Hoi luitjes, aangezien dat m'n zoektocht tot een power rack waarschijnlijk nog een tijdje gaat duren* zit ik mij in de tussentijd wat meer te verdiepen in (en te wennen aan) goede gewoontes en oefeningen, maar over rekken en strekken heb ik eerlijk gezegd niet veel kunnen vinden. Zijn deze passieve oefeningen van 'Strength camp' het volgen waard?
Ik heb een paar bekenden (en iemand van deze forum gevraagd) Maar tot nu toe lijkt het wel dat niemand echt rek/strek oefeningen deed dus ze konden er ook niet echt advies op geven.
pardon voor de beginner vraag en bedankt voor ieder en elke hulp/advies.
Mvg, Kraven.
*op marktplaats nog niet echt iets compleet kunnen vinden, als je de extra's los zou moeten kopen/bestellen ben je onderhand goedkoper uit met gewoon een nieuwe cage te kopen dus is er een goede kans dat ik er gewoon een bestel op fitness-seller al zit daar een paar weken wachttijd op.
Ik heb een paar bekenden (en iemand van deze forum gevraagd) Maar tot nu toe lijkt het wel dat niemand echt rek/strek oefeningen deed dus ze konden er ook niet echt advies op geven.
pardon voor de beginner vraag en bedankt voor ieder en elke hulp/advies.
Mvg, Kraven.
*op marktplaats nog niet echt iets compleet kunnen vinden, als je de extra's los zou moeten kopen/bestellen ben je onderhand goedkoper uit met gewoon een nieuwe cage te kopen dus is er een goede kans dat ik er gewoon een bestel op fitness-seller al zit daar een paar weken wachttijd op.