AndroidHealthClinic

Vreemd probleem met pc (loopt vast)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat hij dat inmiddels zal hebbe gecontroleerd als alle wappertjes nog draaien ...

Ik zie volgens mij een Kerio Personal Firewall draaien.. alleen die generic.exe kan ik niet echt verklaren en die epmworker.exe...

Inderdaad een NVidia grafisch kaartje (nvsvc32.exe)... ik mis de processen van een deugelijke virusscan... behalve een half geinstalleerde kaspersky (AVP.exe)
Kaspersky is volledig geïnstalleerd hoor (6.0).

"generic.exe is the executable for Device Management by Teleca Software Solutions."
Geen idee om welk programma het gaat.

epmworker.exe is a part of the SonyEricsson Mobile Phone Monitor application. Disabling or enabling it is down to user preference.

Heb je een videokaart driver update gedaan?
Nee. Ga ik nu doen.

Maak eens een screenshot va je opstartregister (start -> uitvoeren -> regedit)

Vouw de volgende sleutels uit:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Widows/CurentVersion...

Klik op die currentversion... aan de rechterkant verschijnt nu dan een lijstje ... dat lijstje wil ik ff zien..

Doe het zelfde met HKEY_Current_User/Software/MicroSoft/Windows/CurrentVersion
Machine en user:

currentversionmachine.gif

currentversionuser.gif

Heb je de onderstaande extra's? Die schijnen het probleem ook te veroorzaken.

Desktop-> Properties-> Settings-> Advanced-> ASUS
ASUS OSD
ASUS Splendid.

Als je je driver deinstalleert, detecteert Windows na een reboot dan wel een standaard VGA adapter? Wellicht blijven er bestanden, registraties achter van de vorige driver. Drivercleaner draaien na deinstallatie driver kan dan wellicht helpen.

Heb de laatste nieuwe NVidia driver geïnstalleerd en nu lijkt het probleem van de baan. Hopen dat het zo blijft.

Whoeps ... foutje gemaakt :) je zit op de goede registersleutel .. maar er moet nog 1 achter :) ... je moet nog ff op run klikken !
dan krijg je de lijst die ik wil zien

Smartdokter heb ik niet, wel Spyware Doctor.

Hier een SS van de lopende processen:

Kijk even als je firefox en azureus aanzet hoe de prioriteit daar van is (van je processen)want als ik naar je SS kijk (windows taakbeheer)dan vind ik zelf dat je firefox.exe best hoog staat 102.116 kB(moet je even kijken of die op normaal of hoog staat) ,ik denk dat je eerder bij je werkgeheugen moet kijken of bij processen,anders kun je hier even kijkenWindows Process Library

Blue screen krijg je soms door software conflict maar voor 99% door werkgeheugen problemen (wil niet zeggen dat ie kapot is)

Zet firefox en azureus aan en kijk hoe hoog je CPU-gebruik is ?

De laatste tijd, bij het uitvoeren van 2 programma's tegelijk bevriest het scherm en komt er na enkele seconden een blauw scherm met informatie over een error.

Het gaat over ATK DISP die zou in een infinite loop ofzo gaan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Probleem is pas sinds kort opgedoken.

BSOD.. meestal k*t als je dat krijgt vaak is het kapotte hardware..

BSOD.. meestal k*t als je dat krijgt vaak is het kapotte hardware..

Blauw schermpje van dood, ja, zeker als je niks in de bios veranderd heb.
Als er al iets kapot is zou ik gaan kijken naar je geheugen, als je 2 banken heb gewoon eens 1 bank proberen ect.

Terug
Naar boven