AndroidHealthClinic

Vriendin wil niet dat ik ga spuiten.

Bro,

Ga er eens goed voor zitten met je chika en zet de voor en na delen tegen over elkaar probeer dit ook te onderbouwen.(met behulp van dit forum?:) )

Ik zelf heb dit probleem ook gehad ik ben nu bezig met mijn eerste kuur en mijn chika is verpleegkundige dus jha die weet ook wat voor zooi A.S zijn maar ze houd ook van me en ze staat niet achter mijn keuze maar ze heeft er wel respect voor (en ze spuit mij nu ook en haar moeder helpt mij bij de bloedtesten).

En ik zou goed een afweging maken bro wat is er belangrijker ff een mooi opgepomt lichaam of samen ouid worden met je vrouwtje?
Hier in kunnen wij jou niet helpen en je moet je ook niet laten leiden door antwoorden of meningen hier jij kent je vrouwtje en je relatie ,ik wens je suc6 bro!!!!

gewoon niks van aantrekken man, vouwens zijn allemaal het zelfde

martijn23 zei:
begrijp wat je bedoeld floyd maar ik gaf al aan dat je ook gewoon het niet kan doen ook al mag het wel van haar. Puur omdat je weet dat je weet dat ze hetniet leuk vind. En haar bezorgdheid komt als het goed is alleen voort uit liefde (pff zwaar verhaal) dus tjah...

inderdaad lastig, misschien is het gebruik van fysiek geweld op haar, de druppel die haar toch doet beslissen dat ze het niet erg vindt. :D

groeten

Floyd zei:
Sorry bro, vind jouw posts altijd van hoog niveau. Maar je kunt roken niet vergelijken met anabolen, al zou het procentueel net zoveel doden opleveren. Roken is nu eenmaal ingeburgerd (hoelang nog, met die huidige klopjacht, maargoed...) en anabolen zijn medicijnen die op verkeerde manieren worden gebruikt. Wij hebben er 'verstand' van, en hebben er gewoon schijt aan. Laten we eerlijk zijn. Ik zat uurtje geleden nog bij een dokter en die gaat vragen of je recent medicijnen hebt gebruikt, toevallig niet, maargoed, wat als je steroids hebt gebruikt. Blijft toch wel vaag, maar verstandig gebruik, vooruit.

Leg haar uit dat je geen reus / beer wilt worden, want dat vindt de gemiddelde vrouw niet mooi. En betrek haar er maar in, dan wordt het jullie gezamenlijke 'projectje', jou mutatie tot bink.... :D

Waarom deed mijn ex er toendertijd niet moeilijk over?! hmmm, misschien hield ze niet meer van me "spuit jij je maar lekker plat ventje"......zucht.... :D :D

Succes vriend

Danke vrind, ik bedoelde echter niet om roken met as te vergelijken. De onwetendheid van het grote publiek en de berichten in de media m.b.t. AS zorgen voor een onbewuste negatieve reactie op alles wat daar maar enigszins op wijst. Echter iedereen weet dat roken dodelijk KAN zijn maar weinigen doen daar iets mee. Puur omdat het roken sociaal geaccepteerd is. En dat is mijn punt.

AS HOEFT niet schadelijk te zijn, maar dat weten alleen de mensen die er interesse in hebben. (als het goed is) Dus wanneer iemand in je omgeving kennis neemt van het feit dat je AS gebruikt of wilt gebruiken, zul je alleen door het opbouwen van een deel kennis en realistische beelvorming een vorm van acceptatie kunnen creeren. Maar dat is hier in feite nu al wel tien keer gezegd, alleen met andere woorden.

Dus Dboll, eventjes een half jaartje geduld hebben, veel kennis en begrip kweken op een rustige manier dan zal ze mits ze redelijk blijft wel gaan accepteren. En leg ook vooral uit dat jouw gebruik voor haar ook voordelen kan hebben ;)

half jaar is lang he, dan maar nieuwe vriendin :D

Ze haar dat je een levensverzekering hebt en dat je snel met haar zal trouwen .
Ze zal dan wel toestemmen .

ik doe steeds de badkamerdeur op slot! ze heeft nog nooit iets gemerkt

wat een discussie. ik praat zo'n zaken met mijn vriendin uit en niet op een forum. misschien moeten we een psycholoog aanstellen voor zo'n vragen. en volgende maand stelt er weer iemand diezelfde vraag. sorry, maar ik moest er toch op reageren.

mijn vriendin weet het niet, maar ze vermoedt dat ik gebruik, ja geen wonder, ik groei een kiklo per week beby, last van bijwerkingen, dit is me 2de kuur... geen, of tenminste niets engs of zo net als wat er in de boeken staat en zo
pffffff, Anabolic Steroids...I ****ing Use Them
Wel leuk dat je met je vriendin hierover praat en zo
maar leg haar uit dat het allemaal meevalt en dat bij problemen je meteen zou stoppen

keep it real man

@ DBoll,
In ieder geval begrijp ik je probleem jongen en ik vind het mooi dat je alles netjes in overleg doet en het je aantrekt. -snik- :sob:

Het hele internet is ook net een snoepwinkel trouwens he?
Als je te lang op het steroidengedeelte rondhangt ga je na verloop van tijd alleen nog maar denken in kuurtjes. 's Avonds in bed: "Schat waar zit je aan te denken?" "Nou dat op zich zo'n combi van Fina met Testo wel leuk is maar je zit dan wel met progesteron en ... ... eh... Sorry schat. Niks."

