MuscleMeat

Vraagjes over mijn vetpercentage en wat more

Tuncay

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
86kg
Hey mensen

Dit is mijn eerste keer dat ik iets post hier, normaal gesproken lees ik wat rond maar nu had ik dus een paar vraagjes. Ik ben sinds ik begonnen ben met trainen veel aangekomen in spier en heb ook wat vet verloren. Ik ben met elke oefening wel sterker geworden behalve met wide grip pullups en mijn bench valt ook wel mee (70kg 5x) enig idee hoe ik die zou kunnen verbeteren?

Mijn volgende vraag gaat over mijn vetpercentage want ik heb geen idee wat die is maar vraag het me wel af (1,85m 86kg) ik heb volgens mij wat fotos erbij gedaan maar ik heb geen idee of dat is gelukt haha, als iemand enig idee zou hebben van wat mijn vetpercentage ongeveer is dan zou ik dat erg waarderen.

En dan nog, moet ik cutten of bulken?

Heel erg bedankt alvast!

image.jpg

70x5 is niet slecht voor als je nog maar ''even'' traint. Bulken of cutten ligt aan jezelf, voel je je fijn op dit vetpercentage? Dan bulk je, voel je je te dik dan cut je.

vp rond de 20 oid. Je pose is ronduit beroerd, probeer wat anders

• Topic Starter Topic Starter
70x5 is niet slecht voor als je nog maar ''even'' traint. Bulken of cutten ligt aan jezelf, voel je je fijn op dit vetpercentage? Dan bulk je, voel je je te dik dan cut je.

vp rond de 20 oid. Je pose is ronduit beroerd, probeer wat anders

Haha thanks, ja opzich is 70x5 niet zo slecht maar ik merk dat ik progressie heb in alles behalve dat dus vandaar. Ik ken niet zoveel poses dus ik deed maar wat haha. Bedankt voor je reactie :)

Ik weet niet hoe je voedingsschema eruit ziet maar als je volgens de 'spelregels' eet en hard traint dan komt er een moment dat de wide pull ups gewoon peace of cake worden. En 70 KG benchen is lekker hoor. Vooral als je nog niet zo lang bezig bent. Houdt er wel rekening mee dat het steeds moeilijker wordt maar daar was je al achter volgens mij.

Ik denk dat je vetpercentage tussen de 15 - 20 % ligt. Of je wilt cutten/bulken ligt helemaal aan jezelf knul. Voel jij je goed bij dit vetpercentage, what the f**k? Ga lekker bulken en trainen als een beest. Vindt je het te hoog, dan ga je lekker cutten. Up to you, jouw lichaam, jouw gezondheid.

Succes!

Je ziet er al vrij gelukkig uit in die foto haha :) Vooral blijven genieten en blijven leren. Als je het maar leuk vind is dat 50% van het werk. Geen expert opinion van mij helaas, gewoon een motiverend woordje :D

ik weet niet of je een spotter geruikt tijdens het benchen, maar dat helpt goed voor de spiergroei bij de laatste paar aderspattende reps

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe je voedingsschema eruit ziet maar als je volgens de 'spelregels' eet en hard traint dan komt er een moment dat de wide pull ups gewoon peace of cake worden. En 70 KG benchen is lekker hoor. Vooral als je nog niet zo lang bezig bent. Houdt er wel rekening mee dat het steeds moeilijker wordt maar daar was je al achter volgens mij.

Ik denk dat je vetpercentage tussen de 15 - 20 % ligt. Of je wilt cutten/bulken ligt helemaal aan jezelf knul. Voel jij je goed bij dit vetpercentage, what the f**k? Ga lekker bulken en trainen als een beest. Vindt je het te hoog, dan ga je lekker cutten. Up to you, jouw lichaam, jouw gezondheid.

Succes!

Ja ik probeer een beetje gezond te eten maar een echte voedingsschema heb ik nog niet. Bedankt voor je reactie! :)

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Je ziet er al vrij gelukkig uit in die foto haha :) Vooral blijven genieten en blijven leren. Als je het maar leuk vind is dat 50% van het werk. Geen expert opinion van mij helaas, gewoon een motiverend woordje :D

Haha motivatie hoort er ook bij :) thanks!

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:42 ----------

ik weet niet of je een spotter geruikt tijdens het benchen, maar dat helpt goed voor de spiergroei bij de laatste paar aderspattende reps

Op dit moment niet want mijn 75x5 kan ik nog nét zonder spotter, maar als ik hoger ga in gewichten dan wel.

zoek dan een spotter en gooi er 5kg boven op ;)

Terug
Naar boven