ItsMitch
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 18%
Hoi dames en heren!,
Ik heb een aantal vragen over de producten: Primal male en Xtreme Anabolic mass FX.
Het product Primal male Moet je 3 capsules in de ochtend nemen en 3 in de avond.
Het product Xtreme Anabolic Moet je 4 capsules verspreid over de dag innemen.
Dus in totaal 10 capsules per dag !!
Ik heb echter een paar vragen over deze producten:
1. Als je stopt met slikken van deze producten word je dan Dik / mager of iets anders?
2. Ik train pas sinds 3 weken en heb een goede voedingschema, ik ga wel binnenkort naar de sportschool.
Moet ik dan nog steeds gewoon 10 capsules nemen? of zal ik er 6 - 7 van maken?
3. Heeft iemand zelf ervaring met dit product? zo ja? zou je jouw feedback kunnen posten hoe jij het product(en) hebt ervaren?
Hier op de link onder zijn de specificaties van het product zelf
[Link niet meer beschikbaar]
Om een beter beeld te schetsen van de situatie noem ik enkele van mijn specificaties:
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1,88M
Gewicht: 86 Kilo
Training: 3 weken (standaard oefeningen, bicep/tricep/borst/scouders, binnen kort ga ik naar sportschool)
Voeding: Goed, (whey shakes, brinta, kalkoen filet etc..)
Doel: Gespierder/breder worden (liefst droog gespierd)
Dit waren ze dan, excuses voor eventuele ongemakken als er iets onduidelijks is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/advies geven
Thanks in advanced ~ !
Groeten!
Mitch
Ik heb een aantal vragen over de producten: Primal male en Xtreme Anabolic mass FX.
Het product Primal male Moet je 3 capsules in de ochtend nemen en 3 in de avond.
Het product Xtreme Anabolic Moet je 4 capsules verspreid over de dag innemen.
Dus in totaal 10 capsules per dag !!
Ik heb echter een paar vragen over deze producten:
1. Als je stopt met slikken van deze producten word je dan Dik / mager of iets anders?
2. Ik train pas sinds 3 weken en heb een goede voedingschema, ik ga wel binnenkort naar de sportschool.
Moet ik dan nog steeds gewoon 10 capsules nemen? of zal ik er 6 - 7 van maken?
3. Heeft iemand zelf ervaring met dit product? zo ja? zou je jouw feedback kunnen posten hoe jij het product(en) hebt ervaren?
Hier op de link onder zijn de specificaties van het product zelf
[Link niet meer beschikbaar]
Om een beter beeld te schetsen van de situatie noem ik enkele van mijn specificaties:
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1,88M
Gewicht: 86 Kilo
Training: 3 weken (standaard oefeningen, bicep/tricep/borst/scouders, binnen kort ga ik naar sportschool)
Voeding: Goed, (whey shakes, brinta, kalkoen filet etc..)
Doel: Gespierder/breder worden (liefst droog gespierd)
Dit waren ze dan, excuses voor eventuele ongemakken als er iets onduidelijks is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/advies geven

Thanks in advanced ~ !
Groeten!
Mitch

,
.
.