MuscleMeat

vraagje over product x-dermasize

the better dayz

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
heeft er iemand ervaring met product x-dermasize van legal gear???
en een beetje info over dit product is ook altijd welkom,want het kost efkes75euro ofzo,voor da geld kannik veel nuttigere dingen kopen als het brol is,...

thx
c y'all 'round:cool:

Heb het wel eens getest, pure k*tzooi in mijn ogen.

the better dayz zei:
heeft er iemand ervaring met product x-dermasize van legal gear???
en een beetje info over dit product is ook altijd welkom,want het kost efkes75euro ofzo,voor da geld kannik veel nuttigere dingen kopen als het brol is,...

thx
c y'all 'round:cool:

ja, voor da geld zou ik ook iets anders kopen.
Laat je niet naaien

Is dat niet het spul dat je moet inwrijven? Er bestaan twee varianten, één die je moet inwrijven en de ander moet je innemen in capsules ofzo. Allebei waardeloos.

lijkt me echt onzin

S1 spray ok maar dit....nee

• Topic Starter Topic Starter
s1 spray????wazda???
thx man

ja man koop je liever whey .................

Ik had al een lange tijd een potje staan thuis, maar hoe moet ik het aanbrengen? Het spul is wateriger dan ik dacht. Heb 2 sprays op beide onderarmen gesprayed en 2 op m'n borst. Kan ik het gewoon uitwrijven?

• Topic Starter Topic Starter
/-\naboliC zei:
Ik had al een lange tijd een potje staan thuis, maar hoe moet ik het aanbrengen? Het spul is wateriger dan ik dacht. Heb 2 sprays op beide onderarmen gesprayed en 2 op m'n borst. Kan ik het gewoon uitwrijven?

denk het wel...

gast.. nuttig geld besteden is aan creatine / eiwitten / aminozuren / eten

de rest heb je echt niet nodig..

weet ik ook wel, maar heb het 2 jaar geleden gekocht ofzo. Waarom niet proberen ;)

Heb t gebruikt. En ik weet niet precies wat ervan te vinden. Trainde wel lekkerder dan normaal meer pomp en 2 kg aangekomen maar of het door product x kwam.... Ik heb er een logje van bijgehouden zoek ze..

/-\naboliC zei:

Flink sprayen op indd borst en onderarmen. Ik deed ook wel de wreef van mijn voeten. Verpakking ging minder lang mee als voorgeschreven maar sprayde er dan ook goe dop los. Beetje uitwrijven anders droogt het niet goed.

je huid neemt niet veel van dat spul op :o de kans dat je huis uits opneemt is minimaal...! dat zit gewoon tussen je oren

nen vriend van mij heeft hem uit geprobeerd en die was een dike 10kilo bij gekommen (bij iedereen werkt het anders ) dus gewoon proberen

Terug
Naar boven