MuscleMeat

Vraagje over Spierpijn..??

Toen ik Mammoth2500 nam, had ik ook veel minder spierpijn hoewel ik toen even intensief trainde als nu. (Ondertussen weet ik dat Mammoth niet meer is dan een pot suiker waarbij je eerder vet zal aanzetten ipv spiermassa.) Ik neem nu Whey perfection en mijn voeding is ook beter dan toen ik Mammoth nam...
Iemand een verklaring voor het feit dat ik toen minder spierpijn had?

De hoeveelheid suiker verhoogt je glucose en insuline niveaus enorm, waardoor de voedingsstoffen sneller in je spieren komen (=sneller herstel), maar je ook meer vet aanzet.

De hoeveelheid suiker verhoogt je glucose en insuline niveaus enorm, waardoor de voedingsstoffen sneller in je spieren komen (=sneller herstel), maar je ook meer vet aanzet.

Dacht idd al zoiets. Dus eigenlijk was ik nog goed af met Mammoth?
Thanks voor de reactie!

Als ik na lange tijd weer ga fitnisse, dan heb ik de eerste week spierpijn. Daarna niet meer.
Doe ik iets verkeerd ofso? want ik ga echt tot het uiterste.(helemaal lam na trainen, maar volgende dag top fit).

Na lange tijd is je lichaam niet meer (of minder) gewend aan intensieve inspanning.

Probeer maar eens een uur of 2 tv te kijken, op te staan en naar de keuken te rennen, gaat ook niet. (Zwart voor je ogen) (vergelijkbaar, niet hetzelfde)

Je lichaam moet gewoon weer even wennen aan het zware trainen, zoals je zelf al in je post aangeeft ;)

Terug
Naar boven