Fitness Seller

Vrouw ontvangt 95 miljoen van swaffelende baas.

moet wel een h**r geweest zijn : 'gaf haar ongepaste bijnamen en betastte haar'... een normaal mens gaat en blijft daar dan weg en dient onmiddellijk een klacht in, maar nee ze laat het zover komen dat hij later zijn pik uit zijn broek haalt om tegen haar hoofd te tikken :rolleyes: en daarna geeft ze hem ook nog eens de tijd om haar onder te kwakken... hier klopt iets niet

moet wel een h**r geweest zijn : 'gaf haar ongepaste bijnamen en betastte haar'... een normaal mens gaat en blijft daar dan weg en dient onmiddellijk een klacht in, maar nee ze laat het zover komen dat hij later zijn pik uit zijn broek haalt om tegen haar hoofd te tikken :rolleyes: en daarna geeft ze hem ook nog eens de tijd om haar onder te kwakken... hier klopt iets niet

:roflol: gewoon een h**r, maar een normaal mens verdient ook geen 95 miljoen. We kunnen hier dus wat van leren. Als je werkgever je betast gewoon laten gaan, tot hij je swaffeld en onderspuit.

Wat zou je hier in NL eigelijk krijgen als zoiets gebeurd? Denk dat hij er met een taakstraf en gedwongen ontslag al van de haak is.

Laatst bewerkt:
In de VS is er zeer weinig wetgeving rond contracten in tegenstelling tot in Europa. Hier zal je niet rijk worden als je je door je baas laat misbruiken.

:( als ik een lekkere chick als werkgever heb dan mag ze mij zoveel misbruiken als ze wilt. Ik zou der zelfs betalen

Als je hier tijdens een operatie een verlamming vanaf je nek oploopt mag je blij zijn met een ton....na een zaak van 10 jaar.
als ik een vrouw zou zijn was ik in usa "carriere" gaan maken.

lol.

Wat een baas.

95 miljoen naar een ordinaire h**r, slecht aangepakt van die baas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahaha, ik vind dit leuk.

Als ik die kerel was had ik nu wel waar voor m'n geld gewild. Dus dat wijf opzoeken en helemaal kapot rapen..:mad:

hmmm bestond het swaffelen toen al ??

edit

Ik begrijp dat gekke land niet meer... Ok ze had wellicht iets moeten krijgen maar dit gaat nergens meer over.

Terug
Naar boven