XXL Nutrition

Vraag over ROKEN..?

• Topic Starter Topic Starter
Jeeh daar ben ik al een tijdje mee bezig om te stoppen elke keer gaat het zo van LAATSTE PAKJE , laatste pakje en zo gaat het maar door ....

Maar Zodra ik serieus begin denk ik wel te stoppen.

stoppen beslis en doe je in een seconde... het niet weer beginnen duurt de rest van je leven!

ik snap dat het moeilijk is om te stoppen, op jonge leeftijd zie je de noodzaak niet zo.. je bent immers gezond etc etc en je denkt dat je later wel 'gemakkelijk' kan stoppen... daar ga je dan ook echt de mist mee in.. je bent dan een veel grotere junk dan nu! voor mij was de directe aanleiding om te stoppen dat ik s'ochtends bloed stond te hoesten.. wil je echt daar op wachten mijn vriend? ik kan alleen maar hopen dat je verstandiger bent dan ik!

succes :D

• Topic Starter Topic Starter
@ Rusher en de rest Thnx man Je hebt me echt geholpen...

Heb me hele pak peuke aan me broer gegeven en heb gezworen nooit meer 1 in me hand te houden kijken of ik dit afspraak aan kan en hoop ook dat het gaat lukken.

DUS BINNEKORT WEER FLINK BEGINNEN MET TRAINEN !!

karma voor jou bro!
go for it !!!!

@ Rusher en de rest Thnx man Je hebt me echt geholpen...

Heb me hele pak peuke aan me broer gegeven en heb gezworen nooit meer 1 in me hand te houden kijken of ik dit afspraak aan kan en hoop ook dat het gaat lukken.

DUS BINNEKORT WEER FLINK BEGINNEN MET TRAINEN !!

Whaha dat heb ik ondertussen al honderden mensen horen zeggen :P zeg dat maar als je paar dage niet gerookt heb, een biertje aan t drinke ben, en iemand steekt een peuk naast je op :D

IK heb tot nu toe ( ben nu 16 ) alleen maar gerookt en heb zelfs nooit aan blowen gedacht.
Stoppen gaat ook niet meer zo makkelijk zoals iedereen ''denkt'' te zijn me vrienden zeggen gewoon gooi je peuken weg en stop er maar gewoon mee maar ja makkelijk gezegd dan gedaan :)

En ik ga weer beginnen met trainen hoop dat ik er goed zal uitzien :)

komop jochie je bent slechs 16. toen ik 16 was begon ik net met roken, de grootste fout in mijn leven helaas:( ik snap dat je het best wel stoer vindt, helaas is roken diep triest en ik wil er niet verslaafd aan zijn daarom ben ik sinds 2januari gestopt om de nicotine duivel te verdrijven en ik geef toe dit is even lastig maar waar een wil is is een weg. Het is jouw lichaam dus jouw keuze!

roken is vr mietjes.

Terug
Naar boven