Fitness Seller

vriendin berekening voedingswaarde.

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo ,mijn vriendin is al een goed jaar met zo goed mogelijk op haar eten te letten en 3a4x p week te gaan lopen+-45min hartsrag tussen de 143-157. (geen kt) dus .
nu de laaste tijd valt ze niet meer af , ze komt va een 94kg vorig jaar en staat nu op een 81 kg . ze is 178 groot en wordt 22 jaar in juli . ze heeft vooral last van vet op haar rugstreek en op haar buik (meeste rug) nu willen we proberen een goed voedingsschema te maken voor haar . en ze had haar energie behoefte al berekent dit is
44,593+(81x9.247)+(178x3.098)-(21x4.33)=1657.114 dit is haar dagelijkse kcal dat ze nodig heeft . ze is nog studente dus ik vermoed dat dit maal 1.1is en dit maakt dan 1657.114x1.1=1822,85 kcal . dit klopt toch he . ?
nu ze wil afvallen dus zou er er 2tot 300 kcal onder moeten gaan dit maat dus een goede 1500 kcal per dag . correct my als ik fout zit aub ....
na dat jullie dit hebben nagekeken zal ik beginnen aan een schematje voor haar . ze neemt geen eiwit shakes ofso maar eet wel meestal mager vlees tussen haar boterhammen . smorgens neemt ze nu een 40g brinta met 250 magere melk een appel en omega pil .;)

mvg

Das pech, shift-key weg.

Om te beginnen, post eens wat ze allemaal gedurende de dag eet ipv waardes dat zegt wat meer.

ze eet in verhouding nogal veel kh zie ik. KH onder de 20 procent van het totaal aantal kcal houden en na drie lage dagen een hoge dag 40%. lekker simpel en effectief

ze eet in verhouding nogal veel kh zie ik. KH onder de 20 procent van het totaal aantal kcal houden en na drie lage dagen een hoge dag 40%. lekker simpel en effectief

Als ze dan nog steeds op onderhoud eet zal ze nog niks afvallen.

• Topic Starter Topic Starter
Om te beginnen, post eens wat ze allemaal gedurende de dag eet ipv waardes dat zegt wat meer.

dus wat ze nu zoal eet
smorgens ging ze nu 40 g brinta proberen met 250 ml melk 1appel en 1 omega 3 pil (ook nog drinkt ze regelmatig thee )
dan eet ze smiddags nu 2 vokoren of bruine boterhammen met mager vlees
kip/kalkoen/paardenvlees en zwarte koffie .
dan savonds wat de pot schaft groentes ,patatten en meestal varkensvlees (omdat haar vader een varkensboer is) patatten eet ze niet veel 1 stuk .
door de dag door af en toe nog wat nootjes (amandelen /walnoten ofso)

wetabix heeft ze ook een tijd lang smorgens gegeten(2 stuks)met melk. met bv een appelsien bij dan .

verder drinkt ze nog veel water en blijft ze goed van het snoep af. nu heeft ze wel nog altijd honger uiteraard heb haar dan gezegt dat ze dan beter wat meer groentes kan eten etc ... ze eet af en toe ook een een stukje pure chocolade +70%

mvg

• Topic Starter Topic Starter
Waarom is lowcarb nodig volgens u?
zouden jullie me kunnen zeggen of de berekening goed is ? we hebben nog niet alles uitgeteld ... dit is gwn wat ze tot nu toe zo al eet per dag ... dus als ik weet dat de berekening goed is reken is snel alles even uit .

mvg

Waarom is lowcarb nodig volgens u?

is niet perse nodig hoor, maar bij mij levert het veel beter rendement op. Er zijn veel voordelen die je ondervind door laag in KH te zitten. google ff op low carb dieet, is heel veel over te vinden, ook op dit forum.

is niet perse nodig hoor, maar bij mij levert het veel beter rendement op. Er zijn veel voordelen die je ondervind door laag in KH te zitten. google ff op low carb dieet, is heel veel over te vinden, ook op dit forum.

Weet ik, maar als je zo ver gaat als keto-dieet zijn er ook enorm veel ontkrachtingen ..

Terug
Naar boven