Als je zou besluiten dat je de kuur niet door laat gaan (wat vast niet je plan is) omdat je vriendin het echt niets vind... dan vind ik dat in ieder geval mooi van je! :heart: :thumbs:

Succes ermee!

Of heeft jouw vriendin ooit je koosnaampje "DBoll" bedacht en heeft ze geen zin om je voortaan "Testosteron enanthaat" te noemen?

Sustanon misschien? Of klinkt dat te vrouwelijk? ;)

Of is ze bang dat jij grotere t**ten krijgt dan dat ze zelf heeft??

• Topic Starter Topic Starter
Tsunami zei:
Of is ze bang dat jij grotere t**ten krijgt dan dat ze zelf heeft??

lol...dat is t m juist. Het hele verhaal van aromatiseren weet ze niet eens, ze leest volgens mij niet verder dan: Het is slecht voor je bloedvaten, het is slecht voor je hart. Know what I mean.

Maar in elk geval bedankt mensen voor deze waterval aan reacties. Ik kan er wel verder mee.....ik hoop mn vriendin ook. :)

Thnxs

succes ! en hou ons op de hoogte ;)

Azrael zei:
't Is jouw beslissing maar het is ook JOU vriendin. Dus ik zal toch heel goed met haar praten en het anders gewoon niet doen. Wat is er belangrijker? Je vriendin of je training?
Als je vriendin je niet respecteerd om wie je bent en wat je doet, dan is ze het ook niet waard om je vriendin te wezen

Mugje zei:
Als je vriendin je niet respecteerd om wie je bent en wat je doet, dan is ze het ook niet waard om je vriendin te wezen
Beetje kort door de bocht. Draai de situatie eens om; je vriendin gaat iets doen waarvan jullie allebei weten dat er ook gevaren aan kleven. Je houdt veel van haar en wilt graag zien dat ze nog erg lang bij je is.
Als je haar vertelt over je twijfels dumpt ze je want je respecteert haar niet genoeg en je bent het niet waard haar vriend te zijn.....
:rolleyes:

dani zei:
Beetje kort door de bocht. Draai de situatie eens om; je vriendin gaat iets doen waarvan jullie allebei weten dat er ook gevaren aan kleven. Je houdt veel van haar en wilt graag zien dat ze nog erg lang bij je is.
Als je haar vertelt over je twijfels dumpt ze je want je respecteert haar niet genoeg en je bent het niet waard haar vriend te zijn.....
goed gezegd. want de meesten schijnen te denken dat alles in een relatie rond hun draait en vergeten dat ze met twee zijn.
mugje zei:
weer zo'n typische opmerking van een onnozel manneke dat zich ook is interessant wil maken.
zouden we zo'n discussies niet beter op de chat conversatie kunnen zetten.

offtopic: Mij vriendin heeft niets liever dan dat ik spuit. :D :p

Vullen die gaatjes. ;)

Ontopic: Bro ik wens je veel succes jullie komen er wel uit. :)

Dboll zei:
Ik zit met een probleempje.
Ik heb van de week 2 vials test enanth (GS) en 2 amps sustanon gekocht voor mn volgende kuur alvast.

Nu is mn vriendin er kwaad om geworden en ze wil niet dat ik ze ga gebruiken.
Ze heeft er toen ik ging werken info over opgezocht en kwam tot de conclusie dat het slecht voor je bloedvaten en hart kan zijn. Dus kortom : ze wil het niet vanwege evt schadelijke effecten.

Toch wil ik dit in mn kuur gaan toepassen, ik heb r al gezegd dat orals schadelijker zijn voor de lever.

Hebben jullie goeie suggesties om hiermee om te gaan??
Imo als ze achter je staat moet ze hier niet tegenin gaan. Het is jouw sport/hobby. Ze wist dat je bodybuilder was toen ze iets met je begon. Dus ze wist dat de kans bestond dat je ooit (weer) ging kuren.

Als ze blijft bij haar standpunt dan zal je gewoon moeten kiezen ofwel blijven proberen te overtuigen.

En natuurlijk is het schadelijk, dat weet jij ook. Maar je kan de schade beperken zodat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen en daar gaat het in een goede kuur om.

Verder testosteron is juist goed voor hart en bloedvaten als je er niet mee overdrijft.

Big T zei:
Imo als ze achter je staat moet ze hier niet tegenin gaan. Het is jouw sport/hobby. Ze wist dat je bodybuilder was toen ze iets met je begon. Dus ze wist dat de kans bestond dat je ooit (weer) ging kuren.

Als ze blijft bij haar standpunt dan zal je gewoon moeten kiezen ofwel blijven proberen te overtuigen.

En natuurlijk is het schadelijk, dat weet jij ook. Maar je kan de schade beperken zodat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen en daar gaat het in een goede kuur om.
Verder testosteron is juist goed voor hart en bloedvaten als je er niet mee overdrijft.

Maar dan komen we weer bij de ouwe discussie, de extra spieren die je opbouwd zijn eigenlijk een optisch iets, je kunt het wel als voordeel zien. Maar dat heeft nauwelijks iets met gezondheid te maken. Dus zij zal dan zeggen dat alles weggestreept de nadelen toch winnen. Mensen die er geen verstand van hebben zien zwart/wit en ga het dan maar verantwoorden, dat lukt je niet omdat je moeilijk kunt zeggen dat je gezonder uit een kuur komt dan ervoor.

Maargoed, bij verantwoord gebruik zal het allemaal wel loslopen (dat weten wij), alleen dat valt moeilijk te verkopen.

Terug
Naar boven