MuscleMeat

Vraag

random123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
hallo,

Ik ben bijna 1.89m en ik ben 15 jaar. Ik heb gelezen dat het moeilijker is om spiermassa te krijgen als je wat jonger bent. dat lijkt me ook wat logischer want als je 18 bent ben je al wat breder meestal en groei je wat meer in de breedte. Maar mijn vraag is kan ik uberhaupt wel goeie spiermassa krijgen? Ik train 4x pw.

thx

Als je wat ouder bent heb je een hogere testosteron aanmaak waardoor je spieren beter groeien.
Als je jonger bent kan je ook gewoon prima groeien en goede spiermassa bouwen.
Voorwaarde is zeer frequent trainen en de juiste gewichten en uitvoering gebruiken.

Volgens mij heeft lengte geen invloed op het ontwikkelen van spiermassa, maar lange mensen lijken minder snel gespierd.
En mannetje van 1.60 meter lijkt al snel buff.
Correct me if I'm wrong.
@martinnoppert ?

Mijns inziens kan je nu wel een goede basis leggen voor als je wat ouder bent, dmv spiergeheugen. Lekker gaat trainen en flink veel eten dus.

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks mannen.

Hoog broederwetenschap gehalte hier :o

Nee onder de 18 kan je vooral geen goede spiermassa aanzetten

Bouw langzaam naar de complexe oefeningen toe. Die timuleren het meeste groei hormoon en testosteron. Eet daarnaast gevarieerd en genoeg van de drie essentiële voedingsstoffen.

-Vetten
-Eiwitten
-Koolhydraten

Je kan zo zeker massa opbouwen, ik ben rond joun leeftijd ook begonnen en ging prima

Bouw langzaam naar de complexe oefeningen toe. Die timuleren het meeste groei hormoon en testosteron. Eet daarnaast gevarieerd en genoeg van de drie essentiële voedingsstoffen.

-Vetten
-Eiwitten
-Koolhydraten

Je kan zo zeker massa opbouwen, ik ben rond joun leeftijd ook begonnen en ging prima
Strong bump.

Terug
Naar boven