Fitness Seller

Vraagje over MK-677

Of je nu naturel ben of niet het enigste verschil is dat je als niet natty sneller hersteld, maar het hard werk zou je altijd moeten verrichten omdat het niet komt aanwaaien….
Jij bent een van de weinige natty's die de effecten van gear downplayed, dat herstel is overigens overdreven, als je niet meer natty bent zal je veel sterker worden, die zwaardere gewichten gaan je herstel meer beinvloeden dan toen je de helft tilde. Meestal zal je recovery moeilijker gaan als je gear gebruikt.

Je bouwt met minder perfectie een hoop meer spier op als je gear gebruikt

Jij bent een van de weinige natty's die de effecten van gear downplayed, dat herstel is overigens overdreven, als je niet meer natty bent zal je veel sterker worden, die zwaardere gewichten gaan je herstel meer beinvloeden dan toen je de helft tilde. Meestal zal je recovery moeilijker gaan als je gear gebruikt.

Je bouwt met minder perfectie een hoop meer spier op als je gear gebruikt
Klopt maar opgegeven moment ga je met slechte voeding/slaap of training niet meer wegkomen ondanks je Gear gebruikt, maar tegenwoordig denkt de jeugd dat je met een kuurtje gelijk Ronnie Coleman word…. Je herstelt toch juist sneller? Die snap ik even niet

Klopt maar opgegeven moment ga je met slechte voeding/slaap of training niet meer wegkomen ondanks je Gear gebruikt, maar tegenwoordig denkt de jeugd dat je met een kuurtje gelijk Ronnie Coleman word…. Je herstelt toch juist sneller? Die snap ik even niet
Dat moment bereik je niet zomaar hoor de progressie van mij (met zeker 90% perfectie op meeste vlakken) is ongeveer gelijk aan een vriend van mij die

Herstelcapaciteit is inderdaad beter, maar de negatieve impact op je herstel per set gaat drastisch omhoog zodra die grote gains komen dus dezelfde workouts vereissen lanegre recovery

Zelfde reden dat beginners makkelijk 30 set workouts kunnen doen en getrainde mensen al veel minder tot niet

• Topic Starter Topic Starter
Oke bloedsuiker in de gaten houden is dus van belang geldt ook voor hgh gebruik in het algemeen maar dat je ook echt suikerziekte krijgt lijkt me sterk, om welk type gaat het want daar heb ik nog niks concreets over kunnen vinden. Honger hoort er bij, geld ook voor hgh gebruik in het algemeen.

Oke bloedsuiker in de gaten houden is dus van belang geldt ook voor hgh gebruik in het algemeen maar dat je ook echt suikerziekte krijgt lijkt me sterk, om welk type gaat het want daar heb ik nog niks concreets over kunnen vinden. Honger hoort er bij, geld ook voor hgh gebruik in het algemeen.
Er is maar 1 type diabetes die je kan "aanleren" toch

Er is maar 1 type diabetes die je kan "aanleren" toch
Oke type 2 dus dat kun je dus zelf in de hand houden. Zijn er geen ergere bijwerkingen waar ik eventueel echt bang voor moet worden en waar de kans ook erg groot voor is dat het gebeurd?

Oke type 2 dus dat kun je dus zelf in de hand houden. Zijn er geen ergere bijwerkingen waar ik eventueel echt bang voor moet worden en waar de kans ook erg groot voor is dat het gebeurd?
Ernstige bijwerkingen (zoals diabetes krijgen) zijn altijd zeldzaam, maar je zal altijd je beslidsing moeten baseren op een hoge kans, zeflde met AAS, de kans dat je voor altijd TRT nodig hebt omdat je grote permanente schade aan je natuurlijke productie hebt aangericht

Ernstige bijwerkingen (zoals diabetes krijgen) zijn altijd zeldzaam, maar je zal altijd je beslidsing moeten baseren op een hoge kans, zeflde met AAS, de kans dat je voor altijd TRT nodig hebt omdat je grote permanente schade aan je natuurlijke productie hebt aangericht
Vriend van mij heeft laatst een onderzoek gehad bij de huisarts en blijkt veel te laag test waardes. Nu ook aan de TRT.

Laatst bewerkt:
Testosteron gebruik ik nu langer dan een jaar aan een blijf het ook gebruiken. Ik merk wel dat ik tijdens een lage dosis mij het beste voel en ook geen last heb van atrofie van de ballen.

Ochtend-inname: Honger
Avond-inname: Slaap

I want to use MK-677 for fat loss. Is this a good idea?

• It can predispose you to PTSD, anxiety, and sleep disorders which will persist after you stop using

:rolleyes: Als je er een blijvende slaapstoornis van kunt krijgen, lijkt het eerder een contra productieve werking te hebben op je vetpercentage. Slecht slapen is slecht voor je hormonen balans en dus ook weer ivm vetverbranding.

100% met GH kom je alleen niet meer weg met jezelf natty noemen, dat telt voor heel veel mensen ook nog mee :roflol: . Kosten zal ook niet heel veel schelen, 1 tab mk is voor mij 0.25 3ius zou als ik de andere op het forum moet geloven voor 0.30/iu of 0.90/dag kunnen
Ik zou persoonlijk niet geloven dat 1 tab gelijk staat aan '3iu' aangezien dit voor iedereen anders is.

2de puntje is, als het al zo goed zou werken waarom gebruiken we dan nog steeds dure gh als dit zoveel goedkoper is en ook zou werken.

Zelfde als met ghrp-6 en al die andere zooi het is het net niet.

Iedereen is vrij om zijn eigen ding te proberen en te doen natuurlijk maar ik kan je nu al zeggen dat je geld weggooit.

Je bouwt met minder perfectie een hoop meer spier op als je gear gegebruikt.
In het begin en vooral als je nog niet bij je natty limiet zit of er net over zeer waarschijnlijk ja, ik kom daar niet meer mee weg.

Ik zou persoonlijk niet geloven dat 1 tab gelijk staat aan '3iu' aangezien dit voor iedereen anders is.
3IU is minimum dosering voor GH in principe, bij MK is een tab 20mg wat al een gemiddelde dosering is.

Ik vergelijk niet het resultaat maar het prijsverschil, GH net wat duurder maar 100% zeker effectiever

Ik ben iig begonnen met mk-677 ik ben benieuwd of het mij zal helpen met sneller herstellen van een blessure, en misschien wat andere voordelen.

Ik wil eerst weten of ik niet te veel last heb van de bijwerkingen en houd mijn bloedsuiker ook in de gaten. Daarom ga ik nu eerst voor 120 caps van 10mg. Als het goed bevalt koop ik goedkoop pellets. HGH is in verhouding veel te duur anders was dat wel mijn eerste keuze geweest voor herstel.

Ik start met 10mg en verhoog naar 20 en misschien 30mg over de weken. Ik neem het 2 uur na de laaste maaltijd in voor het slapen. Daar naast blijf ik langer op 250mg test want dat tolereert mijn lichaam goed (qua bloedwaarden die normaal blijven)

Terug
Naar boven