XXL Nutrition

vraagje over argressie

heb helaas ook vaak van die stemmings wisselingen gehad zeker toen ik aan de sust zat! als ik kuur pak ik er altijd proviron bij wordt hierdoor ook droger en heb ook geen last van die nare onweersbuien :)

heb helaas ook vaak van die stemmings wisselingen gehad zeker toen ik aan de sust zat! als ik kuur pak ik er altijd proviron bij wordt hierdoor ook droger en heb ook geen last van die nare onweersbuien :)

dat zal toch niets met die proviron te maken hebben hoor ...

dat zal toch niets met die proviron te maken hebben hoor ...

Zou wel kunnen door het teveel aan oestrogenen. En met proviron heb je veel minder oestrogeenvorming. Ik had dat met mijn eerste sustenonkuren ook. Heel geil maar ook impulieve reacties en geen geduld. Was vooral mijn eerste kuren. Ik heb dat nu niet meer (of veel minder) met testosteron. Ik neem ook al lang geen sust meer maar enanthaat.

Zou wel kunnen door het teveel aan oestrogenen. En met proviron heb je veel minder oestrogeenvorming. Ik had dat met mijn eerste sustenonkuren ook. Heel geil maar ook impulieve reacties en geen geduld. Was vooral mijn eerste kuren. Ik heb dat nu niet meer (of veel minder) met testosteron. Ik neem ook al lang geen sust meer maar enanthaat.

nou,ik heb eens ooit proviron alleen gebruikt gehad ,als soort bridge zeg maar en ik werd er toch wel aggressiever door.

• Topic Starter Topic Starter
Woede uitbarsting en op een paal geslagen?
of op iemand zijn gezicht, dat kan ook natuurlijk :dunno:

Neeej op z.n werk tegen hard houten duur geslagen omdat die sneller moest werken

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 13:37 ----------

Ik denk dat niks bij hem helpt want hij is zo eigenwijs als het maar zijn kan

Neeej op z.n werk tegen hard houten duur geslagen omdat die sneller moest werken

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 13:37 ----------

Ik denk dat niks bij hem helpt want hij is zo eigenwijs als het maar zijn kan

LOL hoe lomp kan je zijn...

Een goeie tip aan je maat: grow up...

• Topic Starter Topic Starter
Egte he ;)

Terug
Naar boven