MuscleMeat

Vragen betreft de kuur

HardwithStyle

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
2m
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik wil binnenkort beginnen aan me 500mg test-e kuur.
Ik ben van plan om dit zonder winny kickstart te gaan doen.
Dit word mijn eerste keer kuren.
tijdens de kuur zal ik 10 tabs (10 gr totaal) vitamine B5 nemen tegen de acne, aangezien
ik hier wel gevoelig voor ben.
Nu vroeg ik me af of ik Arimidex zal nemen om de oestrogenen werking te onderdrukken.
Of zal ik gewoon als nakuur Nolvadex nemen en wanneer ik een beetje last krijg van me tepel,
alvast beginnen met 10mg nolva ed?

Niet preventief tegen gyno wat nemen. Nolva als je er last van krijgt en anders pas nolva bij nakuur.

Of provi laten meelopen ;)

• Topic Starter Topic Starter

Proviron zorgt ervoor dat er geen oestrogeen word gevormd en je kans op haaruitval minimaliseert.
Als het zo makkelijk is om dat zo er bij te nemen(wat mij wel aardig aanspreekt) waarom doet niet iedereen dat dan die test prikt? Het kan enkel de bloed druk doen verhogen als ik het goed heb.

beginnen met alleen test, dan leer je ook hoe je hierop reageert. Wellicht heb je helemaal geen of weinig sides hoef je ook niets te slikken incl B5. Zodra je je lichaam leert kennen icm aas kan je bepalen wat je wel en niet preventief bijslikt. Zijn geen snoepjes, blijven medicijnen met ieder zn eigen bijwerkingen.

Proviron zorgt ervoor dat er geen oestrogeen word gevormd en je kans op haaruitval minimaliseert.
Als het zo makkelijk is om dat zo er bij te nemen(wat mij wel aardig aanspreekt) waarom doet niet iedereen dat dan die test prikt? Het kan enkel de bloed druk doen verhogen als ik het goed heb.

Eigenlijk moet je gewoon zorgen dat je het allemaal binnen handbereik heb liggen, mocht je het nodig hebben. Mijn eerste kuur bestaat niet uit alleen Test omdat ik gelijk wil knallen en je eerste kuur de beste ooit is. Niet iedereen staat daarachter maar dat is aan jezelf :) Vandaar dat ik wel Provi mee laat lopen incl HCG.

Zoals Dumbbell aangeeft, ben ik ook van mening dat jouw info niet klopt. Provrion kan juist het haaruitvalproces versnellen. Maar als het goed is, zal dit eerder vanaf 50mg elke dag of meer dan 50mg elke dag zijn.

Onderstaande mogelijke bijwerkingen kunnen er iig optreden bij medisch gebruik:
4. MOGELIJKE BIJWERKINGEN
Zoals alle geneesmiddelen kan Proviron bijwerkingen veroorzaken.
De volgende bijwerkingen zijn toegeschreven aan een behandeling met mannelijke geslachtshormonen (androgenen):
Bot-, skeletspierstelsel- en bindweefselaandoeningen:
* Voortijdige beëindiging van de groei.

Voortplantingsstelsel- en borstaandoeningen:
* Onderdrukking van de vorming van sperma (spermatogenese) bij langdurige en hooggedoseerde toediening, en verkleining van de testes.
* Voortijdige geslachtelijke rijping bij jongens die nog niet in de puberteit zijn, frequenter optredende erecties
* Aanhoudende, pijnlijke erectie van de penis (priapismus).
* Ontstaan van vrouwelijke kenmerken, in het bijzonder overmatige ontwikkeling van de mannelijke borstklieren (gynaecomastie).

Algemene aandoeningen
* Abnormale vochtophoping bij hooggedoseerde of langdurige toediening.
Indien een van de genoemde bijwerkingen optreedt, moet de behandeling na overleg met de arts worden onderbroken en kan na verdwijning van die symptomen met een lagere dosering worden hervat.
In geval er bij u een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter is vermeld of die u als ernstig ervaart, informeer dan uw arts of apotheker.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een bullshit! Hoe kom je aan deze onzin?

En die b5?? 10 tabs in 12 weken?

Denk eerder aan 5 tabs per dag, anders is het totaal zinloos

10 tabs per dag* tijdens die 10 weken bedoelde ik:p

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:54 ----------

beginnen met alleen test, dan leer je ook hoe je hierop reageert. Wellicht heb je helemaal geen of weinig sides hoef je ook niets te slikken incl B5. Zodra je je lichaam leert kennen icm aas kan je bepalen wat je wel en niet preventief bijslikt. Zijn geen snoepjes, blijven medicijnen met ieder zn eigen bijwerkingen.

Heb je gelijk in, zou geen slecht plan zijn om alleen test te nemen en te kijken hoe ik erop ga.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:56 ----------

Eigenlijk moet je gewoon zorgen dat je het allemaal binnen handbereik heb liggen, mocht je het nodig hebben. Mijn eerste kuur bestaat niet uit alleen Test omdat ik gelijk wil knallen en je eerste kuur de beste ooit is. Niet iedereen staat daarachter maar dat is aan jezelf :) Vandaar dat ik wel Provi mee laat lopen incl HCG.

Eerste kuur moet inderdaad de beste zijn, maar ik wil dan weer niet in 10 weken tijd meteen extreem opgeblazen zijn. Wil wel hard gaan op me kuur maar ik kan ook wel hard gaan op 500mg test e met de juiste voeding, training en rust.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 19:58 ----------

Zoals Dumbbell aangeeft, ben ik ook van mening dat jouw info niet klopt. Provrion kan juist het haaruitvalproces versnellen. Maar als het goed is, zal dit eerder vanaf 50mg elke dag of meer dan 50mg elke dag zijn.

Onderstaande mogelijke bijwerkingen kunnen er iig optreden bij medisch gebruik:
4. MOGELIJKE BIJWERKINGEN
Zoals alle geneesmiddelen kan Proviron bijwerkingen veroorzaken.
De volgende bijwerkingen zijn toegeschreven aan een behandeling met mannelijke geslachtshormonen (androgenen):
Bot-, skeletspierstelsel- en bindweefselaandoeningen:
* Voortijdige beëindiging van de groei.

Voortplantingsstelsel- en borstaandoeningen:
* Onderdrukking van de vorming van sperma (spermatogenese) bij langdurige en hooggedoseerde toediening, en verkleining van de testes.
* Voortijdige geslachtelijke rijping bij jongens die nog niet in de puberteit zijn, frequenter optredende erecties
* Aanhoudende, pijnlijke erectie van de penis (priapismus).
* Ontstaan van vrouwelijke kenmerken, in het bijzonder overmatige ontwikkeling van de mannelijke borstklieren (gynaecomastie).

Algemene aandoeningen
* Abnormale vochtophoping bij hooggedoseerde of langdurige toediening.
Indien een van de genoemde bijwerkingen optreedt, moet de behandeling na overleg met de arts worden onderbroken en kan na verdwijning van die symptomen met een lagere dosering worden hervat.
In geval er bij u een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter is vermeld of die u als ernstig ervaart, informeer dan uw arts of apotheker.

Ja had het verkeerd gelezen, was gister dan ook al laat :D
Bedankt voor het verbeteren!

Terug
Naar boven