XXL Nutrition

vraagje over vial met inhoud :P

crasher

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Gewoon effe een vraagje stel je heb een vial deca-durabolin van 2ml maar je bebruikt maar 1 ml hoelang blijf de anderen inhoud dan goed?
want er is al iets van lucht dan bij de inhoud gekomen.

ik bewaar wel eens een ml in een spuit...zal wel niet echt goed zijn maja...wrom zou je dat trouwens voor deca doen??...is toch lange ester...dus als je bv 300mg wil zette per week kan je gewoon om de 5 dagen 2 ml zette hoef je niet met 1/2 vialtjes te k*tte....greetz

• Topic Starter Topic Starter
bedabkt voor je antwoord bro.
Maar ik vraag het inverband met bijwijzen van stel dat je einde kuur een halve vial over hou zal wel niet maar je houd hem over en je hebt zo iets van over een half jaar ga ik weer een kuurtje zettuh met deca kan je die vial dan nog gebruiken.

een halve deca vail over.... als je die bewaar dan bespaar je toch wel ff een paar eurotjes ...is de moeite waard joh :) DOEN!!

ontopic: ik zou het niet een half jaar waren. Na opening/doorprikken is het maar beperkt houdbaar.

whehehe, wie houdt er nou een halve vial deca over van een kuur? En ook al zou dat zo zijn, ga je toch geen risico nemen voor dat kleine beetje, lekker weggooien dus.

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
een halve deca vail over.... als je die bewaar dan bespaar je toch wel ff een paar eurotjes ...is de moeite waard joh :) DOEN!!

ontopic: ik zou het niet een half jaar waren. Na opening/doorprikken is het maar beperkt houdbaar.

lol nee maar je snapte wat ik bedoel intreseer mijn die paar eurotjes het ging alleen om het feit van zijn ze dan nog houdbaar ze zullen maar in je kastje blijven liggen zonder dat je het in de gaten heb en je komt hem net tegen als je weer gaat kuren zet je hem prongelijk in je kont zonder dat je eigenlijk zeker weet of het een vial is van je nieuwe kuur of je oude dus bij dezen weet ik dan nu dank zij jou dat ik alles wat ik over hou aan deca wat aangebroken is weg moet pleuren :)

crasher zei:
lol nee maar je snapte wat ik bedoel intreseer mijn die paar eurotjes het ging alleen om het feit van zijn ze dan nog houdbaar ze zullen maar in je kastje blijven liggen zonder dat je het in de gaten heb en je komt hem net tegen als je weer gaat kuren zet je hem prongelijk in je kont zonder dat je eigenlijk zeker weet of het een vial is van je nieuwe kuur of je oude dus bij dezen weet ik dan nu dank zij jou dat ik alles wat ik over hou aan deca wat aangebroken is weg moet pleuren :)

weg pleuren? ik zou het zo uitrekenen dat je niks over houd. Sterker nog zelf zou ik het gewoon opmaken, alles erin jetsen :D

nu we het er toch over hebben...
hoe zit het met en spuit, stel je bent de volgende dag niet in de gelegenheid om te injecteren maar je kunt je spuit al wel en dag van tevoren klaar maken zodat je hem de volgende dag tussen door op de wc er ff in jetsen.

hoef je niet je vails en dergelijke mee tenemen allen de gevulde spuit.

is dit wel goed ? kan je een spuit zo 1 a 2 dagen bewaren?

Stel je hebt een aangebroken vial DK dan kun je deze gerust enkele maanden bewaren hoor no problem.
zelf zou ik het nog veel alnger durven bewaren en gerust een jaar!!
olie is een conserveringsmiddel en de naald die je erin steekt is steriel en de inhoud van de vial ook dus zou het 0,00 een probleem moeten kunnen zijn.
Wel is het natuurlijk ERG ongebruikelijk dat iemand 1ml DK in zijn vial achter zou laten :D
Kijk als je in de medische wereld kijkt hoe men daar erg lang en vaak de grote vials van bijv. 50ml aan prikt en keer op keer gebruikt geeft het ook daar geen probleem.
Laatst sprak ik met een Dierenarts over dit onderwerp "over het herhaald aanprikken van een vial' en ook hij was van mening dat het geen enkel probleem zou kunnen op leveren.

succes met het bewaren van je 1ml DK en wie weet word ie nog eens geld waard :p

Groetjes,

Pipo®

he pipo hoe zit het dan met een spuit?

AAJ zei:
he pipo hoe zit het dan met een spuit?

oja sorry was ik vergeten!!
IK ben van mening dat je een spuit met bijv. een ml dk ofzo ook gerust 1 of 2 weken kunt bewaren!!
kijk de zooi trek je op uit een steriele vial en gaat in een steriel spuit dus lijkt het me geen punt.
ik zelf doe het heel soms als ik sommige dingen in een spuit meng, maar in de praktijk komt dit natuurlijk eigenlijk nooit voor.(let wel de meinigen zijn hierover verdeelt, iedereen heeft zo zijn eigen kijk op bepaalde dingen en ik schrijf enkel uit eigen ervaring en bevindingen).
bijna alle producten injecteer je direct en sommige vials bevatten 10 ml dus kun je eruit optrekken wat je nodig denkt te hebben.
heb nog nooit gehoort dat iemand 1ml testo enantthate verdeelde over 2 weken en zo dus 0,5 per week zette.

mag ik ik weten waarom je deze vraag over die spuit eigenlijk stelt? wat is jouw bedoeling dan?

succes.

groetjes,

Pipo®

Terug
Naar boven