XXL Nutrition

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

in t gat was meestal wel matten. en de movies ook.

De movies wel ja, 't gat niet zo vaak. Ik zit er zelf ieder weekend, heb echt in 3 jaar tijd 2x ruzie gehad. Ligt meestal 'n beetje aan jezelf of je ruzie krijgt. ;)

De movies is trouwens niet meer he, je hebt nu de Buhne.

De movies wel ja, 't gat niet zo vaak. Ik zit er zelf ieder weekend, heb echt in 3 jaar tijd 2x ruzie gehad. Ligt meestal 'n beetje aan jezelf of je ruzie krijgt. ;)

De movies is trouwens niet meer he, je hebt nu de Buhne.

Ja, maar als je geen volendammer bent krijg je al snel gezeik ;)
de buhne idd.. wat een graftent was dat

volgens mij heeft team melanie eindelijk door dat ze de attractie van het topic is geworden en daar toch maar voor past..?

Die meldt zich vandaag nog wel hoor,zoveel aandacht van zoveel gespierde binken streelt toch het ego van elke vrouw?:knipoog:

a4swuc.jpg

Geef je haar nog steeds aandacht? :)

Lol,hoe ben je erachter gekomen eigenlijk?En wie is dan dat mokkel op die foto???

Niet zij, op 4chan wisten ze in ieder geval gisteravond de volledige foto van haar te posten, foto miste 'n stuk. Kleine kans dat zij het is dus. Verder is dat de enige Melanie in Baarlo, aldus Hyves. :)

Ze praat Limburgs en als je googled op haar nickname vind je een pokersite waar haar woonplaats Baarlo staat, Baarlo ligt in Limburg. Kijken op Hyves en je vindt niks als je zoekt op "Melanie Baarlo", echter als je 'n stuk of 20 personen van rond de 19 uit Baarlo aanklikt en kijkt bij vrienden en daar Melanie intikt, kom je haar steeds tegen. Vandaar dus. En sinds de foto is ze nogal stil... :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: fhoc
Niet zij, op 4chan wisten ze in ieder geval gisteravond de volledige foto van haar te posten, foto miste 'n stuk. Kleine kans dat zij het is dus. Verder is dat de enige Melanie in Baarlo, aldus Hyves. :)

Owkeej...uhmm...wat is 4chan eigenlijk?Maar toch, good job sherlock;)

Buiten dat:hitit:ik ben niet zo moeilijk namelijk:D

Ze praat Limburgs en als je googled op haar nickname vind je een pokersite waar haar woonplaats Baarlo staat, Baarlo ligt in Limburg. Kijken op Hyves en je vindt niks als je zoekt op "Melanie Baarlo", echter als je 'n stuk of 20 personen van rond de 19 uit Baarlo aanklikt en kijkt bij vrienden en daar Melanie intikt, kom je haar steeds tegen. Vandaar dus. En sinds de foto is ze nogal stil... :)

Hyvesskills!

ik snap je redenatie, maar dat wil nog niet zeggen dat je zeker kunt weten dat dit haar echte foto is...
Vind het serieus ook wel heel zielig als je een foto plaatst van iemand en dan keihard liegt dat jij het bent.

En nee niet iedereen zit op hyves :)

kloon?

Waar blijft de 2e lemming?

wat een topic weer :roflol: vraag me af welke dbb-er 'melanie' is..
Hij had in elk geval wel een foto van een mooie chick uit mogen zoeken ipv deze skinny mofo met strapon op dr smerige bedje..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven