MuscleMeat

vraag over winstrol en....

bakkerke

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hey,ik ben nieuw hier. ben 27;m71;77kg en 13%vet op dit moment.
mijn vorige kuur was: week 1-8=250mg/sus en 200/deca.
maar slchts een paar kilo.
nu zo ik winstrol willen gebruiken,want die heb ik al(20x50mg in 8weken)
week 1-2=100mg winstrol(2dagen/week)
week 3-6=150mg winstrol(3dagen/week)
week 7-8=100mg winstrol2dagen/week)
wat zou ik daar het beste bijnemen,ikzou trenbolone nemen.
goede keuze?
ik train 4x per week en doe da al 2 jaar.
envorige keer heb ik 3weken na de kuur prygnile gebruikt.
mag ik da dan terug doen of beter iets anders?
alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Eeeeeh, ik denk dat ik wel weet waarom je niet overspoeld wordt door reacties:

Gebruik eens een <enter> knop of maak eens een nieuwe alinea. Je verhaal is zo onoverzichtelijk dat het al gelijk afschrikt om te gaan lezen.
Lees even wat andere posts en kijk naar de opbouw.

Je geeft aan dat je een winstrol kuur wilt gaan doen. We zullen er gemakshalve maar vanuit gaan dat je wilt gaan cutten. We hebben ook geen idee hoe lang je dit wilt gaan gebruiken en hoeveel mg per dag/om de dag.
Verder rekenen wij hier in mg actieve stof en niet in ml maat.

Kortom, we snappen de ballen van wat je wilt. :rolleyes:

dag maat maar een paar kilo erbij met een eerste kuur van deca en sustanon is niet een goed resultaat, als beginner had je daar makkelijk 10 kg uit moeten halen. WInstrol is velen malen lichter dan bv deca of sustanon een volgende kuur zou bv wel kunnen zijn:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll
week 7-10 150 mg winstrol per week.

Chemical zei:
dag maat maar een paar kilo erbij met een eerste kuur van deca en sustanon is niet een goed resultaat, als beginner had je daar makkelijk 10 kg uit moeten halen. WInstrol is velen malen lichter dan bv deca of sustanon een volgende kuur zou bv wel kunnen zijn:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll

psies.

Chemical zei:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll

tien weken 17AA steroiden?

vind je levertje niet leuk hoor kerel

bakkerke zei:
hey,ik ben nieuw hier. ben 27;m71;77kg en 13%vet op dit moment.heb al eens een kuur gedaan met deca en sus,een kleintje maar.(1ml sus en200deca/week,8weken) was toen 5kg bijgekomen,maar door last van men maag ben ik toen 3kg verloren,ook bij gevolg dat ik 1.2kg vet erbij was.stond dan op 16.5% vet.Ben dan gaan dieeten tot op heden de vooraf gegeven info.ik zou dus nu eens een kuur willen doen met winstrol(heb die al liggen,20x1ml/50mg van zamba).mijn vraag is nu wat neem ik het daar best bij?ik zelf zou trenbolene erbij nemen(30ml) dit tevens in 8weken.is dat een goede combi of is er iets beters en zo ja wat en hoeveel?ook heb ik bij de vorige kuur daarna alleen 3 weken prygnile gebruikt.raad u mij iets anders aan of mag ik deze nu ook doen?nog enkele info;ik train 2j(kom van 68kg,17%vet),train 4x in de week.en voor,tijdens en na de kuur laat ik altijd mijn bloed controlleren.weet het is veel maar zit er al een tijdje mee.hoop op een positief antwoord en thx bij voorbaat,bakkerke

Ja let een beetje op spelling en interpunctie in wel zo prettig voor de lezers :cool:
Denk dat je zoals chemical al zegt wel wat meer uit je eerste kuurtje had kunnen halen, als ik de ervaringen van anderen en van mezelf er naast houdt (en ik ben nu niet echt een genetisch wonder).

Ik zou toch eerst je training/voedingsschema nog 's kritisch onder de loep nemen voordat je weer naar de roids grijpt.

En wat is je doel? Bulken of cutten? Dat verschilt namelijk nogal in keuze voor welke roids je erbij pakt. :)

• Topic Starter Topic Starter
Big'r zei:

Gebruik eens een <enter> knop of maak eens een nieuwe alinea. Je verhaal is zo onoverzichtelijk dat het al gelijk afschrikt om te gaan lezen.

Je geeft aan dat je een winstrol kuur wilt gaan doen. We zullen er gemakshalve maar vanuit gaan dat je wilt gaan cutten. We hebben ook geen idee hoe lang je dit wilt gaan gebruiken en hoeveel mg per dag/om de dag.

ja wist da niet heb het aan gepast nu,thx alvast.bakkerke.

Black Knight zei:
Ja let een beetje op spelling en interpunctie in wel zo prettig voor de lezers :cool:
Denk dat je zoals chemical al zegt wel wat meer uit je eerste kuurtje had kunnen halen, als ik de ervaringen van anderen en van mezelf er naast houdt (en ik ben nu niet echt een genetisch wonder).

Ik zou toch eerst je training/voedingsschema nog 's kritisch onder de loep nemen voordat je weer naar de roids grijpt.

En wat is je doel? Bulken of cutten? Dat verschilt namelijk nogal in keuze voor welke roids je erbij pakt. :)

op training en voeding gebied sta ik onderbegeleiding dus denk wel da da goed zit.
en mijn doel is toch om veel aan spieren te winnen zonder echt veel vet.
thx bakkerke.

Big'r zei:

ok ,heb het aangepast.thx bakkerke.

Chemical zei:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll
thx voor je bericht,bakkerke.

bakkerke zei:
hey,ik ben nieuw hier. ben 27;m71;77kg en 13%vet op dit moment.
mijn vorige kuur was: week 1-8=250mg/sus en 200/deca.
maar slchts een paar kilo.
nu zo ik winstrol willen gebruiken,want die heb ik al(20x50mg in 8weken)
week 1-2=100mg winstrol(2dagen/week)
week 3-6=150mg winstrol(3dagen/week)
week 7-8=100mg winstrol2dagen/week)
wat zou ik daar het beste bijnemen,ikzou trenbolone nemen.
goede keuze?
ik train 4x per week en doe da al 2 jaar.
envorige keer heb ik 3weken na de kuur prygnile gebruikt.
mag ik da dan terug doen of beter iets anders?
alvast bedankt.

Niet op- en afbouwen.
En 8 weken is wel erg lang. Zou er 6 van maken.
Het is ook beter voor stabiele bloedwaarden om niet in 'zoveel injecties per week' te denken, maar eod (every other day, om de dag) bij winstrol.
Zou gaan voor 50 mg eod (= 175 mg/week) gedurende 6 weken.

Over nakuren bij winstrol zijn de meningen verdeeld. Ik hoor zelf veel van mensen die het niet gedaan hebben en toch veel massa vastgehouden hebben. Dit komt doordat winstrol niet zo zwaar op je axis drukt.
Je kan eventueel clomid gebruiken :)
HCG lijkt me overbodig.

Black Knight zei:
Niet op- en afbouwen.
En 8 weken is wel erg lang. Zou er 6 van maken.
Het is ook beter voor stabiele bloedwaarden om niet in 'zoveel injecties per week' te denken, maar eod (every other day, om de dag) bij winstrol.
Zou gaan voor 50 mg eod (= 175 mg/week) gedurende 6 weken.

Over nakuren bij winstrol zijn de meningen verdeeld. Ik hoor zelf veel van mensen die het niet gedaan hebben en toch veel massa vastgehouden hebben. Dit komt doordat winstrol niet zo zwaar op je axis drukt.
Je kan eventueel clomid gebruiken :)
HCG lijkt me overbodig.
ok is duidelijk,maar wat zou je me dan nog aanraden om erbij te nemen?
iets da niet veel vocht opzet.
alvast thx,bakkerke.

Als je voor lean mass gaat zou ik er boldenone (equipose) bij pakken.
Bijv:
week 1-2 500 mg boldenone/week
week 3 t/m 8 300 mg boldenone/week
week 3 t/m 8 50 mg winstrol/eod

Boldenone de eerste 2 weken dus frontloaden om snel aan stabiele, effectieve bloedwaardes te zitten.

bakkerke zei:
op training en voeding gebied sta ik onderbegeleiding dus denk wel da da goed zit.
en mijn doel is toch om veel aan spieren te winnen zonder echt veel vet.
thx bakkerke.

Toch ben ik erg benieuwd naar je voedingsschema, want ook "begeleiders" zitten er wel eens naast. Dit omdat je resultaat van je vorige kuur, op zijn zachts gezegd, magertjes was.

Chemical zei:

week 1-10 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-boll
ok lijkt me doenbaar,maar zou ik die d-boll niet kunnen veranderen in sus,want d-boll is wat moeilijk te verkrijgen hier.
thx ,bakkerke.

2hard2die zei:
Toch ben ik erg benieuwd naar je voedingsschema, want ook "begeleiders" zitten er wel eens naast. Dit omdat je resultaat van je vorige kuur, op zijn zachts gezegd, magertjes was.
voor het moment zit ik nog met een depletiefaze om nog wat mijn vet% naar omlaag te brengen.
ie zei da ik dat zou mogen doordoen tijdens mijn volgende kuur,maar heb er mijn bedenkingen bij.
omda mijn vorige kuur wat tegen viel.(zachtjes uitgedrukt)
dus in de week bijna geen koolhytraten en hoger eiwit.
en in het weekend mag ik me laten gaan en veel eten.
vorige kuur zat ik op een voeding van de eerste 2 weken 2300kal.
en dan de 2 volgende weken 2600kal.
en dan tot einde kuur 2900kal.
dat heefd hij gedaan om da ik een endomorphe type ben.
(dus rap vet aan zet)en nog op een vet% zat van 16%.
ben al een maand of 4 aan het dieeten om me klaar te maken voor deze kuur.
ben zeer blij met de reacties,thx,bakkerke

denk da ik eind volgende week ga beslissen wat voor kuur ik ga doen.
heb zo nog tijd om me even te laten informeren door jullie en
te zien wat mijn mogelijkheden zijn.
dit even ter info.

Black Knight zei:
Als je voor lean mass gaat zou ik er boldenone (equipose) bij pakken.
Bijv:
week 1-2 500 mg boldenone/week
week 3 t/m 8 300 mg boldenone/week
week 3 t/m 8 50 mg winstrol/eod

Boldenone de eerste 2 weken dus frontloaden om snel aan stabiele, effectieve bloedwaardes te zitten.
is 1 van de mogelijkheden die ik zal in overweging nemen.thx.
en over die nakuur,is 3 weken genoeg afbouwend van 100 naar 50mg?
laat jullie dan weten hoe mijn schema er dan zou kunnen uitzien.

Terug
Naar boven