luke1984 Ripped Bodybuilder Lid sinds 28 nov 2004 Berichten 3.702 Waardering 68 Lengte 1m85 Massa 111kg Vetpercentage 16% 23 sep 2006 #21 Hee, je bent even zwaar en even oud als mij, en net 1 cm kleiner. Ga je een log bijhouden op dit forum? Lijkt me leuk om je vooruitgang te lezen. Kuur ziet er goed uit, je begint gelukkig met redelijke voorkennis. Heel veel succes!!!
Hee, je bent even zwaar en even oud als mij, en net 1 cm kleiner. Ga je een log bijhouden op dit forum? Lijkt me leuk om je vooruitgang te lezen. Kuur ziet er goed uit, je begint gelukkig met redelijke voorkennis. Heel veel succes!!!
lickety-split Dutch Bodybuilder Lid sinds 21 feb 2003 Berichten 476 Waardering 0 24 sep 2006 Topic Starter Topic Starter #22 luke1984 zei: Hee, je bent even zwaar en even oud als mij, en net 1 cm kleiner. Ga je een log bijhouden op dit forum? Lijkt me leuk om je vooruitgang te lezen. Kuur ziet er goed uit, je begint gelukkig met redelijke voorkennis. Heel veel succes!!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat zal ik zeker doen. Begin over 4 wkn.
luke1984 zei: Hee, je bent even zwaar en even oud als mij, en net 1 cm kleiner. Ga je een log bijhouden op dit forum? Lijkt me leuk om je vooruitgang te lezen. Kuur ziet er goed uit, je begint gelukkig met redelijke voorkennis. Heel veel succes!!! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat zal ik zeker doen. Begin over 4 wkn.