- Lid geworden
- 8 okt 2002
Idd het betrof Andreas Munzer's Death - R I P
.... Mensen die dit gebruiken moeten tegen zichzelf beschermd worden ....
Te laat de man is niet meer onder ons Floyd.
Groet Smalluser

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Idd het betrof Andreas Munzer's Death - R I P
.... Mensen die dit gebruiken moeten tegen zichzelf beschermd worden ....
Originally posted by t0mm1e
Als je net 3 jaar traint, dan al allerlei kuurtjes achter de rug hebt, en dan met een dergelijk behoorlijk zware kuur aan komt zetten, vraag ik me toch af waar je mee bezig bent.
Een kuur moet iets toevoegen aan je leefwijze. Het moet niet de reden zijn waarvoor je de sportschool in gaat.
Maar ik ben ook geen heilig boontje, en doe ook genoeg dingen die ik misschien beter niet zou moeten doen![]()
Originally posted by Diver2000
Ik zeg niet dat je receptoren minder worden. Maar ze kunnen wel verzadigd raken van de hoeveelheid as. Ik denk dat iemand die 1000 mg test zet en 600 mg deca samen met dbol en niet meer groeit na 6 weken echt niet aan zijn max zit vanwege zijn lichaamsgewicht. De groei is er gewoon uit. Bij de meeste die ik spreek is de groei er wel uit na een week of 8.
Originally posted by Big Cat
. Als ie nog wat Nolva bij de hand houd voor gyno ook, dan vind ik dit persoonlijk zowat de beste zelf samengestelde kuur die ik al op deze site gevonden hebt.
.
Originally posted by dennis80
Wie moet ik nou geloven?
Daar hadden ze het allang over gehad, en ik denk ook niet dat hij er op zit te wachten.Originally posted by Geoffke
Ik wil wel antwoorden,... maar je vraagt alleen advies aan Big Cat
Was toch wel een goeie thread he ErEfOriginally posted by ErEf
gaan we weer napraten ?
geintje![]()
Originally posted by ErEf
gaan we weer napraten ?
geintje![]()
Originally posted by Marcel36
Was toch wel een goeie thread he ErEf
Geintje