AndroidHealthClinic

Vriendin wil niet dat ik ga spuiten.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik zit met een probleempje.
Ik heb van de week 2 vials test enanth (GS) en 2 amps sustanon gekocht voor mn volgende kuur alvast.

Nu is mn vriendin er kwaad om geworden en ze wil niet dat ik ze ga gebruiken.
Ze heeft er toen ik ging werken info over opgezocht en kwam tot de conclusie dat het slecht voor je bloedvaten en hart kan zijn. Dus kortom : ze wil het niet vanwege evt schadelijke effecten.

Toch wil ik dit in mn kuur gaan toepassen, ik heb r al gezegd dat orals schadelijker zijn voor de lever.

Hebben jullie goeie suggesties om hiermee om te gaan??

Ten eerste haar bezorgdheid heel serieus nemen die is nl heel gegrond.
Verder zul je haar ervan moeten overtuigen niet zozeer van het feit dat het wel/niet schadelijke gevolgen kan hebben, maar van het feit dat jij je heel goed hebt geinformeerd en op basis daarvan een weloverwogen beslissing hebt genomen.
Oftewel, zij moet weten dat jij weet waar je mee bezig bent.

Succes!

Je kan je voor en na de kuur door een dokter laten onderzoeken. Dat kan haar misschien ook wat geruststellen.

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard, maar ze heeft zoiets als : het heeft schadelijke gevolgen, dus punt uit: Ik wil t niet. Het verhaal dat ik t weloverwogen doe en goed geinformeerd ben gaat er bij haar niet in. Ik snap de bezorgdheid en waardeer t ook.

Rookt ze toevallig?? Zo ja, einde discussie!
Zo nee, het blijft nog altijd jouw lichaam en jouw beslissing.

Maar het verrotte met AS is dat je er eerst aardig wat van moet weten om er goed over te kunnen oordelen. En dat ontbreekt bij 95% van de mensen helaas. Dus laat haar zien wat je doet, en dat wanneer je AS gebruikt de keuze voor test enanthaat de minste risico's heeft. Kortom ze zal bij moeten leren om je te begrijpen.

't Is jouw beslissing maar het is ook JOU vriendin. Dus ik zal toch heel goed met haar praten en het anders gewoon niet doen. Wat is er belangrijker? Je vriendin of je training?

Het is jou leven en over waar jij gaat of staat, wat jij wel of niet doet daar heeft ze niks over te zeggen. Tenminste ik vertel mijn vriendin ook niet wat ze wel of niet moet doen ik vind haar volwassen genoeg om over haar eigen leven en gezondheid te bepalen.

Tsunami zei:
Rookt ze toevallig?? Zo ja, einde discussie!
Zo nee, het blijft nog altijd jouw lichaam en jouw beslissing.

Maar het verrotte met AS is dat je er eerst aardig wat van moet weten om er goed over te kunnen oordelen. En dat ontbreekt bij 95% van de mensen helaas. Dus laat haar zien wat je doet, en dat wanneer je AS gebruikt de keuze voor test enanthaat de minste risico's heeft. Kortom ze zal bij moeten leren om je te begrijpen.

Sorry bro, vind jouw posts altijd van hoog niveau. Maar je kunt roken niet vergelijken met anabolen, al zou het procentueel net zoveel doden opleveren. Roken is nu eenmaal ingeburgerd (hoelang nog, met die huidige klopjacht, maargoed...) en anabolen zijn medicijnen die op verkeerde manieren worden gebruikt. Wij hebben er 'verstand' van, en hebben er gewoon schijt aan. Laten we eerlijk zijn. Ik zat uurtje geleden nog bij een dokter en die gaat vragen of je recent medicijnen hebt gebruikt, toevallig niet, maargoed, wat als je steroids hebt gebruikt. Blijft toch wel vaag, maar verstandig gebruik, vooruit.

Leg haar uit dat je geen reus / beer wilt worden, want dat vindt de gemiddelde vrouw niet mooi. En betrek haar er maar in, dan wordt het jullie gezamenlijke 'projectje', jou mutatie tot bink.... :D

Waarom deed mijn ex er toendertijd niet moeilijk over?! hmmm, misschien hield ze niet meer van me "spuit jij je maar lekker plat ventje"......zucht.... :D :D

Succes vriend

Ok, je kan het op verschillende manieren aanpakken :

1, Denk na over wat voor 'n onverstandige dingen je vriendin doet
en dan moet je haar op aanspreken.
Het moet iets zijn wat ze eigenlijk graag doet en niet snel van af zal zien.

2, Je moet haar alles uitleggen over AS en de hele tijd erover doorgaan
en de hele dag erover zeiken zeuren en zaniken.

3, Als ze je echt niet serieus wilt nemen in deze zaak moet je een keuze maken
tussen je vriendin en AS gebruik.

