AndroidHealthClinic

Vraagje over proteine shake

kh95

Cool Novice
Waardering
8
Hallo, ik heb RAW IRON Sports Whey gekocht, en ik vroeg me af hoe je de shake het lekkerst kan klaar maken. (en ook graag redelijk snel)
Ik heb nu de aardbei smaak, hier na wil ik de chocolade smaak proberen.

En ik neem deze gewoon na de training in, dat is goed toch?

Alvast bedankt!

Klaarmaken in een shakebeker met water en dan voor de training opdrinken is het beste.

Ken je de film "Cocktail" met Tom Cruise? Op minuut 37.23 zie je hoe je een shake het lekkerste klaarmaakt ... :nanner:

Met melk is het nog lekkerder dan water.
En inderdaad gewoon na de training nemen.

Magere melk.
Ik raad je aan om s'ochtens ook een shake te drinken.
Gewoon een kleintje:)

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik ga het dus drinken met magere melk (wat ik mijn hele leven lang al drink :) ), maar verder nog speciale ingrediënten die het lekkerder maken?

Oke ik ga het dus drinken met magere melk (wat ik mijn hele leven lang al drink :) ), maar verder nog speciale ingrediënten die het lekkerder maken?

Je kan er eventueel dextrose of WMS ofzo bijdoen. Dit zorgt ook voor een snellere opname.
En aan je stats te zien zou ik gewoon halfvolle melk nemen :D

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens, ik hoor ook vaak dat je een voedings schema moet hebben... Is dit echt noodzakelijk? En waar is dit voor, om je vet percentage laag te houden, of gewoon als brandstof voor je lichaam?
Aan mijn stats kan je al wel zien dat ik namelijk al erg dun ben. Ik weet het vetpercentage niet, maar dat zal ook wel redelijk laag zijn.

Terug
Naar boven