Fitness Seller

Vragen over Primal male en Xtreme anabolic mass FX

ItsMitch

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
108kg
Vetpercentage
18%
Hoi dames en heren!,

Ik heb een aantal vragen over de producten: Primal male en Xtreme Anabolic mass FX.
Het product Primal male Moet je 3 capsules in de ochtend nemen en 3 in de avond.
Het product Xtreme Anabolic Moet je 4 capsules verspreid over de dag innemen.
Dus in totaal 10 capsules per dag !!

Ik heb echter een paar vragen over deze producten:

1. Als je stopt met slikken van deze producten word je dan Dik / mager of iets anders?
2. Ik train pas sinds 3 weken en heb een goede voedingschema, ik ga wel binnenkort naar de sportschool.
Moet ik dan nog steeds gewoon 10 capsules nemen? of zal ik er 6 - 7 van maken?

3. Heeft iemand zelf ervaring met dit product? zo ja? zou je jouw feedback kunnen posten hoe jij het product(en) hebt ervaren?

Hier op de link onder zijn de specificaties van het product zelf
[Link niet meer beschikbaar]

Om een beter beeld te schetsen van de situatie noem ik enkele van mijn specificaties:
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1,88M
Gewicht: 86 Kilo
Training: 3 weken (standaard oefeningen, bicep/tricep/borst/scouders, binnen kort ga ik naar sportschool)
Voeding: Goed, (whey shakes, brinta, kalkoen filet etc..)
Doel: Gespierder/breder worden (liefst droog gespierd)

Dit waren ze dan, excuses voor eventuele ongemakken als er iets onduidelijks is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/advies geven :D

Thanks in advanced ~ !

Groeten!

Mitch

laat je eetschema zien

Als je pas 3 weken traint hoef je nog niet eens te denken om supplementen te gebruiken

• Topic Starter Topic Starter

7:30 1 portie brinta + 30 gram proteine whey poeder (iso), 1 bruinbrood met kalkoen filet en flesje water.

10:15 1 broodje bruinbrood met een plak kalkoen filet+flesje water

12:00 1 broodje bruinbrood met een plak kalkoen filet+flesje water

15:30 1 Broodje bruinbrood+ Magere yogurt met 31 Gram whey poeder

21:30 Avond maal, meestal aardappels en groenten zonder Jus.

(Op trainings dagen neem ik om 15:30 62 gram wheyshake, en geen yogurt)

Je kan dat geld van die supplementen beter uitgeven aan goed eten.

Met dit voedingsschema, zal het niet veel worden, ook met supplementen niet.

Lees de sticky's in het voedings gedeelte maar eens door inclusief voorbeeld schema's, zorg dat dit op orde is, train dan een paar maanden en dan kan je misschien eens dergelijke supplementen erbij nemen.

Meer eten. Ik heb die hoeveelheid kilocalorieën al voor 1 uur 's middags binnen.

Na 3 weken begint je lichaam net een beetje in anabole staat te komen en beginnen de gains net te komen, hoe kun je nu al aan supplementen denken?

Kerel, ga eens fatsoenlijk eten man. Dit is echt veel maar dan ook veeelste weinig chef.

Ik sluit me aan bij de rest als ik zeg VEEL meer eten! En waarom al meteen met van die 'stevige' supplementen beginnen? Onthou dat het geen wondermiddelen zijn en weggegooid geld als je niet weet waarmee je bezig bent. Testo booster op 19jaar? En meteen al MassFX er tegenaan smijten? Geen goed idee volgens mij.

als je zo weinig eet kan je toch nooit deze stats hebben of heb je een ziekte ?

Ik ga dit weekend beginnen met deze stack. Ben benieuwd of het me zal helpen. Ik ga er een logje over bijhouden.

Dankjewel voor jullie reacties heren :),
Het ziet er dus naar uit dat ik veel meer moet eten.
De reden dat ik weinig eet is omdat ik best vettige buik hebt.

Maar goed, op het advies van jullie ga ik meer eten :D (volgens mij bulken toch?)
Wat voor extra eten zou ik dan kunnen nemen :D? (wat goed voor mij spiergroei is)

Ik moet wel zeggen na 6 dagen die supllmenten te gebruiken dat het wel goed helpt :D, ik merk dat ik veel meer energy, kracht en pomps hebt!.
Spiermasa zou over 2 weken moeten komen!
Bij de sportschool doe ik eerst 30 min cardio, dan trainen 1 uur en dan als laast zwemmen, doe ik het zo goed? of kan ik beter cardio eruit gooien?

Alvast bedankt :D!

als je zo weinig eet kan je toch nooit deze stats hebben of heb je een ziekte ?

Ik heb in al die jaren verkeerd gegeten, veel vet koek en snoep.
Ik ben nu pas sinds 4 weken bezig met mager eten :)

FF snelle updatje :D..

Ik train nu bij de sportschool, 3 dagen per week dus ben nu veel meer intensiever bezig!
Ik gebruik nog steeds dezelfde hoeveelheid supplementen, 4 Anabolic Xtrm pille en 6 primal male pillen per dag en zown 90 gram whey poeder :D (op rustdagen ) 120 op trainingsdagen.
Ik heb ook sinds een paar dagen Creatine Ester ethyl, ik gebruik deze suplementen zown 3 weken.
Ik ben nu in totaal 5 weken bezig met trainen :D en heb al wat leuke resultaten :P.

* Bankdrukke deed ik eerst 35 kilo 3 setjes met moeite, nu doe ik 50 kilo makkelijk 4 setjes van 10 :D.
* eerst deed uj net dumbbells van 8 kilo, 35 keer achter elkaar per arm, nu doe ik 12 kilo tot 25 keer per arm.

voor de rest heb ik nog niet echt vergeleken, train net pas in sportschool, me spieren zijn al iets groter en heb zkr meer kracht! naar mijn idee helpen deze supplementen :D.
Ik wil gaag me bodyfat meten, wil graag advies krijgen of ik moet bulken of cutten :(.
Ik wil eigenlijk breder worden, maar heb wel beetje vettige benen en buik.. gok ik (18%+ bodyfat).

Ook heb ik mijn voeding schema aangepast, neem nu meer kcal in, ziet er ongeveer zo uit:

7:30 220ML melk + brinta + 60 Gram whey poeder//volkorenbrood
10:15 Broodje gezond op school, met kaas , komkommer en ei en salade
12:00 2 Crosantjes
15:00 1 blik tonijn//yogurt met 60 gram Whey poeder
21:00 avond eten, meestal groenten en aardappellen
22:00 5 vissticks.

Iedergeval wou alleen jullie laten weten dat tot nu toe het product wel zijn werk doet, ik hoop nog meer resultaten te behalen met deze supplementen :D

Greetings!

Ik zou die vissticks van 22:00 eruit gooien zit niks goeds in vissticks neem 500gr kwark.

Groeten bigboy25.

als je net begint, gaat het altijd nog redelijk snel

in mijn ogen eet je nog steeds erg slecht en blijf ik bij mijn mening, dat je beter je geld aan goed eten had kunnen uitgeven en een jaar had kunnen wachten met deze supplementen.

als je sterk wilt worden moet je vooral geen cardio doen voor krachttraining hooguit 10 minuutjes om warm te worden en die suplementen is weggegooid geld idd.. moet je pas aan denken als je je eigen gewicht kan banken...

Terug
Naar boven