Fitness Seller

Vrouw springt met kind van Bijenkorf Amsterdam

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
AMSTERDAM - Een vrouw is maandag met een kind van de vierde verdieping in de Bijenkorf in Amsterdam naar beneden gesprongen.
Beiden zijn in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Het kind dat ongeveer 1 jaar oud is, is inmiddels overleden. Volgens de politie is er sprake van een poging tot zelfmoord.

De vrouw sprong rond 18.00 uur met een kind van een balkon in het warenhuis op de Dam. De Bijenkorf is direct ontruimd.

Traumahelikopter
De Dam was een klein uur afgesloten zodat de traumahelikopter kon landen. Tot en met zondagavond stond er nog een kermis op het plein. Het tramverkeer kwam rond 20.00 uur weer op gang, laat een woordvoerder weten.
De identiteit van de slachtoffers en de motieven van de vrouw zijn onbekend.
nu.nl/algemeen | Vrouw springt met kind van Bijenkorf Amsterdam (video)

Geen woorden voor, wat bezielt je om zo'n klein kind te vermoorden. Als je leven dan zo ruk is maak er zelf een eind aan maar neem niemand anders mee.

In tegenstelling tot eerdere berichten schijnt de vrouw overigens niet de moeder van het kind te zijn. Des te triester, vertel maar eens als agent aan de ouders dat hun kind op deze manier is omgekomen.

Laatst bewerkt:
Fubar.

Afschuwelijk!!! Wat kunnen mensen ziek zijn zeg!!

tja spring dan alleen he....

Eric goed dat je laat zien dat je ook in de dingen om je heen geinteresseerd kunt zijn om een niet afgestompt persoon te worden,al ben je met bodybuilding bezig, wil niet zeggen dat je andere dingen niet meer kan ""verdragen,"" zoals naar de stembus gaan bv.[ook iets ]
We zijn toch niet v suiker . je zou haast denken dat t door de apenhormonen komt als mensen zo zielig gekwetst reageren . Daaaar wordt ik nl misselijk van.
Ga lekker door met je spontaniteit Eric!!! Mijn complimenten. Boddybuilding moet geen egotripperij zijn.

Eric goed dat je laat zien dat je ook in de dingen om je heen geinteresseerd kunt zijn om een niet afgestompt persoon te worden,al ben je met bodybuilding bezig, wil niet zeggen dat je andere dingen niet meer kan ""verdragen,"" zoals naar de stembus gaan bv.[ook iets ]
We zijn toch niet v suiker . je zou haast denken dat t door de apenhormonen komt als mensen zo zielig gekwetst reageren . Daaaar wordt ik nl misselijk van.
Ga lekker door met je spontaniteit Eric!!! Mijn complimenten. Boddybuilding moet geen egotripperij zijn.

Hoi kloon :wave:

OK???

Afschuwlijk, dan ben je wel heel erg in de war als je dat doet, je kind doe je zoiets toch niet aan.

:roflol: wtf

OT: Diep triest

vuil vies k*t wijf !!! smoren in de hel zal ze, ze had ons haar babytje kunnen weggeven voordat ze een eind maakt aan haar eigenshitleventje.

was niet haar baby olddutch..maar ik snap je :)

Jongens Jullie moeten natuurlijk wel nagaan dat er heel wat bijen uit die korf kwamen zetten, ik had in zo´n geval ook gewoon gesprongen, liever springen dan gestoken te worden.

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Jongens Jullie moeten natuurlijk wel nagaan dat er heel wat bijen uit die korf kwamen zetten, ik had in zo´n geval ook gewoon gesprongen, liever springen dan gestoken te worden.

:rolleyes:

Wat een grappen toch weer. Valt me nog mee dat er nog geen grappen zijn gemaakt over de Dwaze Dagen bij de Bijenkorf.

Niet grappig - is gewoon schokkend lijkt wel een nieuwe trend of zo ik zie dit berichten steeds vaker wat bezielt de mensen toch tegenwoordig???

Terug
Naar boven