AndroidHealthClinic

vroegtijdig beëindigen kuur

pumpbvs

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hallo Allen,

Ik zit met een klein vraagje, mijn (testo) kuur van 2 ml per week heb ik vanwege privé omstandigheden vroegtijdig moeten beëindigen. Het is voor mij momenteel even niet mogelijk door te gaan met de kuur. Ik zit pas in mijn derde week en heb in totaal maar 3ml testo geïnjecteerd. Moet ik aan een nakuur beginnen of heeft deze minimale hoeveelheid geen invloed op mijn natuurlijke testosteron productie?

Hallo Allen,

Ik zit met een klein vraagje, mijn (testo) kuur van 2 ml per week heb ik vanwege privé omstandigheden vroegtijdig moeten beëindigen. Het is voor mij momenteel even niet mogelijk door te gaan met de kuur. Ik zit pas in mijn derde week en heb in totaal maar 3ml testo geïnjecteerd. Moet ik aan een nakuur beginnen of heeft deze minimale hoeveelheid geen invloed op mijn natuurlijke testosteron productie?
Hoe kom je aan 3ml?

week 1: 2ml
week 2: 2ml
week 3: 1ml

We spreken hier trouwens over mg en niet over ml. Per leverancier kan het aantal mg verschillend zijn per ml.

• Topic Starter Topic Starter
Lees jij nog eens goed?

Ik vraag hoe hij aan 3ml komt omdat hij 2ml per week heeft gebruikt (week 3 1ml had 2 ml moeten zijn).

Ben eerst begonnen met week 1 : 1ml
week 2 : 2ml
Zit nu in week drie en heb nog niet geïnjecteerd omdat ik er mee moet stoppen.
Zou normaal nu door gaan met 2ml per week.

weekje nolvadex op 20 mg over 2 weken en dan komt t wel goed.

Na twee weken hoef je niet na te kuren. Wil je het onzekere voor het zekere nemen, doe dan wat Zeror zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt voor de reacties.

Terug
Naar boven