Fitness Seller

vraagje met betrekking tot 10 ml 250 mg/ml

warrior27

Novice
Waardering
0
Ik kon het nergens terug vinden maar als ik 500 mg per week[dus 2 ml eruit trekken] wil zetten en dit halen uit deze 10ml vial houdt dit dus in dat ik dit dus totaal 5x de Testosteron Enanthaat uit deze vial kan trekken dmv de spuit?
ik bedoel dus dan heb je na de eerste keer de 2 ml eruit trekken al een gaatje ziiten en als je het de volgende keer nog een keer 2 ml eruit wil halen dit toch gaat lekken of zit ik er nu naast?
wil
wk 1-10 test enanthaat 500mg per week
wk 12-17 nakuur ( 20mg nolvadex ed)

nope gaat niet lekke,trust me ;) het sluit perfect af

Beetje met liefde behandelen.. maar 5x trekken uit een vail kan prima.. zijn ze voor gemaakt namelijk ;)

Neenee , gaat niet lekken , geloof me maar:rolleyes:

Als ie toch gaat lekken, vang het dan even op in mijn vial.

warrior27 zei:
Ik kon het nergens terug vinden maar als ik 500 mg per week[dus 2 ml eruit trekken] wil zetten en dit halen uit deze 10ml vial houdt dit dus in dat ik dit dus totaal 5x de Testosteron Enanthaat uit deze vial kan trekken dmv de spuit?
ik bedoel dus dan heb je na de eerste keer de 2 ml eruit trekken al een gaatje ziiten en als je het de volgende keer nog een keer 2 ml eruit wil halen dit toch gaat lekken of zit ik er nu naast?
wil

het stukje rubber op het vial is zo ontwikkeld dat het zichzelf weer afsluit wanneer je de naald eruit hebt gehaald!!
van lekken dus geen sprake!

je hebt dus 2 vials nodig voor je doeleind! ;)

het is op olie basis en zal egt niet gaan lekken, zelfs winny op waterbasis lekt er niet doos en dat is 11 keer eruit trekken dus 11 gaatjes.

warrior27 zei:
wil
5 trekken gaat wel lukken maar bij de laatste keer zal der geen 2 ml uitkomen maar iets minder omdat er telkens iets achter blijft in de naald.

Tip: laat een 1/3 ml lucht in spuit zitten voordat je gaat spuiten. Als je dan onder de juiste hoek spuit (spuit schuin of recht naar beneden) kun alle AAS eruit drukken omdat de lucht bovenin blijft zitten en de AAS eruit drukt. Je ziet de lucht de spuit ingaan edit: de naald (gepaard met een een bubbelig geluidje) en opdat moment stop je met injecteren voordat de lucht de naald ingaat. Scheelt je al gauw 1 tot 1,5 ml per vial!

Greetz

Kukkeledeh zei:
5 trekken gaat wel lukken maar bij de laatste keer zal der geen 2 ml uitkomen maar iets minder omdat er telkens iets achter blijft in de naald.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven