MuscleMeat

Vriendin wil niet dat ik ga spuiten.

Zet vooral je relatie niet op het spel omwille van AS , dan ben je in mijn ogen toch verkeerd bezig hoor .
Good Luck zou ik zeggen .

skydirk zei:
weer zo'n typische opmerking van een onnozel manneke dat zich ook is interessant wil maken.
zouden we zo'n discussies niet beter op de chat conversatie kunnen zetten.
What the **** :eek: wat weet jij er nou van! waar slaat dat op dat ik interessant wil doen, dat is hoe ik het bekijk en wat die gast er mee wil doen moet ie zelf weten. Jij maakt hier de ****ing trieste opmerking zodat je interresant lijkt :fu:

idd Mugje ik vond je opmerking juist heel goed !

wat zijn we serieus vandaag

• Topic Starter Topic Starter
Idd...relatie gaat om wederzijds vertrouwen en respect. Ik vindt dat wanneer ik een weloverwogen en imo goed onderbouwde keus maak, ze er niet tegen in moet gaan. Bezorgdheid is begrijpelijk en dat waardeer ik ook, maar imo ook onnodig in dit geval. Ik heb de afspraak gemaakt dat ik 2 x p. jaar n goede kuur zou gaan volgen.Alleen ze verwachtte niet dat ik injectables zou gaan gebruiken....het probleem in dr ogen is puur dat het gespoten dient te worden, niet het middel op zich.

Ik heb gezegd dat ik behalve mn vriendin, trainen en wat er bij komt en mn familie niet veel interesses heb. Ik ga dr voor.

als ze niet wil, niet doen

een kapotte relatie kan een hel zijn voor een bber.
en een relatie met iemand opbouwen vind ik toch _iets_ belangrijker dan een spuit in je reet douwen.

valt nu ook te zien hoe serieus het gaat tussen jullie en zo ook.

Deejay_Spike zei:
als ze niet wil, niet doen

een kapotte relatie kan een hel zijn voor een bber.
en een relatie met iemand opbouwen vind ik toch _iets_ belangrijker dan een spuit in je reet douwen.

valt nu ook te zien hoe serieus het gaat tussen jullie en zo ook.

Daar heb je gelijk in, maar om het nou meteen maar helemaal niet te doen gaat ook een beetje ver. Respect voor zijn keuze moet er ook zijn. Als orals geen probleem zouden zijn, maar injects wel denk ik dat ze zich best een beetje in de materie mag verdiepen om te begrijpen waarom hij voor injects kiest.

Misschien voor een middenweg kiezen. Voorlopig even niet kuren en haar e.e.a. laten lezen over oral vs inject en tijd geven om aan het idee te wennen. Met AS heeft ze dus in principe geen probleem, maar wel met de wijze van toedienen. Ik begrijp dat niet. De wijze van toedienen zal geen invloed hebben op hun dagelijkse omgang.

Ze heeft in wezen een hekel aan as in t algemeen, ik heb t zover kunnen krijgen dat ze orals niet zon probleem vindt. Maar het verhaal dat injects minder schadelijk zijn voor de lever gaat er niet in. Mensen zijn toch nog flink huiverig als het om spuiten gaat.

Maar ik zal t ff rust gunnen en r aan t idee laten wennen, en wat meer laten lezen. Dan zal ze wel bijdraaien. Veel mensen begrijpen de sport gewoon niet en vinden as al helemaal overbodig. Mn moeder en vriendin zijn er 2 van.

Dboll zei:
Ik zit met een probleempje.
Ik heb van de week 2 vials test enanth (GS) en 2 amps sustanon gekocht voor mn volgende kuur alvast.

Nu is mn vriendin er kwaad om geworden en ze wil niet dat ik ze ga gebruiken.
Ze heeft er toen ik ging werken info over opgezocht en kwam tot de conclusie dat het slecht voor je bloedvaten en hart kan zijn. Dus kortom : ze wil het niet vanwege evt schadelijke effecten.

Toch wil ik dit in mn kuur gaan toepassen, ik heb r al gezegd dat orals schadelijker zijn voor de lever.

Hebben jullie goeie suggesties om hiermee om te gaan??

Hallo bro,

Ik snap die stack niet. Je kan susta beter met diana of deca combineren.
Wat je vriendin zegt klopt allemaal. Sterker nog, dit is de reden waarom vrouwen langer leven dan mannen. Tesosteron geeft namelijk sneller arteriosclerose door de hypertensie en hoge LDL waardes ( Dit is maar 1 van de complexe veranderingen die testosteron teweegbrengt.)
Nu even terug naar je dilemma. Je kan niet omgaan met je vriendin's wijsheid.
Leg haar dit maar uit:
Je kunt nooit leven met het feit dat je spijt hebt dat je dingen NIET hebt gedaan.
Stel haar maar deze vraag: Wat is beter? Een kort bevredigend leven of een lang saai leven.
Luister bro. Ik was vroeger ook tegen alles dat ongezond was: roken, drinken, kankerverwekkende stoffen enz. Maar achteraf gezien....Deze mensen hebben fun! Rokers zijn de gezelligste mensen! Ik zeg nu niet dat je moet roken. Maar geloof me. Kansen moet je grijpen. Risico's moet je nemen. Dat is je doel van het leven. Als jij als kind al de droom had om je te ontpoppen tot een Austrian Oak...verwezenlijk dat dan. Ik was ook bang voor steroiden. Maar achteraf moet je het leven relativeren. Je leeft maar 1 keer. Haal er dan alles uit wat je uit kan halen. Als je korter leeft...jammer dan...maar je hebt wel GELEEFD! Ik heb zelf nooit gerookt of gedronken. Dus ik leeft zowiezo langer dan de gemiddelde man (75 jaar). Nou is mijn vraag aan jou: zit ik nou te wachten op een leeftijd van 90 jaar waarbij ik DOOF ben, slecht zie en in een rolstoel met een stoma in mijn pens en een katheter in mijn penis? Nee! Dus wees verstandig bro, geniet van het leven. Laat je door niemand kisten. Zelfs niet je vriendin. Jij staat achter je mening. Het is JOUW LEVEN. Je leeft niet voor je vriendin. Je vriendin is een AANVULLING op je leven. Als mijn vriendin problemen had met anabolen dan kan ze haar koffer pakken, ik ben wie ik ben en ik laat me niet veranderen door mensen die geen verstand hebben van anabolen en alleen maar rondbazuinen dat anabolen slecht voor je zijn.

