Fitness Seller

vraag

behappy

Cool Novice
Waardering
0
Stel je begint je kuur met 250 mg testosteron ent. per week, dan duurt het ongeveer 3 weken voordat het begint te werken. Na je derde week neem je ipv 250 mg 500 mg duurt het dan ook weer ongeveer 3 week voor dat je pas iets begint te vernemen van de extra 250 mg test ???????????

in theorie wel ja
je bloedspiegels zouden dan in week 6 pas op het nivo zitten van die 500 mg p week

hoezo eigenlijk ?
laat me raden, je wilt een kuurtje beginnen het liefts zo laag mogelijk gedoseerd en als het niet werkt de dosis verhogen ?
ik zit met een zelfde soort probleem momenteel
maar ik denk dat ik er vanaf zie omdat je anders de eerste weken van je kuur aan het verkloten ben terwijl je wel lichaam aan het belasten bent

• Topic Starter Topic Starter
ik zit in een kuur van 250 test en 200 deca maar merk nog niets, wordt zelfs niet geiler en begin nu aan me 5 de week in week 4 heb ik ipv 250 test 500 gezet.

had hievoor ook al gekuurd met deca only merkte ik ook niets van.

misschien wel immuum voor as

vandaar de vraag

weet je zeker dat je gear zuiver is ?

anders kan je nog proberen er een soort van frontload tussendoor te doen, alleen mag je het geen frontload noemen zegmaar, zodat je eerder op het dubbelle nivo zit

zet je het per 5 of 7 dagen momenteel ?

• Topic Starter Topic Starter
ik zette de deca en testo eerst samen maar omdat ik nu wat meer testo gebruik past dit niet meer in me spuit dus daarom zet ik zaterdags de test en woensdags de deca.

spul is goed, vriend van me gebruikt het ook

sja dan ben je een van de pech vogels die meer nodig heeft!

Ik hoop voor je dat je zeker bent van de kwaliteit van je spullen :dunno:

Ik weet niet waar het verhaal vandaan komt dat de gear pas na 3 weken begint te werken hoor?..Lees het steeds vaker, maar een week na een shotje sustanon wordt ik al zo geil dat ik me naast het palen nog minstens drie keer per dag aftrek..

Als je een injectiezet heb je de volgende dagen al een piek dus het antwoord op je vraag is nee..

Grt. Rico

Zoals Windmill al zegt, er zijn steroiden die al na enkele dagen vor een letterlijk piek in de boom zorgen. Zelf heb ik dat met Sustanon, en da's logisch omdat daar korte esters bijzitten. Na 3 dagen kramp in de ballen en geil als een stier. Hetzelfde geldt voor frontloads van lange esters; die knallen erin bij mij na zo'n 5-7 dagen.

Terug
Naar boven