XXL Nutrition

Vraagje Injecteren/kuur

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin morgen. Maakt het uit welke vloeistof ik eerst in de spuit doe. Test-e of bold?

Noppes, alles kan bij elkaar zolang alles op oliebasis is

Maar er kan dus geen vloeistof gaan druppelen in de andere vial neem ik aan. Miss een domme vraag maar ik dit is eerste keer stack
Zolang je geen opgetrokken gear opzettelijk in de andere vial spijt zal er niets mengen haha. Gewoon eerst lucht in beiden vials spuiten(bovendruk creeëren) daarna trek je een voor een de benodigde dosis uit de vials, kan niet mis gaan :p

Zolang je geen opgetrokken gear opzettelijk in de andere vial spijt zal er niets mengen haha. Gewoon eerst lucht in beiden vials spuiten(bovendruk creeëren) daarna trek je een voor een de benodigde dosis uit de vials, kan niet mis gaan :p
Bovendruk creëren is dat noodzakelijk. Heb ik namelijk de 1e kuur niet gedaan.
Ben best gespannen is weer 1 jaar geleden. Hoop dat ik nog goed kan injecteren in me quad zonder trillende handen morgenvroeg haha

Bovendruk creëren is dat noodzakelijk. Heb ik namelijk de 1e kuur niet gedaan.
Ben best gespannen is weer 1 jaar geleden. Hoop dat ik nog goed kan injecteren in me quad zonder trillende handen morgenvroeg haha
Maakt het wel een stuk makkelijker in ieder geval

Ja zeker, als je bv 2ml in je spuit wil hebben spuit je 2ml lucht erin

Net geprikt en het ging goed. Kwam alleen best veel bloed naar boven toen de spuit eruit ging

Kan gebeuren, geen paniek haha

Ben aan het twijfelen om een kleine log te maken maar denk niet dat ik de tijd krijg om uitgebreid een intro te maken

En hoe kun je hieruit concluderen dat de gear slecht is? Zal eerder aan de voeding liggen van desbetreffende persoon.

Omdat ik er van twee weet dat de voeding on point is en sinds ze iron genetics gebruiken er gewoon zulke erge acne is ontstaan die helemaal paars om de pustels is.

Maar goed kan altijd aan meerdere factoren liggen, het viel alleen op.

Omdat ik er van twee weet dat de voeding on point is en sinds ze iron genetics gebruiken er gewoon zulke erge acne is ontstaan die helemaal paars om de pustels is.

acne ontstaat bij het veranderen van je hormoonspiegel. Dus er zit wel degelijk wat in. Klinkt eerder als een allergische reactie oid op de gebruikte olie?

Gear beoordelen op hoeveel acné iemand krijgt ervan.. Echt waar? :o

Gear beoordelen op hoeveel acné iemand krijgt ervan.. Echt waar? :o

Heb dit wel eens eerder gehoord haha
Ken een kerel, extreem breed plus 200kg bankdrukken en die heeft totaal en dan ook totaaaal geen verstand van aas (net zoals ieder ander in die sportschool). Hij verkoopt een crappy merk en verteld tegen zijn soortschool maatjes dat zijn merk beter is want daar krijg je geen acne van blabla zus zo haha en iedereen gelooft hem :roflol: zo mooi om te zien :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Heb dit wel eens eerder gehoord haha
Ken een kerel, extreem breed plus 200kg bankdrukken en die heeft totaal en dan ook totaaaal geen verstand van aas (net zoals ieder ander in die sportschool). Hij verkoopt een crappy merk en verteld tegen zijn soortschool maatjes dat zijn merk beter is want daar krijg je geen acne van blabla zus zo haha en iedereen gelooft hem :roflol: zo mooi om te zien :D
intelectueel gevorderde nederlanders :banana::hamer:

Wat een gezeik, zeggen dat een bepaald merk niet goed is vanwege erge acne om tehuilen dit
als je even dit forum rond neus zie je 100mensen die zeggen g2g en 10 andere merk dealertjes die zeggen slecht

Terug
Naar boven