MuscleMeat

vraag over winstrol en....

bakkerke

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hey,ik ben nieuw hier. ben 27;m71;77kg en 13%vet op dit moment.
mijn vorige kuur was: week 1-8=250mg/sus en 200/deca.
maar slchts een paar kilo.
nu zo ik winstrol willen gebruiken,want die heb ik al(20x50mg in 8weken)
week 1-2=100mg winstrol(2dagen/week)
week 3-6=150mg winstrol(3dagen/week)
week 7-8=100mg winstrol2dagen/week)
wat zou ik daar het beste bijnemen,ikzou trenbolone nemen.
goede keuze?
ik train 4x per week en doe da al 2 jaar.
envorige keer heb ik 3weken na de kuur prygnile gebruikt.
mag ik da dan terug doen of beter iets anders?
alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Eeeeeh, ik denk dat ik wel weet waarom je niet overspoeld wordt door reacties:

Gebruik eens een <enter> knop of maak eens een nieuwe alinea. Je verhaal is zo onoverzichtelijk dat het al gelijk afschrikt om te gaan lezen.
Lees even wat andere posts en kijk naar de opbouw.

Je geeft aan dat je een winstrol kuur wilt gaan doen. We zullen er gemakshalve maar vanuit gaan dat je wilt gaan cutten. We hebben ook geen idee hoe lang je dit wilt gaan gebruiken en hoeveel mg per dag/om de dag.
Verder rekenen wij hier in mg actieve stof en niet in ml maat.

Kortom, we snappen de ballen van wat je wilt. :rolleyes:

dag maat maar een paar kilo erbij met een eerste kuur van deca en sustanon is niet een goed resultaat, als beginner had je daar makkelijk 10 kg uit moeten halen. WInstrol is velen malen lichter dan bv deca of sustanon een volgende kuur zou bv wel kunnen zijn:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll
week 7-10 150 mg winstrol per week.

Chemical zei:
dag maat maar een paar kilo erbij met een eerste kuur van deca en sustanon is niet een goed resultaat, als beginner had je daar makkelijk 10 kg uit moeten halen. WInstrol is velen malen lichter dan bv deca of sustanon een volgende kuur zou bv wel kunnen zijn:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll

psies.

Chemical zei:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll