AndroidHealthClinic

Vraagje

Leeuwtje23

Novice
Waardering
0
Een kameraad van mij is begonnen met een soort steroiden(oraal) volgens mij op het potje staat Oxymethonol. En voor de rest alleen maar vage buitenlandse tekens. iemand hier bekend mee. Als ik er op google vind ik alleen nog maar meer buitenlandse tekens en het enigste bekende dat er bij staat is winstrol.

Gr

Zolang je maar weet waar je mee bezig bent is er niks aan de hand....

zoek eens op oxymetholone. ;)

Vrees alleen dat je kameraad hier minder blij mee zal zijn.

of koekel ff op anapolon hahaha word je blij van als eerste kuurtje

lol wtf is dat nou voor'n antwoord hierop :D

zoals altijd, je moet tegen je vriend zeggen dat hij eerst eens weet wat hij doet VOORDAT hij begint met OXY-'s: met andere woorden....DE ZWAARSTE ORALE AS die er is.

Wat een domme gast...die vriend van je ;)

en hoe je bij winstrol uitkomt....dat heeft een compleet andere scheikundige naam, maar ja....ik hoop niet dat hij probeert te cuttenmet zijn potje, want dat gaat em niet worden. MIsschien kan hij proberen een lopende waterballon te worden...dat zal zeker lukken hiermee.

• Topic Starter Topic Starter
zoals altijd, je moet tegen je vriend zeggen dat hij eerst eens weet wat hij doet VOORDAT hij begint met OXY-'s: met andere woorden....DE ZWAARSTE ORALE AS die er is.

Wat een domme gast...die vriend van je ;)

en hoe je bij winstrol uitkomt....dat heeft een compleet andere scheikundige naam, maar ja....ik hoop niet dat hij probeert te cuttenmet zijn potje, want dat gaat em niet worden. MIsschien kan hij proberen een lopende waterballon te worden...dat zal zeker lukken hiermee.

ja heb ik hem ook gezegd maar hij heeft van iemand en die had er ook veel aan gehad dus hij denkt niet na maar doet gewoon. Vind het nie zo slim.

En dit krijg je als ik de naam intyp bij google :
1 00:00:30850 --> 00:00:34700 Červený kód v psychiatrickom krídle ...830 00:39:54840 --> 00:39:56820 Aká má hodnota na ulici 831 00:39:56830 --> 00:40:00900 nandrolon, a oxymethonol a winstrol? 832 00:40:00910 --> 00:40:03020 ...
ncis-fan.tym.sk/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=17 - 63k -

Kijk en aangezien ik er nix van begreep maar die naam wel zag dacht ik miss dat het hetzelfde was. In ieder geval bedankt voor de reacties. En hij is nu 1,5 week bezig en houd idd veel vocht vast.

hoe dom kun je zijn als je iets neemt en je weet niet eens wat het is!

je steekt toch ook niet zomaar een keutel in je mond die op straat ligt :eek:

hoe dom kun je zijn als je iets neemt en je weet niet eens wat het is!

je steekt toch ook niet zomaar een keutel in je mond die op straat ligt :eek:

Vreemde vergelijking, maar i get the idea :D

Even wat moeite doen om op te zoeken wat het spul doet is geen overbodige luxe.
Nu is er gekozen voor een middel waar je behoorlijk wat gekke bijwerkingen van kan krijgen.

Terug
Naar boven