MuscleMeat

Vrouw 101 beroofd en mishandeld

suppressor

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
die eikel wil ik eigenhandig de grond in trappen :mad:

De Telegraaf - ANP televideo :

YouTube - Eldery person mugged, beaten and robbed

Ik walg op dit soort lui:mad:
Je zou ze toch zo aan een vleeshaak hangen, huid eraf stropen en dan langzaam aframmelen met een knuppel..

Beide zijn n*ger btw. Maar is wel te verwachten, in amerika zit ook een plaag van die ratten die niet weten wat werken is en schijt aan de maatschappij hebben.

edit: k*t mishandelD is het natuurlijk ;) kan even worden aangepast?

lijkt me niet nodig om dit aan te passen, valt wel te verwachten van mensen die zo over n*gers spreken...

on topic: hier gaat m'n bloed van koken. En we plaatsen ons als mensen toch zoooo graag boven de dieren.

dit is laag

serieus ziek in je hoofd als je tot zoiets in staat bent.
overigens had het net zo goed een blank iemand kunnen zijn

Echt een zieke gast, waarom slaat hij ze in godsnaam?Als ie gewoon zou vragen, zouden ze het geld ook gegeven hebben.

Echt ziek als je ouderen zo mishandelt.

beeetje triest weer.

• Topic Starter Topic Starter
serieus ziek in je hoofd als je tot zoiets in staat bent.
overigens had het net zo goed een blank iemand kunnen zijn

tuurlijk, of een chinees etc.

maar in amerika zijn het gewoon veel afro's die dit doen. ongeveer wat wij hebben met moslims (en nee ik bedoel niet iedereen maar alleen die bergvolkeren die zich niet aan kunnen passen hier).

zijn dit soort "gangsters"
Player omroep.nl

Blanke mensen doen geen zieke dingen. dat weet iedereen

Ziek!!!

I smell some racism....:)

tja het is gewoon realiteit

tuurlijk, of een chinees etc.

maar in amerika zijn het gewoon veel afro's die dit doen. ongeveer wat wij hebben met moslims (en nee ik bedoel niet iedereen maar alleen die bergvolkeren die zich niet aan kunnen passen hier).

zijn dit soort "gangsters"
Player omroep.nl

naar mijn mening kan je dit niet vergelijken met de moslims hier. Je kan het ook overdrijven.

Het is een erg trieste en laffe actie van een wellicht gestoorde marginaal (drugsverslaafde?), maar dat geeft je zeker niet het recht om op deze manier veralgemenend te reageren.

Terug
Naar boven