AndroidHealthClinic

vraagjes....

richard25

Cool Novice
Waardering
0
hoi boys en girls.
ik ben richard en ben 25jaar afkomstig uit eindhoven en wil jullie graag een paar vraagjes stellen als dat kan en of mag.
het betreft hier om een anabole kuurtje waar ik niet uit kom..
ik ben al 4jaar goed aan het trainen , de 1ste 2jaar niet zo heel fanatiek(wel gewoon lekker en goed) maar niet echt dat je zegt wow hij gaat er echt voor.
maar na het 2de jaar begon het goed te kribbelen omdat je dan de mensen van je sportschool echt leert kennen en dus gaat cobineren en harder gaat trainen(beetje kijken wie hoeveel drukt en zo) je kent het wel.
maar het laatste jaar ben ik dus in de anabole gevallen of hoe je het ook wilt noemen.
ik had besloten dat ik dit ook ging doen. met goede assistentie natuurlijk.
mijn sportschool. of ja mijn sport school de school waar ik train heet esbra in eindhoven.
goede kwaliteit kwa spullen. allemaal technogym materiaal dus dat beviel me wel.
maar goed ik ging dus aan de kuur.
ik gebruikte primobolan met boldone en daar ging ik als een raket van ik kwam in 10weken 12kilo aan wat ik zelf niet slecht vond want ik woog voor de kuur 65kilo en naa de kuur77 kilo en dat zag er goed en mooi uit. meer wilde ik niet, maar toen kreeg ik een dip of hoe je het ook wilt noemen en had effe geen zin meer in dat 7dagen per week trainen..
en je raad het al.......... 9kilo eraf.(gelukkig niet alles maar er zit nu nog maar 68kilo vlees aan m,n botten. hehehe
maar goed om een lang verhaal kort te maken ik heb weer spullen gehaald bij dezelde man als ik voorheen had. maar we kwamen er niet uit en nu ben ik dus hier beland. ik wil graag weten wat jullie ervan denken wat ik van m,n kuur kan maken.. alle antwoorden zijn welkom
ik heb 7ml sustanon en 4deca,s van 2ml en 1potje winstrol.....
kan ik daar een goede kuur van maken wat jullie betreft..
als ik dit niet mag vragen hier dan spijt me dat en mag deze topic gesloten worden want dat kan ik begrijpen.. maar als dit wel mag wil ik graag jullie mening....

alvast bedankt voor eventuele antwoorden..
groetjes uit eindhoven van richard..

je begon je kuur toen je nog 65 kilo woog? srry maar ik vind dat iets te min voor een AS kuur naar mijn mening, maar ja ik denk dat de experts op deze board je dat ook nog wel zullen vertellen, iig greetz........

• Topic Starter Topic Starter
er komen dus nog stustanon vials bij. dus die 8weken haal ik wel. en dianabol pilletjes zou die me ook nog brengen..
voeding schema zoals die nu is. s,morgens 6seden bruin brood met kaas en vleeswaren en banaan.
s,middags weer 6sneden brood met dit. en een lekker toetjes kwark of yoghurt.
s,avonds gewoon avond eten rijst of pasta..
maar wat bedoel je met te min!!! is 12kilo te weinig voor die kuur..
en waarom heb ik niks aan deze vials.. zelf dacht ik aan een 7weken kuur met dit spul maar heb geen ervaring met deca,s of sustanon.. daarom ben ik hier..
dat natura trainen komt ook, was niet van plan om meteen te beginnen maar had het gewoon graag in huis omdat ik toch zeker weet dat ik weer ga kuren..
de deca,s zijn ampullen van 2ml dus dat is alweer 8weken.

snel antwoord hier trouwens. dat bevalt me wel.

ik bedoelde met te min dat 65 kilo eigenlijk geen basis is, je kan makkelijk naturel naar de 75- 80 kilo trainen, tegen de tijd dat je dat gewicht ben weet je ook meer over trainen, eten, kuren en heb je een betere basis om op door te gaan.... of niet mensen?

Heb je wel een nakuur gehad na je kuur ? Misschien handig om dat er dit keer wel bij te pakken zodat je wat meer ervan over houdt.

gr Peter

nakuur heb ik ook gehad zodat m,n lichaam alles weer zelf zou aan brengen. de naam van dat spul is hcg-lepori2500 meende ik..
eet wijze ben ik bewust dat dit nu niks is maar ik kuur nu ook niet he.. eten is geen probleem als ik kuur maar nu heb ik minder honger omdat ik niet train.. maar dat ik zoveel deca,s moet gebruiken was ik niet van bewust..
je moet me natuurlijk niets kwalijk nemen als ik domme vragen stel maar ben nog niet heel bekent met anabole. heb wel een goede begleiding maar die ziet me liver puur natuur trainen dan met kuren. maar ja dat hoor ik vaker en dat weet ik inmiddels wel..
ik krijg als het goed is nog 10vials sustanon erbij dus dat komt uit op 17ml sustanon met dianabol.. en dat wilde ik gebruiken, maar hij had nog die deca,s liggen en die kon ik krijgen. dus ja alles is mooi mee genomen. zeg niet dat ik die ga gebruiken maar ik denk kom ik vraag het hier even...

