MuscleMeat

vraagje over argressie

mikey91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
7%
Hooi, een maat van mij 19jaar gebruikt nou 2weken en hij zet 500mg testo van mg en 400 deca pw en daar nog is bij 30mg dianabol. Mijn vraag is dus of dit niet een beetje sterke kuur voor ze eerste kuur. Want hij heeft van die aanvalen

moettie een kouwe bad nemen

Nou heb ik zelf nog nooit gekuurd, dus in die zin kan ik niet uit eigen ervaring spreken.

Het is soiezo sterk afgeraden om te kuren voor je 21e. Dat terzijden, in docu's en info die ik gelezen heb is "roid-rage" meer fictie dan feit. Wat wel eens terug komt is dat als je zelf al vrij aggresief bent qua persoon dat dit vergroot kan worden.

Nogmaals, ik zou even wachten op meer reacties van mensen die dit zelf wel of niet ondervonden hebben tijdens hun kuur.

Edit: heb nog even wat gelezen hierover, ik vond het zelf leuk om te lezen.
http://www.majon.com/articles/health-products-health-vitamins-dieting/roid_rage_4669.html

Laatst bewerkt:
Pas maar op, straks trekt ie zn broek uit en begint 'ie aan je gezicht te knabbelen.

Hooi, een maat van mij 19jaar gebruikt nou 2weken en hij zet 500mg testo van mg en 400 deca pw en daar nog is bij 30mg dianabol. Mijn vraag is dus of dit niet een beetje sterke kuur voor ze eerste kuur. Want hij heeft van die aanvalen

Veel te zware kuur voor een eerste kuur op 19 jarige leeftijd. Als je al deca erbij wilt doen, dan zou ik test en deca op 250/200 doen en er geen dianabol bij pakken (was mijn eerste kuur ivm. blessure).

• Topic Starter Topic Starter
Lol graag beetje serieusen reactie.s ik heb namelijk zelf ook een kuurtje achter de rug en ik bn vrij agressief vanmezelf maar ik hsd geen aanvalen behalve dat ik wel pars werd toen nederland verloor

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:04 ----------

Veel te zware kuur voor een eerste kuur op 19 jarige leeftijd. Als je al deca erbij wilt doen, dan zou ik test en deca op 250/200 doen en er geen dianabol bij pakken (was mijn eerste kuur ivm. blessure).

Oke ja dat dacht ik dus namelijk ook al. Al heb ik zelf namelijk 500mgtesto en 200mgdeca gebruikt als eerste kuur

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:05 ----------

Nou heb ik zelf nog nooit gekuurd, dus in die zin kan ik niet uit eigen ervaring spreken.

Het is soiezo sterk afgeraden om te kuren voor je 21e. Dat terzijden, in docu's en info die ik gelezen heb is "roid-rage" meer fictie dan feit. Wat wel eens terug komt is dat als je zelf al vrij aggresief bent qua persoon dat dit vergroot kan worden.

Nogmaals, ik zou even wachten op meer reacties van mensen die dit zelf wel of niet ondervonden hebben tijdens hun kuur.

Edit: heb nog even wat gelezen hierover, ik vond het zelf leuk om te lezen.
http://www.majon.com/articles/health-products-health-vitamins-dieting/roid_rage_4669.html

Bedankt voor je reactie

een joint gaan roken of valium bij zijn kuur nemen.

Valium is een spierverslapper met een vrij lange halfwaardetijd, wil je echt niet gebruiken tijdens sport, ga je meer de pezen e.d. belasten -> blessures.

Impulsieve aanvallen en/of aggressiviteit kunnen zeker een gevolg zijn van anabolica. En zeker op jonge leeftijd ben je daar nog gevoeliger voor. Niet bij iedereen.

Okee zal het hem zeggen

tja, veel andere opties heb je niet .

Jawel hoor, je hoeft niet meteen valium te grijpen, als je echt een benzo wilt gebruiken zijn er ook nog andere opties, die korter werken en een minder spierverslappend effect hebben als valium.
Ook zou je damiana uit kunnen koken, gaba of 5-htp supplementeren, cannabis ... en zo kan je nog wel even doorgaan.

Jawel hoor, je hoeft niet meteen valium te grijpen, als je echt een benzo wilt gebruiken zijn er ook nog andere opties, die korter werken en een minder spierverslappend effect hebben als valium.
Ook zou je damiana uit kunnen koken, gaba of 5-htp supplementeren, cannabis ... en zo kan je nog wel even doorgaan.

Zeg dan eens wat jij het beste vindt ?? En is valium dan niet 1 van de kortwerkendste benzo's ?

Wat betreft die supplementen,die gaan echt niet helpen hoor.
En cannabis had ik ook gezegd .

Zeg dan eens wat jij het beste vindt ?? En is valium dan niet 1 van de kortwerkendste benzo's ?

Wat betreft die supplementen,die gaan echt niet helpen hoor.
En cannabis had ik ook gezegd .
inderdaad, die supps gaan niets helpen. Ik heb al ondervonden dat die natuurmiddelen of supplementen bijlange niet doen wat medicatie doet. Is altijd overdreven.

Hij moet gewoon niet zeuren en wat vaker tot 10 tellen. Sowieso veel te jong om te kuren, daarnaast veel te zware eerste kuur. Als hij niet wil luisteren stomp je hem gewoon op zijn bek en bind je hem vast.

Haha ja ik heb al van alles gezegd tegen hem xd heb maar gezegt dat die beter weer kan gaan blowen xd

Nou bedankt voor al info maar hij heeft dus ze kuur verziekt door ze hand te breken

Net goed, als je niet weet wat je doet op die leeftijd en er ook niet mee om kunt gaan krijg je zulke dingen... Zeg maar dat ie het verdiend heeft ;)

Terug
Naar boven