XXL Nutrition

Vraagje aan mensen die gyno hebben (gehad)

Verrassend hoe weinig er hier reageren die dan eigenlijk echte gyno hebben gehad, je zou nochtans denken dat er toch wel wat zijn hier op het forum :p

Zelf voorlopig ook geen ervaring mee...

Verrassend hoe weinig er hier reageren die dan eigenlijk echte gyno hebben gehad, je zou nochtans denken dat er toch wel wat zijn hier op het forum :p

Zelf voorlopig ook geen ervaring mee...
Ik denk eerlijk gezegd dat velen het ook niet hebben, maar bij de kleintje dingetjes al snel denken dat het gyno is.

Ik denk dat het vooral de veelgebruikers zijn misschien?? De misbruikers?? Vooral goed in de gaten houden zodat je er optijd bij bent ;)

Ik heb op een hoger vetpercentage een keer dianabol gedaan en dat gaf me pijnlijke tepels voor een week.. trok daarna gewoon weer weg en voel nergens schijfen of iets.. nu kan ik gewoon deca en tren samen nemen en heb nooit gevoelige tepels of iets alleen puffy als ik bulk

Ik denk dat het vooral de veelgebruikers zijn misschien?? De misbruikers?? Vooral goed in de gaten houden zodat je er optijd bij bent ;)
Niks met regelmaat te maken maar met gevoeligheid en a/e verhouding:p. Vooral test deca heeft niet zo'n goede a/e verhouding.

Het was ook meer een vraag van mijn kant uit hoor.. Sommige mensen schijnen van de puberteit uit al kleine schijfjes ontwikkeld te hebben. Lijkt me zowieso oppassen dan.

bewerkt

Reden: Privacy
Laatst bewerkt:
Kleine gyno door hcg te blasten op 2500 iu 2x ew in de cruise na een test tren dbol
Pak nu nolva 20 mg ed
Gevoeligheid en gyno zijn beide bijna weg

• Topic Starter Topic Starter
Aan mijn linkerzijde heb ik een schijfje van redelijke grootte.
Deze is dan ook goed te voelen en door sommige kleding zichtbaar.
Indien het wat "koeler" is, is het niet meer zichtbaar.
Als je zelf gyno hebt merk je het dan ook zeker wel, het is erg goed voelbaar namelijk.

Momenteel ben ik ook aan het kuren waardoor het nog iets erger is geworden
Wil na deze kuur letro ook een kans geven, en anders sparen voor de chirurg zoals je zelf zegt.

Voelde je de gynoschijfjes ook als chest geflext was?

Loop al een jaar rond met gyno die kwam opzetten een half jaar na kuur. Grootte van een 10eurocentje. Ben momenteel on en voelde het gevoelig worden (dacht ik)dus ben er een halve tab letro om de dag bij aan pakken. Kuur bestaat uit 250test200deca600primo

puffy trekt wel weg op low bodyfat :-)
^Dit. Op 6% kon je onder mijn tepels nog steeds een festival organiseren.
Als ik uitgedroogd as f**k ben trekt het weg, maar zo ook mijn libido en levenslust, niet echt aan te raden dus.

OT: Als je echt een soort van erwt onder je tepel voelt dan is het inderdaad gyno, als je gewoon een soort vezelig relief voelt, dan is dat normaal.

Terug
Naar boven