Even los van het feit dat de tekst uitgerust is met een behoorlijke vleug egoïsme, moet ik zeggen dat je het mooi gezegd hebt! Je zet mensen aan het denken, :thumb:.

D. bro,

Het is geen egoisme. Het is gewoon de waarheid. Je leeft niet voor je vriendin. Blijf jezelf. Dat is niet egoistisch. Mensen moeten wakker geschud worden.

axestream zei:
Gaat om die naald, maarja, artsen gebruiken ook naalden. Zijn niet alleen junks die spuiten. ;)

Idd dat is t enigste...als ik de test bv kon drinken was het n stuk minder erg geweest.

Iron Pump zei:
Hallo bro,

Ik snap die stack niet. Je kan susta beter met diana of deca combineren.
Wat je vriendin zegt klopt allemaal. Sterker nog, dit is de reden waarom vrouwen langer leven dan mannen. Tesosteron geeft namelijk sneller arteriosclerose door de hypertensie en hoge LDL waardes ( Dit is maar 1 van de complexe veranderingen die testosteron teweegbrengt.)
Nu even terug naar je dilemma. Je kan niet omgaan met je vriendin's wijsheid.
Leg haar dit maar uit:
Je kunt nooit leven met het feit dat je spijt hebt dat je dingen NIET hebt gedaan.
Stel haar maar deze vraag: Wat is beter? Een kort bevredigend leven of een lang saai leven.
Luister bro. Ik was vroeger ook tegen alles dat ongezond was: roken, drinken, kankerverwekkende stoffen enz. Maar achteraf gezien....Deze mensen hebben fun! Rokers zijn de gezelligste mensen! Ik zeg nu niet dat je moet roken. Maar geloof me. Kansen moet je grijpen. Risico's moet je nemen. Dat is je doel van het leven. Als jij als kind al de droom had om je te ontpoppen tot een Austrian Oak...verwezenlijk dat dan. Ik was ook bang voor steroiden. Maar achteraf moet je het leven relativeren. Je leeft maar 1 keer. Haal er dan alles uit wat je uit kan halen. Als je korter leeft...jammer dan...maar je hebt wel GELEEFD! Ik heb zelf nooit gerookt of gedronken. Dus ik leeft zowiezo langer dan de gemiddelde man (75 jaar). Nou is mijn vraag aan jou: zit ik nou te wachten op een leeftijd van 90 jaar waarbij ik DOOF ben, slecht zie en in een rolstoel met een stoma in mijn pens en een katheter in mijn penis? Nee! Dus wees verstandig bro, geniet van het leven. Laat je door niemand kisten. Zelfs niet je vriendin. Jij staat achter je mening. Het is JOUW LEVEN. Je leeft niet voor je vriendin. Je vriendin is een AANVULLING op je leven. Als mijn vriendin problemen had met anabolen dan kan ze haar koffer pakken, ik ben wie ik ben en ik laat me niet veranderen door mensen die geen verstand hebben van anabolen en alleen maar rondbazuinen dat anabolen slecht voor je zijn.

Je hebt helemaal gelijk...je leeft 1 keer en de kans dat ik 100 wordt is toch niet zo groot, en wat heb ik dr aan om als een magere bejaarde rond te lopen als ik ook 50 kan zijn en er 10 jr jonger uitzien door mn levensT en training.

Ik vindt ook dat iedereen zn eigen keuzes moet kunnen maken, of n ander ze nu veroordeelt of niet. Ik ben een volwassen vent en weet waar ik mee bezig ben. En dat is niet mn lichaam vernielen met as maar het gebruiken als hulpmiddel om groter en mooier gespierd te worden....het zijn niet de as die het doen maar de tijd en discipline die je in t trainen eten en rusten steekt.

Maar dat wordt niet helemaal begrepen.

Huh? Wat scheelt er nu? Je mag wel orals nemen maar niet spuiten? EN dit terwijl orals slecht zijn voor je lever? Ga toch gewoon spuiten man. Je kan toch zelf prikken? Mss vindt ze het zelf fijn als je haar snachts 20x wakker maakt omdat je test je parte speelt. :D :p

Had ik ook met me moeder toen ik winny wou nemen ging ook zeuren hele tijd door,ze dreigde me huis uit te schoppen als ik verder mee zou gaan.. Maar als je goed uitlegt en door blijft zeuren dan stemmen ze na een tijdje wel meee in :)

:gosh: Heb het zelfde probleem klote is dat!!

Zou er nog goed over praten!
Let wel het is jou lichaam snap je,
Ik heb het gewoon gedaan erk het vanzelf wel hoe ze zal reageren...

Sterkte!
Gr.Pracht

Ik heb nog ff de tijd...wil pas in Juli ongeveer beginnen te kuren.

Nogmaals bedankt voor jullie advies!! :thumbup:

Terug
Naar boven