SCREWBEAST
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Bro,
Ga er eens goed voor zitten met je chika en zet de voor en na delen tegen over elkaar probeer dit ook te onderbouwen.(met behulp van dit forum?
)
Ik zelf heb dit probleem ook gehad ik ben nu bezig met mijn eerste kuur en mijn chika is verpleegkundige dus jha die weet ook wat voor zooi A.S zijn maar ze houd ook van me en ze staat niet achter mijn keuze maar ze heeft er wel respect voor (en ze spuit mij nu ook en haar moeder helpt mij bij de bloedtesten).
En ik zou goed een afweging maken bro wat is er belangrijker ff een mooi opgepomt lichaam of samen ouid worden met je vrouwtje?
Hier in kunnen wij jou niet helpen en je moet je ook niet laten leiden door antwoorden of meningen hier jij kent je vrouwtje en je relatie ,ik wens je suc6 bro!!!!
Ga er eens goed voor zitten met je chika en zet de voor en na delen tegen over elkaar probeer dit ook te onderbouwen.(met behulp van dit forum?
)Ik zelf heb dit probleem ook gehad ik ben nu bezig met mijn eerste kuur en mijn chika is verpleegkundige dus jha die weet ook wat voor zooi A.S zijn maar ze houd ook van me en ze staat niet achter mijn keuze maar ze heeft er wel respect voor (en ze spuit mij nu ook en haar moeder helpt mij bij de bloedtesten).
En ik zou goed een afweging maken bro wat is er belangrijker ff een mooi opgepomt lichaam of samen ouid worden met je vrouwtje?
Hier in kunnen wij jou niet helpen en je moet je ook niet laten leiden door antwoorden of meningen hier jij kent je vrouwtje en je relatie ,ik wens je suc6 bro!!!!