- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Jo!
Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een volgende kuurtje die ik over zo'n 2 maanden wil starten.
Ik heb hem als volgt in gedachte:
250mg test-e
600mg tren-e
( ik twijfel over proviron,50mg pd )
Dit wordt overigens mijn 2e tren kuur, eerste keer was op 400mg, dat ging lekker en probleemloos.
Dit keer wil ik voor de eerste keer Clenbuterol gaan gebruiken. Maar is het verstandig om dit tijdens deze kuur te doen ? Ik lees weleens dat het wordt gestacked met Test-E om geen spiermassa te verliezen, maar is het verstandig om het tijdens deze kuur te doen, of beter om voor/achteraf te gebruiken ? ( ook omdat ik tren niet eerder op deze dosering heb gebruikt en nooit eerder Clen heb gehad ).
Als ik clen tijdens de kuur zou doen had ik in gedachten om het zo te doen:
250mg test-e (wk1-10(12?))
600mg tren-e (wk1-10)
clenbuterol (wk1-2 + 5-6)
Wat raden jullie mij aan ? Alvast bedankt.
Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een volgende kuurtje die ik over zo'n 2 maanden wil starten.
Ik heb hem als volgt in gedachte:
250mg test-e
600mg tren-e
Dit wordt overigens mijn 2e tren kuur, eerste keer was op 400mg, dat ging lekker en probleemloos.
Dit keer wil ik voor de eerste keer Clenbuterol gaan gebruiken. Maar is het verstandig om dit tijdens deze kuur te doen ? Ik lees weleens dat het wordt gestacked met Test-E om geen spiermassa te verliezen, maar is het verstandig om het tijdens deze kuur te doen, of beter om voor/achteraf te gebruiken ? ( ook omdat ik tren niet eerder op deze dosering heb gebruikt en nooit eerder Clen heb gehad ).
Als ik clen tijdens de kuur zou doen had ik in gedachten om het zo te doen:
250mg test-e (wk1-10(12?))
600mg tren-e (wk1-10)
clenbuterol (wk1-2 + 5-6)
Wat raden jullie mij aan ? Alvast bedankt.