Fitness Seller

'Vreemd' gevormde borst of aanstellerij? [pics]

White Key

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
75kg
Jawel, ik wil het toch even vragen;

Ik vraag me mijn hele leven al af of ik gewoon ontzettend mager ben, dat ik me aanstel of dat ik daadwerkelijk een beetje ander gevormde borstkas heb dan de meeste mensen. Ik heb een kuil in het midden van mijn borstkas en mijn onderste ribben steken bijna nog verder uit dan mijn borstkas zelf.

Van de voorkant zie je het niet zo snel maar van de zijkant des te meer. Ik las ergens op dit forum iets over 'pectus', zou ik daar een soort milde vorm van kunnen hebben of moet ik me niet zo aanstellen en 'vreten, trainen, slapen, herhalen'? (Ik heb al aardig wat topics doorgelezen :D)

Ook heb ik een beetje een bulkbuikje onderaan, is dat gewoon een kwestie van veel hardlopen (doe ik al) om dat weg te krijgen? Er lijkt niet zo gek veel vet op te zitten maar je ziet er nog bijna geen spier doorheen.

2889zpt.jpg

2v3lqbp.jpg

Laatst bewerkt:
Lichte vorm van pectus inderdaad. Niks van aantrekken, niet erg in jouw geval.

• Topic Starter Topic Starter
Kan je me misschien een tip geven over welke training dit het beste 'bedekt'? Ik begrijp dat push-ups vooral deschouders en borst aanpakken en crunches en sit-ups je buik. Wat moet je doen om het gebied daartussen te trainen? :)

gebied er tussen???

met een inline press pak je voor een deel je seratus mee.... dat komt het dichtst in de buurt???

Lichte vorm van pectus inderdaad. Niks van aantrekken, niet erg in jouw geval.

Waarom is dit overigens niet erg in mijn geval?

Thanks!

gebied er tussen???

met een inline press pak je voor een deel je seratus mee.... dat komt het dichtst in de buurt???

Gebied ertussen.. ja, ik bedoel dus de kuil tussen mn tepels en mn onderste ribben. Ik ben niet zo thuis in alle benamingen maar wel bedankt voor de tip, dat kan ik thuis ook doen met dumbbells :cool:

Laatst bewerkt:
Het is niet zo erg omdat er ook mensen echt een giga-gat hebben zitten.

M'n broertje heeft 't ook lichtelijk, maar 't valt niet echt op, gewoon goed je hele borst trainen. ( rest ook uiteraard )

ooh ja heb/had ik ook.

Waarom is dit overigens niet erg in mijn geval?

Kan je zelf toch zien in de spiegel man, niks ergs aan.

Ik heb het ook, wel erger dan jou overigens.

Met lichte gevallen zoals bij jou kan je het "lichtelijk" wegtrainen door gewoon big boobs te krijgen enzo, maar eh, gewoon keihard gaan trainen :rolleyes:

Oke, bedankt iedereen! Ik ben gerust gesteld :o

Het is niet zo erg omdat er ook mensen echt een giga-gat hebben zitten.

M'n broertje heeft 't ook lichtelijk, maar 't valt niet echt op, gewoon goed je hele borst trainen. ( rest ook uiteraard )
:thumbup:
Kan je zelf toch zien in de spiegel man, niks ergs aan.

Ik heb het ook, wel erger dan jou overigens.

Met lichte gevallen zoals bij jou kan je het "lichtelijk" wegtrainen door gewoon big boobs te krijgen enzo, maar eh, gewoon keihard gaan trainen :rolleyes:

Haha, oh zo! Bedankt voor het advies dan :D (en karma gegeven natuurlijk ;) )

Laatst bewerkt:
kan geen kwaad lol

Zie niet goed waar jij je hier druk over maakt. Ik zou me eerder druk gaan maken over voeding en training.

• Like
Waarderingen: imk
Ik zie eerlijk gezegd ook helemaal niks om me druk over te maken (op het gebrek aan massa na dan, maar dan nog)

Ik maak me er niet zo zeer druk om alswel dat ik nieuwsgierig was. Verder ben ik niet zo fanatiek met trainen bezig als de gemiddelde user hier maar dit is wel de beste plek om dit soort dingen te vragen dacht ik zo. :)

aanstellerij niks geks te zien man

same hier, zie niets abnormaals aan je borst-been.
alleen dat je mager bent en daardoor veel bot kunt zien

Ik zie niets raars eigenlijk ???

De onderkant van mn borstkas steekt een stukje verder uit dan de bovenkant, lijkt me normaal gesproken niet echt de bedoeling. Misschien is het niet zo duidelijk op de foto. Grappig dat eerst iedereen zegt dat het wel een milde vorm is en daarna ziet niemand het meer :D

Ik heb/had precies het zelfde
2d7795d.png

Nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ev2lfs.png

Ik zie bijna niks... Gewoon trainen met wat massa zie je er al helemaal niks meer van

Terug
Naar boven