MuscleMeat

Vrouw springt met kind van Bijenkorf Amsterdam

Eric goed dat je laat zien dat je ook in de dingen om je heen geinteresseerd kunt zijn om een niet afgestompt persoon te worden,al ben je met bodybuilding bezig, wil niet zeggen dat je andere dingen niet meer kan ""verdragen,"" zoals naar de stembus gaan bv.[ook iets ]
We zijn toch niet v suiker . je zou haast denken dat t door de apenhormonen komt als mensen zo zielig gekwetst reageren . Daaaar wordt ik nl misselijk van.
Ga lekker door met je spontaniteit Eric!!! Mijn complimenten. Boddybuilding moet geen egotripperij zijn.

:roflol: :haha: Wtf.

Eric heeft onlangs een soort DBC achtige positie opgeeist, de man werd vroeghah ook altijd gelijk persoonlijk benaderd door nieuwe members.

Likkie nodig? :p

Triest erg triest :( sommige mensen kunnen geen kinderen krijgen terwijl een ander ze vermoord.

Eric goed dat je laat zien dat je ook in de dingen om je heen geinteresseerd kunt zijn om een niet afgestompt persoon te worden,al ben je met bodybuilding bezig, wil niet zeggen dat je andere dingen niet meer kan ""verdragen,"" zoals naar de stembus gaan bv.[ook iets ]
We zijn toch niet v suiker . je zou haast denken dat t door de apenhormonen komt als mensen zo zielig gekwetst reageren . Daaaar wordt ik nl misselijk van.
Ga lekker door met je spontaniteit Eric!!! Mijn complimenten. Boddybuilding moet geen egotripperij zijn.

:roflol:

Welcome to the internet. Can you handle the excitement?

Dat ze iemand meeneemt in de zelfmoordactie hebben we denk ik te danken aan geloof... Want vaak is het iemand die ze eigenlijk heel graag zien en willen 'meenemen naar de hemel om eeuwig samen te zijn'.

Shit ....:(

• Topic Starter Topic Starter
We kennen de achtergronden nog niet, misschien iets te voorbarig om geloof als deelmotief er aan vast te plakken. Het mens moet in ieder geval knap gestoord zijn geweest, wie gooit er nou een kind van 4 hoog naar beneden?

Ze verdient het leven niet maar eigenlijk hoop ik wel dat ze blijft wel leven om haar straf te kunnen ondergaan. Ook al zal ze wel ontoerekeningsvatbaar verklaard worden.

We kennen de achtergronden nog niet, misschien iets te voorbarig om geloof als deelmotief er aan vast te plakken. Het mens moet in ieder geval knap gestoord zijn geweest, wie gooit er nou een kind van 4 hoog naar beneden?

Ze verdient het leven niet maar eigenlijk hoop ik wel dat ze blijft wel leven om haar straf te kunnen ondergaan. Ook al zal ze wel ontoerekeningsvatbaar verklaard worden.

achtergronden zijn daarvoor niet nodig.....
door "achtergronden" krijgen pedofilen, kindermoordenaars etc... veelste weinig straf!!
Fakt is dat kleine onschuldige kind is dood door dat wijf, "achtergronden" zou niemand behoren te interesseren in dit geval!!
Ik wens dat wijf wel DOOD, want de straf die zij gaat krijgen wordt sowieso zoals altijd te mild,, ach ze was toch zo zielig/ziek/psyge/slechte kindheid en weet ik wat voor onbelangrijke redenen in dit geval (zogenaamde achtergronden).
Smoren moet dat pluris wijf.

• Topic Starter Topic Starter
Achtergronden boeien wel, ook al zou het voor de strafbepaling niet mogen boeien. Ik vraag mezelf toch af wat zo'n mens nou bezielt om tot zo'n daad over te gaan net zo goed als een profiler van de politie waarschijnlijk wel zulke daders wil doorgronden. Al is het maar om 1 zo'n dood kind te kunnen voorkomen.

Achtergronden boeien wel, ook al zou het voor de strafbepaling niet mogen boeien. Ik vraag mezelf toch af wat zo'n mens nou bezielt om tot zo'n daad over te gaan net zo goed als een profiler van de politie waarschijnlijk wel zulke daders wil doorgronden. Al is het maar om 1 zo'n dood kind te kunnen voorkomen.

profiler voor de politie jazeker, maar als achtergrond om daarmee de straf te linderen : nee

profiler voor de politie jazeker, maar als achtergrond om daarmee de straf te linderen : nee
Uit die achtergronden wordt een soort basis ding getrokken en daarmee kan je op tijd in zien wanneer iemand zoiets gaat doen. Het is namelijk bijna nooit zonder reden, het is bijna altijd als ultieme reactie ergens op.

sick

er zijn zoveel redenen waardoor "zwakke"" karakters moedeloos worden waar wij geen weet van hebben. Ik keur elke zelfmoord actie af maar soms denk ik, durf het maar eens te doen daar is best een ""moed"" voor nodig. die moed heb ik eerlijk gezegd niet. Wel zou ik de moed hebben om door te vechten naar een betere situatie, kost wat kost.
Maar wie zijn wij om te oordelen.
Ik zelf ben ook nog op deze wereld omdat t toevallig goed afliep met de procedure om uit n land weg te gaan waar mijn ouders mee worstelden. Wij kinderen vingen toevallig op dat mn moeder zei: ik vermoord mn kinderen liever dan dat ik ze hier bij die beesten laat opgroeien. WIJ durfden soms s morgens ons ontbijt niet op te eten bang dat dat t laatste ontbijt kon zijn . HAHA ja maar het was gelukkig goed gegaan. Daarom zie je maar dat kinderen afhankelijk zijn vd onzekerheden en angsten vd ouders helaas.
harde wereld helaas. hier kan je natuurlijk oneindig over philocopheren.:(

er zijn zoveel redenen waardoor "zwakke"" karakters moedeloos worden waar wij geen weet van hebben. Ik keur elke zelfmoord actie af maar soms denk ik, durf het maar eens te doen daar is best een ""moed"" voor nodig. die moed heb ik eerlijk gezegd niet. Wel zou ik de moed hebben om door te vechten naar een betere situatie, kost wat kost.

Ik zelf ben ook nog op deze wereld omdat t toevallig goed afliep met de procedure om uit n land weg te gaan waar mijn ouders mee worstelden. Wij kinderen vingen toevallig op dat mn moeder zei: ik vermoord mn kinderen liever dan dat ik ze hier bij die beesten laat opgroeien. WIJ durfden soms s morgens ons ontbijt niet op te eten bang dat dat t laatste ontbijt kon zijn . HAHA ja maar het was gelukkig goed gegaan. Daarom zie je maar dat kinderen afhankelijk zijn vd onzekerheden en angsten vd ouders helaas.

Zelfmoord op zich vind ik ook niet laf, daar is zeker moed voor nodig (want dat doe je niet 'zomaar' even) maar het is wel laf om een onschuldig persoon erin mee te nemen.

Wat jouw moeder zei, daar zit op zich ook wel wat in, als je in een erge oorlogssituatie zit bijvoorbeeld, kan ik me misschien nog wel wat bij voorstellen... maar toch, je hebt nooit het recht om iemand het leven te ontnemen.

maro galstaun zei:
;)haha zit je lekker in je vel of????, ik zit langer op internet dan jij dat is wel zeker . bedoelde je dat ik de regels niet ken? nou ik denk dat je v mij nog een heleboel kan leren . En je schijnt niet te weten met wie je te maken hebt best jongen.;):cool: dan zou je wel anders rageren.

Thug-life dawg.

Terug
Naar boven