3x per dag eten is veel te weinig maak daar maar 6 van,na je kuur terug naar 3 gaan betekend binnen de maand terug alles kwijt,een kuur samenstellen met een paar overschotjes van je leverancier moet je al helemaal niet doen,ik zou je aanraden om eens goed info te vergaren op het forum hier en dan pas aan kuren denken

hehe, eindelijk iemand die t met me eens is :rolleyes:

info ben ik nu aan het verzamelen. maar wat je zegt klopt niet. dit zijn geen overschotjes maar gewoon kuurtjes alleen heb nu even wat minder.
de rest volg nog maar het is slecht gesteld met de leverancier vandaar.
ik wilde zelf die sustanon gebruiken maar die deca,s kon ik krijgen en als ik daar ook nog meer aan kon komen dan was dat ook een kuur.
ik kan wel weer die primo,s en boldone gaan gebruiken maar lijkt me niet dat ik daar 2keer zo goed op ga..
ik vond zelf dat ik met die bijna 80 kilo wel goed zat. wilde er niet zo opgepompt uitzien maar gewoon redelijk normaal.. ik vond het goed toen.
ik ben zelf maar 1.70m dus super breed staat me toch niet..
maar ik heb me hier vandaag aangemeld zodat ik wat informatie kan winnen. trainen dat weet ik allemaal wel want m,n laatste bankdruk wedstrijd drukte ik top 115kilo en daar stond ik zelf versteld van..
maar het is net wat je zegt he dat eten dat moet ik veel en veel meer doen..
kan iemand mij misschien een goed compilatie geven van wat ik moet eten dagelijks. dus gewoon van s,morgens tot s,avonds zodat ik redelijk aan kom en dat ik dan als nog eens kan kijken of ik opnieuwd ga kuren..
ik moet zeggen ik vind dit een interesante site.. lekke handig zo,n forum.
ik zit meestal op andere soort forums dat met volkswagens te maken heeft. hehehe dat ik m,n andere hobby..

in ieder geval allemaal bedankt voor de antwoorden zo vlug..
richard

richard25 zei:
hoi boys en girls.
ik ben richard en ben 25jaar afkomstig uit eindhoven en wil jullie graag een paar vraagjes stellen als dat kan en of mag.
het betreft hier om een anabole kuurtje waar ik niet uit kom..
ik ben al 4jaar goed aan het trainen , de 1ste 2jaar niet zo heel fanatiek(wel gewoon lekker en goed) maar niet echt dat je zegt wow hij gaat er echt voor.
maar na het 2de jaar begon het goed te kribbelen omdat je dan de mensen van je sportschool echt leert kennen en dus gaat cobineren en harder gaat trainen(beetje kijken wie hoeveel drukt en zo) je kent het wel.
maar het laatste jaar ben ik dus in de anabole gevallen of hoe je het ook wilt noemen.
ik had besloten dat ik dit ook ging doen. met goede assistentie natuurlijk.
mijn sportschool. of ja mijn sport school de school waar ik train heet esbra in eindhoven.
goede kwaliteit kwa spullen. allemaal technogym materiaal dus dat beviel me wel.
maar goed ik ging dus aan de kuur.
ik gebruikte primobolan met boldone en daar ging ik als een raket van ik kwam in 10weken 12kilo aan wat ik zelf niet slecht vond want ik woog voor de kuur 65kilo en naa de kuur77 kilo en dat zag er goed en mooi uit. meer wilde ik niet, maar toen kreeg ik een dip of hoe je het ook wilt noemen en had effe geen zin meer in dat 7dagen per week trainen..
en je raad het al.......... 9kilo eraf.(gelukkig niet alles maar er zit nu nog maar 68kilo vlees aan m,n botten. hehehe
maar goed om een lang verhaal kort te maken ik heb weer spullen gehaald bij dezelde man als ik voorheen had. maar we kwamen er niet uit en nu ben ik dus hier beland. ik wil graag weten wat jullie ervan denken wat ik van m,n kuur kan maken.. alle antwoorden zijn welkom
ik heb 7ml sustanon en 4deca,s van 2ml en 1potje winstrol.....
kan ik daar een goede kuur van maken wat jullie betreft..
als ik dit niet mag vragen hier dan spijt me dat en mag deze topic gesloten worden want dat kan ik begrijpen.. maar als dit wel mag wil ik graag jullie mening....

alvast bedankt voor eventuele antwoorden..
groetjes uit eindhoven van richard..
Bro zoals al eerder gezegd doe wat aan je voeding reken je VVM uit en je BASISBEHOEFTE en knutsel een voedings schema inelkaar en post die hier das al stap 1 die je moet nemen in je fase VOOR de kuur! dan gaan we elk uur iets eten (ja elk uur om je lichaam aan al die voeding te laten wennen) dan knutsellen we een mooi kuur schema inelkaar en dat post je hier (ook hier krijg je weer tips en tricks op!).

Dan regel je AL je spullen (niet eerder beginnen eer je alles in huis hebt!)

