MuscleMeat

Vragen ivm planning kuur "eerste deftige"

Waardering
0
Schema:

6 weken Winstrol (inject) van GS Met tabs zou ik voor 25mg per dag gaan, maar hoe zit dat met de injecteerbare vorm? Moet ik dan elke dag 25mg inspuiten?

week 5-9 Nolvadex 20mg per dag

Wat denken jullie?

Bestaat dianabol in injecteerbare vorm?

25 mg winny noem jij een deftige kuur?

zet gewoon 6 weken lang 1 ml van 50 mg winstrol EDIT : ELKE DAG :p,daar kan je mss nog wat mee winnen...

wat bedoel je me eerste deftige kuur? wat heb je hiervoor geexperimenteerd?

Beter neem je de inject, 50 mg om de dag.

D-bol in injecteerbare vorm bestaat ja, maar dat betekent wel dagelijks prikken.

• Topic Starter Topic Starter
heb al ervaring met prohormonen en heb eens 3 weken deca gedaan. Niks deftigs dus. Is al even geleden.
Wil nu een zes weekse doen.

Dus de inject is om de dag.

K wil geen tabs meer. Lever wat sparen, zal al genoeg hebben afgezien met die pro's.

heb al ervaring met prohormonen en heb eens 3 weken deca gedaan. Niks deftigs dus. Is al even geleden.
Wil nu een zes weekse doen.

Dus de inject is om de dag.

K wil geen tabs meer. Lever wat sparen, zal al genoeg hebben afgezien met die pro's.

6 weken stana vind jij dus deftig ?

deftige eerste kuur vind ik toch :

1-10 test e 500mg EW
9-12 Winny inject 50mg EOD
13-14 40MG nolva ED
15-16 20MG Nolva ED

1-10 test e 500mg EW

Als je dat als eerste kuur nodig hebt om te groeien dan kan je beter niet kuren.

Grote hoeveelheden hoeven echt niet.

Ik hoop dat jij nog natural bent.
Die 3 weken deca was omdat iemand in de familie ermee gestopt was (revalidatie) en ze niet meer moest hebben. Hebn ik dus eens gexperimenteerd.
K heb er 6,5 kg mee gepakt waarvan 4 gebleven.
Dus k reageer goed op aas.

1-10 test e 500mg EW

Als je dat als eerste kuur nodig hebt om te groeien dan kan je beter niet kuren.

Die 3 weken deca was omdat iemand in de familie ermee gestopt was (revalidatie) en ze niet meer moest hebben. Hebn ik dus eens gexperimenteerd.

je praat veel maar je zegt weinig.....prutser

Lees het forum nog eens door en lees wat bij. Je zit in de juiste richting.
A.A.S blijven gevaarlijk spul dus je zorgt beter dat je er ZEER veel van weet voor je er aan begint.

Waarom Winny only als eerste kuur? Je wil je lever ontlasten door de injectabele vorm te zetten maar wist je dat winstrol injects ook druk zetten op de lever? Ga gewoon voor test enanthate 500 mg voor een week of 8, zal je goeie resultaten mee halen en plus het gaat je nog stukken goedkoper uitkomen, succes

1-10 test e 500mg EW

zeg dan niks..

er zijn genoeg mensen die zeggen dat het aan de hoge kant is, true, maar die gaan zeker niet minder dan 250mg test in de week zetten.
Hoe dan ook.. je hebt geen idee.

ja, ik ben naturel, mijn eerste kuur gaat zeker 500mg test in de week worden

Niet veel winny voorstanders precies. Indereen grijpt meteen naar test.
Waarom? Minder sides?
Het resultaat zal vast en zeker beter zijn dat geloof ik.
Ik dacht alleen dat winstrol minder neveneffecten gaf.

Samen met d-bol is winstrol toch een van de toppers onder eerste kuren dacht ik.

Niet veel winny voorstanders precies. Indereen grijpt meteen naar test.
Waarom? Minder sides?
Het resultaat zal vast en zeker beter zijn dat geloof ik.
Ik dacht alleen dat winstrol minder neveneffecten gaf.

Samen met dianabol is winstrol toch een van de toppers onder eerste kuren dacht ik.

De reden waarom deze 2 middelen tot "de toppers" behoren is omdat newbies prikfobie hebben.

Er is geen betere, veiligere, goedkopere keuze als test only voor je eerste kuur

Samen met dianabol is winstrol toch een van de toppers onder eerste kuren dacht ik.

spook verhalen van nuwbs en kids !

als je echt rendement wil halen van een kuur die blijft .... moet je maar een eens half jaartje lezen hier en dan kom je er van zelf wel uit !

ED dan wel he ;)

1-10 test e 500mg EW

Wat is daar dan zo heftig aan bro?

Als je toch zo nodig Winstrol Injects met Tabs wil combineren raad ik je aan om 2weken tabs te doen daarna 2weken injects dan weer hetzelfde protocol 8weken in totaal. Je lever reageert sterk op de tabs waardoor de afgifte van IGF hoger is dit duurt 2 weken en gaat daarna omlaag, injects doen dit niet. Daarom na 2weken injects kan je weer profiteren van een verhoogd IGF gehalte.

Winstrol only is een goeie kuur voor de eerste keer.Zal 'm persoonlijk op 4weken zetten met 40 mg per dag of 50mg inj om de dag.Liefst zambon.

eerste kuur moet altijd test zijn aangezien dit de basis is voor elke kuur. kan je mooi zien hoe je op een test only kuur reageert en kan je van daar uit verder breien op je volgende kuren en voorzichtig gaan stacken.

bang om te prikken??? dan ben je naar mijn mening nog lang niet klaar om te kuren. zijn oral only kuren waardeloos? nou nee, maar je haalt er niet het maximale uit wat je imo ten alle tijden moet doen(ga anders gewoon lekker aan de creatine). uitzondering maak ik voor anavar(voor cutters) maar ook daar zie ik liever wat testosteron bij.

-rodge

Terug
Naar boven