Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What the ****skydirk zei:weer zo'n typische opmerking van een onnozel manneke dat zich ook is interessant wil maken.
zouden we zo'n discussies niet beter op de chat conversatie kunnen zetten.
wat weet jij er nou van! waar slaat dat op dat ik interessant wil doen, dat is hoe ik het bekijk en wat die gast er mee wil doen moet ie zelf weten. Jij maakt hier de ****ing trieste opmerking zodat je interresant lijkt 
Kijk jij hebt em doorJay Impel zei:

Deejay_Spike zei:als ze niet wil, niet doen
een kapotte relatie kan een hel zijn voor een bber.
en een relatie met iemand opbouwen vind ik toch _iets_ belangrijker dan een spuit in je reet douwen.
valt nu ook te zien hoe serieus het gaat tussen jullie en zo ook.
Dboll zei:Ik zit met een probleempje.
Ik heb van de week 2 vials test enanth (GS) en 2 amps sustanon gekocht voor mn volgende kuur alvast.
Nu is mn vriendin er kwaad om geworden en ze wil niet dat ik ze ga gebruiken.
Ze heeft er toen ik ging werken info over opgezocht en kwam tot de conclusie dat het slecht voor je bloedvaten en hart kan zijn. Dus kortom : ze wil het niet vanwege evt schadelijke effecten.
Toch wil ik dit in mn kuur gaan toepassen, ik heb r al gezegd dat orals schadelijker zijn voor de lever.
Hebben jullie goeie suggesties om hiermee om te gaan??
Dan begrijp ik niet waar het haar om gaatDboll zei:Ze heeft in wezen een hekel aan as in t algemeen, ik heb t zover kunnen krijgen dat ze orals niet zon probleem vindt.

Buffster zei:

axestream zei:Gaat om die naald, maarja, artsen gebruiken ook naalden. Zijn niet alleen junks die spuiten.![]()
Iron Pump zei:Hallo bro,
Ik snap die stack niet. Je kan susta beter met diana of deca combineren.
Wat je vriendin zegt klopt allemaal. Sterker nog, dit is de reden waarom vrouwen langer leven dan mannen. Tesosteron geeft namelijk sneller arteriosclerose door de hypertensie en hoge LDL waardes ( Dit is maar 1 van de complexe veranderingen die testosteron teweegbrengt.)
Nu even terug naar je dilemma. Je kan niet omgaan met je vriendin's wijsheid.
Leg haar dit maar uit:
Je kunt nooit leven met het feit dat je spijt hebt dat je dingen NIET hebt gedaan.
Stel haar maar deze vraag: Wat is beter? Een kort bevredigend leven of een lang saai leven.
Luister bro. Ik was vroeger ook tegen alles dat ongezond was: roken, drinken, kankerverwekkende stoffen enz. Maar achteraf gezien....Deze mensen hebben fun! Rokers zijn de gezelligste mensen! Ik zeg nu niet dat je moet roken. Maar geloof me. Kansen moet je grijpen. Risico's moet je nemen. Dat is je doel van het leven. Als jij als kind al de droom had om je te ontpoppen tot een Austrian Oak...verwezenlijk dat dan. Ik was ook bang voor steroiden. Maar achteraf moet je het leven relativeren. Je leeft maar 1 keer. Haal er dan alles uit wat je uit kan halen. Als je korter leeft...jammer dan...maar je hebt wel GELEEFD! Ik heb zelf nooit gerookt of gedronken. Dus ik leeft zowiezo langer dan de gemiddelde man (75 jaar). Nou is mijn vraag aan jou: zit ik nou te wachten op een leeftijd van 90 jaar waarbij ik DOOF ben, slecht zie en in een rolstoel met een stoma in mijn pens en een katheter in mijn penis? Nee! Dus wees verstandig bro, geniet van het leven. Laat je door niemand kisten. Zelfs niet je vriendin. Jij staat achter je mening. Het is JOUW LEVEN. Je leeft niet voor je vriendin. Je vriendin is een AANVULLING op je leven. Als mijn vriendin problemen had met anabolen dan kan ze haar koffer pakken, ik ben wie ik ben en ik laat me niet veranderen door mensen die geen verstand hebben van anabolen en alleen maar rondbazuinen dat anabolen slecht voor je zijn.