Hoeveel per dag kan je het beste innemen. Heeft iemand een schema voor mij die er ervaring mee heeft. Moet je dat alleen op trainingsdagen innemen of niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel per dag kan je het beste innemen. Heeft iemand een schema voor mij die er ervaring mee heeft. Moet je dat alleen op trainingsdagen innemen of niet.
Is het met epistane ook noodzakelijk om na je kuur, je natuurlijke hormoon huishouding te herstellen met PCT?
Is het met epistane ook noodzakelijk om na je kuur, je natuurlijke hormoon huishouding te herstellen met PCT?
PCT: JA
Meest voorkomende PCT supplementen zijn: Advanced PCT van anabolic extreme, en Drive.
Als je helemaal op ''safe'' wilt spelen zou ik gewoon voor Nolvadex kiezen. (SERM dus)
PCT: JA
Meest voorkomende PCT supplementen zijn: Advanced PCT van anabolic extreme, en Drive.
Als je helemaal op ''safe'' wilt spelen zou ik gewoon voor Nolvadex kiezen. (SERM dus)

Nolva is PCT... Indien nolva geen advanced PCT, heeft weinig nut dan...
advanced is goed genoeg als je maar tot 40mg gaat
ga binnenkort ervaren hoe het gaat op 60![]()

Veel OTC PCT's zijn bucht en onderdrukken zelf ook ,dus zijn vaak weggegooid geld.
Als je niet te hoog in dosis gaat en te lang lijkt het mij niet nodig voor een pct.
Epi onderdrukt ook niet erg zal wel met winny en var te vergelijken zijn en hier word vaak ook geen pct voor gebruikt.
Op http://www.muscletalk.co.uk/5-lab-rats-testing-Nolva-OTC-PCT-with-Epi-m3051970-p3.aspx hadden een paar gasten epi getest met bloedproef voor en na de kuur met verschillende pct's ,otc pct's en geen pct.
Die zonder pct was zijn totale test maar een klein beetje lager na de kuur.
Ik zit met het idee te spelen een cycle van 4 weken te doen met epistane, Ik zal dan hoedanook geen dosis hoger dan 40mg tot me nemen.
Ik had voor mezelf al bedacht dat een dergelijke liver detox niet nodig zal zijn, aangezien het mijn eerste cycle zal zijn. Als ik het goed begrijp, is bij een cycle van 4 weken en de dosis niet hoger is dan 40mg, mits een goede voeding en gezonde leefsT, niet eens een PCT nodig is?
Het zou misschien zonder kunnen, maar waarom zou je het niet doen? better safe than sorry toch.
omdat nolva zelf ook geen zoetje is. Je gaat wss meer sides van de nolva krijgen dan van de epistane. Dat is de voornaamste reden voor de meesten om toch maar geen SERM bij lichte middelen te pakken.
Het zou misschien zonder kunnen, maar waarom zou je het niet doen? better safe than sorry toch.
omdat nolva zelf ook geen zoetje is. Je gaat wss meer sides van de nolva krijgen dan van de epistane. Dat is de voornaamste reden voor de meesten om toch maar geen SERM bij lichte middelen te pakken.