XXL Nutrition

Vraagje aan mensen die gyno hebben (gehad)

Aerospeed

Cool Novice
Waardering
41
Een vraag aan mensen die al gyno hebben gehad. Voelen jullie de schijfjes ook als jullie de borstspieren flexen of voelen jullie de gyno alleen als de borstspieren ontspannen zijn?

Op mijn chest (rechts) voel ik boven mijn tepel een paar bultjes maar deze voel ik helemaal niet meer als ik mijn borst flex. Ik heb ook nooit gevoelige/puffy tepels gehad.

Wat denken jullie: vet of gyno?

ik heb ook puffy.
denk dat je gewoon je borst spieren voelt in plaats van schijfjes en wanneer je ze aanspant gaan ze natuurlijk weg.
ik zou gewoon na de huis arts gaan.

puffy trekt wel weg op low bodyfat :-)

Bij mij worden ze puffy van vet en vocht

*heb vaak genoeg gevoelt of ik schijven heb zit niks .. twijfel wel eens tijdens bulken door puffy

ik heb geen idee hoe dat bij mij zit maar zodra ik een baan heb wordt het sparen voor een operatie :)
heb er best last van kan sommige kleding niet aan als ze puffy zijn

zoals ik al eerder zij zou gewoon naar de huis arts gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen gevoelige of puffy tepels. Gewoon lijkt het dat ik paar bultjes heb als ik in huid knijp boven tepel. Wanneer ik chest flex dan voel ik die bultjes niet meer. Denk zelf dat het vet of spier is die ik voel want boven tepel is in principe geen locatie voor gyno, toch?

Vandaar mijn vraag of je de typische gyno schijfjes ook voelt tijdens flexen.

Kan idd boven of naast te tepel. Zelf heb ik ook een kleine vorm van gyno rechts en die is flexed en relaxed te voelen, ook aardig gevoelig. Net zo groot als een muntje van 5 cent, trekt waarschijnlijk wel weg tijdens PCT. Geen idee of wat jij hebt ook gyno is, klinkt een beetje raar meerdere plekjes die je niet voelt als je flexed:p.

Als je gyno heb voel je dat wel hoor , dan is er geen twijfel....

ik dacht als je gyno hebt je altijd ook puffy nipps hebt

Nee hoeft niet perse is iets anders.

Ik heb ook puffy nips rond 12 a 13 procent. Bij 10/11 trekt het weg.. Poste vorig jaar een foto de eerste reactie was gyno!! Heb nu weer puffnips maar ga woensdag de cut in..

Kan idd boven of naast te tepel. Zelf heb ik ook een kleine vorm van gyno rechts en die is flexed en relaxed te voelen, ook aardig gevoelig. Net zo groot als een muntje van 5 cent, trekt waarschijnlijk wel weg tijdens PCT. Geen idee of wat jij hebt ook gyno is, klinkt een beetje raar meerdere plekjes die je niet voelt als je flexed:p.

Dus bij jou voel je die 'schijfjes' zowel ontspannen als flexed?

Dan zal wat ik voel allicht gewoon wat spierweefsel zijn.

Als je gyno heb voel je dat wel hoor , dan is er geen twijfel....

Bedoel je zoals Nootmuskaatje dat je dat schijfje dan zeker voelt, ook al flex je je spier?

Nog even ter info: aan mijn borstspieren zie je niets raar en dus ook geen puffy nipples (nooit gehad en nu ook niet).

Dus bij jou voel je die 'schijfjes' zowel ontspannen als flexed?

Dan zal wat ik voel allicht gewoon wat spierweefsel zijn.

Bedoel je zoals Nootmuskaatje dat je dat schijfje dan zeker voelt, ook al flex je je spier?

Nog even ter info: aan mijn borstspieren zie je niets raar en dus ook geen puffy nipples (nooit gehad en nu ook niet).
Ik heb maar 1 schijfje ten grootte van een 5 cent muntje, vandaar dat ik meerderen ook vreemd vind:p.

Yes eerst puffy/gevoelige tepel, beide tepels puffy maar dat is ook wel normaal met test deca:p. Maar alleen m'n rechter was gevoelig waar uiteindelijk een klein schijfje ontwikkeld is.

Yes eerst puffy/gevoelige tepel, beide tepels puffy maar dat is ook wel normaal met test deca:p. Maar alleen m'n rechter was gevoelig waar uiteindelijk een klein schijfje ontwikkeld is.

Dan weet ik genoeg, ik heb nooit puffy of gevoelige tepels gehad. Denk dat ik mijn chest wat teveel onderzoek en gewoon wat spierweefsel/spiervezels vastheb als ik aan het 'knijpen/onderzoeken" ben. Logisch dan ook dat ik het niet meer voel als ik chest flex.

Bedankt :)

Terug
Naar boven