MuscleMeat

Vraagje Injecteren/kuur

frederukk

Cool Novice
Waardering
15
Sup guys,

Volgende week ga ik beginnen met mijn 2e kuur:

1-12 Test-e 500mg ew
1-12 Bold 600mg ew
14-17 nolva 20mg ed
Prik 2 keer per week dinsdag vrijdag

Mijn gear is van iron genetics, iemand enige ervaring ermee, heb voorheen alles van EP gehad?
Mijn vraag is ik heb test-e die is 300mg per ml en ik moet 250mg in 1 spuit tot waar op de spuit moet ik hem dan trekken. Wil het zeker weten dat ik het goed heb
cb6bec2e3e4f21e4aa103618250c2842.jpg

En hoe kun je PiP het beste tegen gaan?

Mvg.

Waarom moet je 250 hebben.... die 50mg meer ga je echt niet voelen hoor :p niet moeilijk doen en gewoon 600 pakken ipv 500

0,8ml, 1 streepje voor de 1ml
Na het douchen prikken en direct na het injecteren de billetjes masseren
Merk is g2g

Nee joh dat heb ik zelf alleen de eerste kuur gedaan maar daarna nooit meer. Als je dat wel wil: Even onder de oksel houden en klaar
Persoonlijk zou ik wel de kuur 4 weken langer zetten aangezien je voor bold hebt gekozen

• Topic Starter Topic Starter
Nee joh dat heb ik zelf alleen de eerste kuur gedaan maar daarna nooit meer. Als je dat wel wil: Even onder de oksel houden en klaar
Persoonlijk zou ik wel de kuur 4 weken langer zetten aangezien je voor bold hebt gekozen
Heb je zelf ervaring met Bold zo ja ben ik erg benieuwd wat de sides zijn en hoe het voelt en resultaat

Heb je zelf ervaring met Bold zo ja ben ik erg benieuwd wat de sides zijn en hoe het voelt en resultaat
Sides, honger van hier tot tokyo. Zover dat een side is hahaha.
werd veel voller vooral in mijn schouders. Vasculariteit ging ook flink vooruit

Sides, honger van hier tot tokyo. Zover dat een side is hahaha.
werd veel voller vooral in mijn schouders. Vasculariteit ging ook flink vooruit
Honger is goed! Heb een hoge stofwisseling ik gain nog niet eens op 4500 kcals ecto for life. En vascularity word ik een beetje bang want ik ben al kurkdroog en vascular as fuark

Laatst bewerkt:
250 mg = 300 mg/ml * x ml
x ml = 250 mg / 300 mg/ml = 0.833 ml

Ja zeker haha de enige dingen waar ik geen ervaring mee heb is npp, insuline en igf

Sowieso
Je aderen worden goed zichtbaar
Je bloeddruk verhoogd
Je hongergevoel word idd heel extreem :p

Veel voorkomen
Metalen bijwerkingen

Zelden
paniekaanvallen
Nachtmerries

Ja zeker haha de enige dingen waar ik geen ervaring mee heb is npp, insuline en igf

Sowieso
Je aderen worden goed zichtbaar
Je bloeddruk verhoogd
Je hongergevoel word idd heel extreem[emoji14]
Veel voorkomen
Metalen bijwerkingen

Zelden
paniekaanvallen
Nachtmerries
Metalen bijwerkingen??

Honger is goed! Heb een hoge stofwisseling ik gain nog niet eens op 4500 kcals ecto for life. En vascularity word ik een beetje bang want ik ben al kurkdroog en vascular as fuark
Tja vasculariteit zal toch echt flink stijgen, hoe dat op 600mg is weet ik niet zeker. Niet bang zijn om flink te eten als ik jou was.

Tja vasculariteit zal toch echt flink stijgen, hoe dat op 600mg is weet ik niet zeker. Niet bang zijn om flink te eten als ik jou was.
Hoop alleen dat ik geen acne krijg daar ben ik wel gevoelig voor. Gebruik elke dag 500mg pompoenpitolie tegen acne

Vit B5 & b complex blijft mijn favoriet
Als dat niet werkt roa

Geen iron genetics doen (ja komt van een vrouw af i know) zwaar vervuild

Terug
Naar boven