om gemotiveerd te blijven is cardio oppakken.
ik kon nog geen minuut rennen en zie dit elke week verbeteren.. ik houd mezelf voor dat een groot deel daarvan door het niet meer roken komt. zolang het maar werkt he :D

stoppen op je 16e gaat iig een stuk gemakkelijker dan op je 32e kan ik je VERZEKEREN!
think about it! fl**ker die zooi weg, doe je zelf een plezier man!

wat mij helpt om gemotiveerd te blijven is cardio oppakken.
ik kon nog geen minuut rennen en zie dit elke week verbeteren.. ik houd mezelf voor dat een groot deel daarvan door het niet meer roken komt. zolang het maar werkt he :D

stoppen op je 16e gaat iig een stuk gemakkelijker dan op je 32e kan ik je VERZEKEREN!
think about it! fl**ker die zooi weg, doe je zelf een plezier man!

AMEN!!!!!

en als je 1st een tijdje rookt zonder dat je weet wat inhaleren is, als je daarna voorzichtig inhaleert dan kan je het handelen.... dus dan heb je die hoestbuien niet enso.... ik vond het gelijk lkkr

Terug
Naar boven