Dan ben je denk ik wel een eind klaar om t ebeginnen maar ik zou eerst maar eens kijken hoeveel je nog naturel kan pakken want een echt beest ben je nog niet gezien je stat's deca zou ik op 400mg /week houden,d-boll laten staan en die deca stacken met testo en de laaste 6wkn van je kuur winny depot pakken (maar goed het is maar een advies!)

SUC6!!

richard25 zei:
er komen dus nog stustanon vials bij. dus die 8weken haal ik wel. en dianabol pilletjes zou die me ook nog brengen..
voeding schema zoals die nu is. s,morgens 6seden bruin brood met kaas en vleeswaren en banaan.
s,middags weer 6sneden brood met dit. en een lekker toetjes kwark of yoghurt.
s,avonds gewoon avond eten rijst of pasta..
maar wat bedoel je met te min!!! is 12kilo te weinig voor die kuur..
en waarom heb ik niks aan deze vials.. zelf dacht ik aan een 7weken kuur met dit spul maar heb geen ervaring met deca,s of sustanon.. daarom ben ik hier..
dat natura trainen komt ook, was niet van plan om meteen te beginnen maar had het gewoon graag in huis omdat ik toch zeker weet dat ik weer ga kuren..
de deca,s zijn ampullen van 2ml dus dat is alweer 8weken.

snel antwoord hier trouwens. dat bevalt me wel.

je voedingsschema is helemaal niet in orde,eerst dit in orde brengen eer je aan een kuurtje denkt zou ik zeggen

he richard je zei dat t op dit moment slecht was geregeld met je leverancier. zit ie toevallig vast? Kom zelf ook uit de buurt van eindhoven en denk dat ik weet wie je bedoeld. als je op zijn spullen moet w88 kan het nog wel even duren... :rolleyes:

zoals de meeste hier al hebben verteld zul je eerst je voeding weer op peil moeten krijgen. Alleen hierdoor zul je al weer wat aan gewicht aankomen. Zodra je dan weereen kuur zou willen doen kun je bv het volgende doen.

Week 1-10 200 mg (of 300) deca in de week
week 1-4 250 mg sustanon in de week
week 5-10 250 mg test enanthate in de week
week 5-10 50 mg winstrol depot om de dag of 30 mg winstrol tabs per dag.

Nakuur 4 x een inject va 2500 iu hcg beginnende een week na de kuur en dit 4 maal met een tussentijd van 5 dagen.

Zo zit je nog op een relatief lage dosering waar je zeker heftig op zult reageren.

Verder kun je me wel even een pm sturen dan wil ik wel een voedingsschema voor je maken.

kurgan zei:
je begon je kuur toen je nog 65 kilo woog? srry maar ik vind dat iets te min voor een AS kuur naar mijn mening, maar ja ik denk dat de experts op deze board je dat ook nog wel zullen vertellen, iig greetz

ik denk niet dat dit zijn vraag was. hoe weet jij dat hij nog niet klaar is om te kuren. hij traint al 4 jaar. waar baseer jij je op?

kurgan zei:
ik bedoelde met te min dat 65 kilo eigenlijk geen basis is, je kan makkelijk naturel naar de 75- 80 kilo trainen, tegen de tijd dat je dat gewicht ben weet je ook meer over trainen, eten, kuren en heb je een betere basis om op door te gaan.... of niet mensen?
die jongen, die waarschijnlijk al veel langer dan jou traint en meer ervaring heeft, vraagt informatie over een kuur en verwacht geen zedenpreek. sorry, maar ik kan het niet laten om op zo'n berichten te reageren, behalve als ze van ervaren gasten komen, die weten waarover ze spreken.

ik d8 dat dit een forum was waar iedereen een mening mag hebben, (ik schrijf nog "naar mijn mening") maar schijnbaar mogen volgens jou mogen noobs alleen vragen stellen en de "experts" antwoord geven. hoe verw8 je nou dat ik dingen leer? alleen door te lezen en nix te zeggen? heb je toch echt pech gehad en zal ik je helaas nog lang gaan irriteren. en volgens mij zat ik er niet eens zover naast met mn mening maar ja, als je mn posts niet meer wil lezen ignore je me maar, mischien kan een andere noob (en ik zelf) nog van mijn fouten leren tenminste..... greetz

tuurlijk mag je een mening hebben maar ik geloof niet dat hij dat vroeg. hij vroeg iets ivm zijn volgende kuur.

ok zijn we daar over klaar :) zullen we t weer on-topic houden?

skydirk zei:
tuurlijk mag je een mening hebben maar ik geloof niet dat hij dat vroeg. hij vroeg iets ivm zijn volgende kuur.
Het is gewoon niet juist is om iemand te helpen met het samenstellen van een kuur als hij 3 keer per dag eet en 68 kilo weegt. Dit board is er om advies te geven en om mensen te helpen.
Het juiste advies om dit moment is gewoon: zorg ten eerst voor een degelijk voedingsschemaen wat basiskennis, want dit gaat natuurlijk nergens over.

:bow: :bow: :bow: Backup has arrived :bow: :bow: :bow:

Terug
Naar boven