En mocht je tot de derde keuze komen kan ik je enkel dit zeggen :
Je hebt maar 1 lichaam en duizenden meiden zoals je vriendin.

That's how I see it, good luck ! ;)

Zowiezo het is je vriendin, en het feit dat ze om je geetf blijkt wel omdat ze o bezorgd is! Het stomste wat je kan doen is de risico's ontkennen as zijn en blijven medicijnen die misbruikt worden. Door veel kennis en een goed opgestelde kuur kan je de risico's verminderen. Zie het als xtc, als je er goed bij drinkt je pillen laat testten en niet te vaak gebruikt verminder je de risico's maar je weet nooit hoe je lichaam er deze keer op reageert!
Neem er de tijd voor en als je haar nog niet overtuigd hebt moet je zelf de keuze maken...de as of mijn vriendin...kijk hoe je er nu uitziet en hoe je er verder uit wil komen te zien ben je echt ontevreden? Als je echt van haar houdt zou ik toch voor mijn vriendin gaan!!

Gewoon goed overleggen wat je juist gaat doen en hoe......ook de voor en nadelen ervan goed bespreken met haar.

Reaktie imv roken......in mijn ogen is dat zelfs een grotere pest dan AS........AS neem je zelf in en vergiftig je niemand anders mee, roken wel.....legaal of niet.....ze moesten het verbieden die rotzooi.

Je MOET NIET kuren om er goed uit te zien maar het helpt je wel de massa aan te zetten.
Goed overleggen en beslissen wat voor jou het belangrijkste is.

Het is hier en daar al een beetje gezegd maar ik zou iig goed met haar praten en haar echt het gevoel geven dat je haar bezorgdheid serieus neemt.

Persoonlijk vind ik dat je vriendin niet moet zeuren.
Op zich is het goed dat ze zich zorgen maakt, maar jij gebruikt a.s. op zo’n manier dat de gezondheidsrisico’s minnimaal zijn. Je kan proberen uit te leggen dat bij verstandig gebruik injecteerbare a.s. behoorlijk veilig zijn. Als ze daar niet wil luisteren dan heb jij in ieder geval je best gedaan....

Sorry hoor maar een relatie is geven en nemen, en als je vriendin echt voet bij stuk houd..tjah wat si dan belangrijker? je hobby? of je vriendin?? misschien ben ik dan wel een beetje ouderwets maar vidn dat tegenwoordig teveel emsne bezig zijn met ikke ikke ikke soms moet je je iet wel/niet doen omdat je weet dat je partner het echt niet leuk vind! Ook al verbied ze het je niet als je weet dat ze er enorme moeit emee heeft, warom dan wel doen?

Klopt Martijn, maar je kunt het ook omdraaien, waarom heeft ze er zo'n moeite mee, wat is ze voor een egoistisch kind. etc etc

Gulden middenweg; leuk vindt ze het niet, maar oke, ze kijkt het aan. (je wordt inderdaad geen massa monster / Riod rage blijft weg / puisten vallen mee / waterhoofd minimaal). Dan moet het lukken.

Ik zou het trouwens ook niks vinden wanneer me vriendin het zou aanmoedigen. Ordinair kind.....

Maar als ik zou moeten kiezen, hoewel.....moeten....dan vriendin.

begrijp wat je bedoeld floyd maar ik gaf al aan dat je ook gewoon het niet kan doen ook al mag het wel van haar. Puur omdat je weet dat je weet dat ze hetniet leuk vind. En haar bezorgdheid komt als het goed is alleen voort uit liefde (pff zwaar verhaal) dus tjah...

ik vind dat ze zich hier maar moet bij neerleggen,het moment dat mijn vriendin zich begint te moeien met mijn sport gaat ze er gewoon uit,maar voorlopig moeit ze zich niet,let op van de vrouwen want vandaag verbieden ze dit en morgen weer wat anders,laat zien dat dit niet pakt bij jouw en gaat ze toch door wil het zeggen dat je niet voor elkaar bent bestemd anders zou ze jouw beslissing ook respecteren

Je moet het zelf beslissen: wat is belangrijker bodybuilden of je vriendin?
Ik zou zelf als ik jou was ff kijken naar je relatie: hoe lang ken je haar al en hoe lang heb je al een relatie met haar? Ken je haar al heel lang en heb je ook al lang een relatie met haar zou ik geen as gebruiken, heb je haar nog maar net en weet je zeker dat je niet je hele leven met haar wilt beleven zou ik voor de as kiezen.

Kijk, 't scheelt ook waar ze haar info vandaan heeft of course. AAS kunnen schadelijk zijn, maar wanneer precies wordt vaak niet gemeld.

Misschien is dit een iets meer genuanceerd artikel om haar te laten lezen, suc6!

http://www.anabolicreview.com/side.php

Terug
Naar boven