Fitness Seller

Vraag over welke supplimenten ik moet gebruiken

WRNDK

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
54kg
Hallo ik heb vragen over welke supplementen ik moet gebruiken

over mij : ik ben 20 jaar 54 kilo 1,73 lang.
zelf vind ik dat ik te dunne armen(polsen)/benen heb, en daar wil ik iets aan doen. ik train sinds een maand bij basic-fit. ik train 5x per week een uur lang

mijn vragen: welke suplimenten moet ik gebruiken ? de tuinen heeft deze week/maand een aanbieding dat elke 2de artikel gratis is dus wil ik snel me supplimenten hallen.

zelf heb ik all :
-precision engineered amino 1000

doel: breder/zwaarder worden, sixpack.

ik hoop dat iemand mij een goede advies kan geven!

MVG

Moet een grapje zijn toch? Lees alsjeblieft alle andere topics die hier al over bestaan.

• Topic Starter Topic Starter
ben niet zo goed op forums.

De volgende supplementen lijken mij voor jou geschikt; kip, tonijn, zalm, haring, biefstuk, lende, schouder, bil, rijst, pasta, aardappelen, noten, nog meer noten, brocolli en de rest van de groente, kwark, melk, nog een slok melk.

Deze supplementen zijn te krijgen bij diverse winkels, vaak ook met superdeals.

de eerste 6 maanden sowieso geen supplementen.
je bent net begonnen, met eten groei je als kool.
wanneer dit minder wordt kun je aan de supplementen gaan.

thanks voor de advies!

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

ik wil wel iets aan me doorzettings vermogen doen en ik was vanplan jack3d van bodyshop te kopen is dit slim? ik eet nu erg veel en ook super gezond!

De volgende supplementen lijken mij voor jou geschikt; kip, tonijn, zalm, haring, biefstuk, lende, schouder, bil, rijst, pasta, aardappelen, noten, nog meer noten, brocolli en de rest van de groente, kwark, melk, nog een slok melk.

Deze supplementen zijn te krijgen bij diverse winkels, vaak ook met superdeals.

:roflol:

thanks voor de advies!

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

ik wil wel iets aan me doorzettings vermogen doen en ik was vanplan jack3d van bodyshop te kopen is dit slim? ik eet nu erg veel en ook super gezond!

Nee, je zou supps even uit je hoofd moeten zetten,
ga eerst gewoon goed eten, veel belangrijker dan al die supps die je ziet...

jack3d is een PWO (Pre Work Out) supp,
lijkt me niet dat je die nu al nodig heb ?!

ik neem aan dat je wel weet wat het allemaal is en doet ?
OO de "tuinen" is ook niet echt de shop waar je naar toe zou moeten gaan als je al supps zou gaan gebruiken...

Succes ermee man...

Mass Gainer van B&F :thumb:

Nee, je zou supps even uit je hoofd moeten zetten,
ga eerst gewoon goed eten, veel belangrijker dan al die supps die je ziet...

jack3d is een PWO (Pre Work Out) supp,
lijkt me niet dat je die nu al nodig heb ?!

ik neem aan dat je wel weet wat het allemaal is en doet ?
OO de "tuinen" is ook niet echt de shop waar je naar toe zou moeten gaan als je al supps zou gaan gebruiken...

Succes ermee man...

eten doe ik zowieso goed en gevarieerd, ik haal supps dan wel ff uit mn hoofd.

ik ben in 2/3weken ook 2 kilo aangekomen.

altijd lees ik de beschrijving, maar wat het allemaal is is nog een uitvinding voor mij vandaar de vragen over welke supps ik moet gebruiken :D ik ben vrij nieuw in de fitniss wereld!

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

wel heb ik soms moeite om 3a4x per dag te eten :(

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

thanks voor de info!

Laatst bewerkt:
eten doe ik zowieso goed en gevarieerd, ik haal supps dan wel ff uit mn hoofd.

ik ben in 2/3weken ook 2 kilo aangekomen.

altijd lees ik de beschrijving, maar wat het allemaal is is nog een uitvinding voor mij vandaar de vragen over welke supps ik moet gebruiken :D ik ben vrij nieuw in de fitniss wereld!

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

wel heb ik soms moeite om 3a4x per dag te eten :(

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

thanks voor de info!

Je moet er iets voor over hebben. Gewoon eten, eten en nog meer eten. Ik woog een paar jaar geleden 62 kilo (en riep altijd: "Ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen). Ik ben me toen gaan verdiepen in voeding en heb een fatsoenlijk voedingsschema opgesteld (i.c.m. fitness). De kilo's vlogen er aan. Je moet pas aan supplementen gaan denken als je het gevoel hebt dat je weinig tot geen progressie meer behaald.

Terug
Naar boven