MuscleMeat

Vraag ???

nl111883

Novice
Waardering
0
Ik train nu twee jaar en ben 4 weken geleden begonnen met een kuurtje.
Ik had afgelopen maandag mijn 4e spuit Deca 200mg samen met Sustanon 250. Nu wil ik dit 12 weken lang gebruiken, kan alleen iemand mij vertellen wat ik nog meer moet gebruiken in of na de kuur? Is bijvoorbeeld een nakuurtje nodig, zoja welke, wanneer en waarom???

Laatst bewerkt:
Verplaatst.

nl111883 zei:
Ik had afgelopen maandag mijn 4e spuit Deca 200mg samen met Sustanon 250. Nu wil ik dit 12 weken lang gebruiken, kan alleen iemand mij vertellen wat ik nog meer moet gebruiken in of na de kuur? Is bijvoorbeeld een nakuurtje nodig, zoja welke, wanneer en waarom???

je bent 'aub' vergeten.............

^^^^^^^^^^^^^^^^search-functie en stickies! met plezier hoor

nl111883 zei:

En....merk je al wat van je kuurtje? ;)

Ik stel voor om zelf even een beetje te gaan rondlezen over een nakuur. Gebruik de "zoeken" functie boven in de balk.

HCG heb je met deze hoeveelheden waarschijnlijk niet nodig. De rest laat ik aan jou over.

Dus kom zelf met een voorstel, zodat wij zien dat je er zelf moeite voor hebt gedaan, en dan geven wij onze mening er wel over.

Succes .

nl111883 zei:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.ergogenics.org/antioestro.html

lees die al eens een keer

:( degene waar je deze SUPERKUUR heb gehaald weet dat toch wel??

Maar ok.......

over nakuren vind je voldoende info op dit board, haal die dingen zsm in huis zodat je straks niet zonder zit.

Ga met je boodschappenmandje naar de Aldi en neem mee:
30 tabs nolva 20mg
24 tabs clomid 50mg
3x 5000IE pregnyl

en op dit forum vind je de rest van de info..

SUCCES!!

Kijk die Hardgainers steeds grappiger worden :roflol:

Volgens mij heeft ie karma nodig.. :D

toe maar hardgainers.. ook nog pregnyl erbij, die kan je beter bij de Konmar halen

ok ontopic,

ik VIND, dat je er niet aan had moeten beginnen, als je er niets van af weet..

en wat je kan doen is nakuren.. met Chlomid en /of Nolvadex, zoals hierboven vermeld staat..

ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je ook een eetschema?

Terug
Naar boven