naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Mijn printer is nog bezig met afprinten.nog mensen die het hebben uitgeprint en over hebben gekwakt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn printer is nog bezig met afprinten.nog mensen die het hebben uitgeprint en over hebben gekwakt?
:d
uiteraard haphap, hier zijn veel betere, lekkerdere mannen dan een kindje van 19 die alleen een foto van zn dunne armpje heeft , dus geef me eens 1 reden waarom ik mijn mooie foto naar jou moet sturen en niet naar een ECHTE man?
---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------
Maar goed, jij hebt foto s van mij ontvangen, beschrijf dan eens hoe ik eruit ziekan ik ook eens lekker hard lachen

Nogmaals, dit is Melanie:
http://i40.tinypic.com/a4swuc.jpg
En daarom was ze opeens weg. Wat ben ik toch ook goed in hyven...![]()
Nogmaals, dit is Melanie:
http://i40.tinypic.com/a4swuc.jpg
En daarom was ze opeens weg. Wat ben ik toch ook goed in hyven...![]()

BAH!
dat vind ik dus niet geil..
wel goed gevonden vriend![]()
iemand die wel es in volendam is geweest, ken je jack kok ?
Ik ken wel 'n jackie kok ja, maar die kent heel Volendam.
Ja precies, enig idee wat hij in ze reet heeft gespoten ?
, nee geen idee. Maar heb hem echt al 'n tijd niet meer gezien, hij zit in de gevangenis he, hij heeft alleen af en toe verlof. En hij traint ook eigenlijk nooit in de sportschool waar ik train. Maar toen ie gebruikte was ie opeens best wel groot ja, maar hij was er mee gestopt hoorde ik omdat ie z'n pikkie niet meer omhoog kreeg. Maar hij spoot zeker zeer goed spul in z'n reet.Haha die ja, nee geen idee. Maar heb hem echt al 'n tijd niet meer gezien, hij zit in de gevangenis he, hij heeft alleen af en toe verlof. En hij traint ook eigenlijk nooit in de sportschool waar ik train. Maar toen ie gebruikte was ie opeens best wel groot ja, maar hij was er mee gestopt hoorde ik omdat ie z'n pikkie niet meer omhoog kreeg. Maar hij spoot zeker zeer goed spul in z'n reet.

van mega ecto naar best wel buff was ie gegaan in niet zo'n lange tijd
hij is nu gepakt met coke neem ik aan?
dr loopt nog wel een buffe kerel rond in volendam trouwes, jeffrey heet ie d8 ik
Maar hij was inderdaad super skinny en binnen 'n paar maanden groter dan 90% van DBBJa Jeffrey klopt, lopen er nog wel meer rond hoor. Geen idee of ie dit keer was gepakt met coke, ik dacht dat ie gepakt was met pillen. Hij is in ieder geval al 'n keer gepakt met allemaal pillen in z'n Playstation etc.Maar hij was inderdaad super skinny en binnen 'n paar maanden groter dan 90% van DBB

Ja Jeffrey klopt, lopen er nog wel meer rond hoor. Geen idee of ie dit keer was gepakt met coke, ik dacht dat ie gepakt was met pillen. Hij is in ieder geval al 'n keer gepakt met allemaal pillen in z'n Playstation etc.Maar hij was inderdaad super skinny en binnen 'n paar maanden groter dan 90% van DBB

hehe wat een eikel..
was altijd wel leuk in volendam, alleen jammer dat er altijd ruzie was![]()