Fitness Seller

Vraag

Wou ff melden dat ik nu toch 2 kilo ben aangekomen,
zie het in geen enkel opzicht maar dat geeft de weegschaal aan ;)
ben nu 71 kilo, 1,82m, 8% BF

heb gewoon veel gegeten, als is het naar mijn mening nog te weinig, maarja ik heb er af en toe de tijd/geld niet voor, helaas.

heb gister wel nog kokosnootmelk geprobeerd:) 920 calorien per blikje voor 80 cent:P
was wel de rest van de middag misselijk,, maarja:P

ik wil eigenlijk niet aan de weightgainer, vooral omdat velen van jullie aangeven dat het resultaat van een weightgainer ook voor mij gemakkelijk met eten bereikt kan worden.

maarja bedankt nog voor het advies!

2Kg in een maand is toch 24Kg per jaar he!
2 kg zal je idd ook niet zien!!

Wou ff melden dat ik nu toch 2 kilo ben aangekomen,
zie het in geen enkel opzicht maar dat geeft de weegschaal aan ;)
ben nu 71 kilo, 1,82m, 8% BF

heb gewoon veel gegeten, als is het naar mijn mening nog te weinig, maarja ik heb er af en toe de tijd/geld niet voor, helaas.

heb gister wel nog kokosnootmelk geprobeerd:) 920 calorien per blikje voor 80 cent:P
was wel de rest van de middag misselijk,, maarja:P

ik wil eigenlijk niet aan de weightgainer, vooral omdat velen van jullie aangeven dat het resultaat van een weightgainer ook voor mij gemakkelijk met eten bereikt kan worden.

maarja bedankt nog voor het advies!

Ach dat klopt idd, maar als je geen hele dag bezig wil zijn met eten klaar te maken en vast voedsel binnen te slikken kan een weight gainer een zeer aangename en makkelijke hap/hulp zijn... half litertje melk + 3 scheppen en je speelt het zo binnen!!!

Uiteraard heeft het geen zin als je niet met vast voedsel aan een behoorlijke kcal-inname raakt!

Aan mensen die niet bijkomen geef ik steeds de raad om voor het slapen gaan 500gram kwark binnen te spelen, eigenlijk zou iedere bodybuilder dat moeten doen vind ik!

P.s.: nog een tip voor een toffe tussenmaaltijd is een blik tonijn openen, beetje olijfolie opgieten en hiernaast een pak rijstwafels te openen of snel wat pasta te koken!

2Kg in een maand is toch 24Kg per jaar he!
2 kg zal je idd ook niet zien!!

depends on your bodyfat :p :grinny: ik zie elke kg erbij komen

nee idd:)

weet iemand toevallig iets wat ik net als kokosmelk ipv een weightgainer kan gebruiken?
ik eet dus al veel brood, en rijst etc.

kokosmelk is wel goed omdat er dus 920 calorieen in een blikje zitten, maarja ik vind het niet echt lekkr:P
hoor ook vaak havermout?

haha hoe toevallig:D

ik zit nu aan een blik tonijn:P
en ik eet elke dag voor het slapen een bak kwark naturel puur van 500 gram leeg:)

maarja voor de deze twee zijn meer bronnen van eiwit neem ik aan dan bronnen van calorieen?

haha hoe toevallig:D

ik zit nu aan een blik tonijn:P
en ik eet elke dag voor het slapen een bak kwark naturel puur van 500 gram leeg:)

maarja voor de deze twee zijn meer bronnen van eiwit neem ik aan dan bronnen van calorieen?

inderdaad... eiwitten dienen als eiwitbron ;) KH als kcal-bron
voor het slapen is kwark gewoon naturel prima hoor, maar probeer overdag bij elke maaltijd zowel genoeg eiwitten als carbs te voorzien!

carbs = rijst, pasta, couscous, donker brood,...

Terug
Naar boven