Fitness Seller

Vrouw toch vervolgd voor doodrijden tasjesdief

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) mag toch de vrouw vervolgen die begin 2005 in Amsterdam-Oost een 19-jarige tasjesdief doodreed. Dat heeft de rechtbank in de hoofdstad dinsdag geoordeeld.

De advocaat van Germaine C. had een bezwaarschrift ingediend tegen het besluit van justitie om haar voor de rechter te slepen. Volgens de rechtbank kan echter niet bij voorbaat worden uitgesloten dat de vrouw geen enkele blaam treft voor de dood van Ali el B.

El B. griste op de avond van 17 januari in de Derde Oosterparkstraat met een metgezel een tas uit de auto van C. De mannen vluchtten op een brommer, maar de vrouw reed achteruit achter hen aan en raakte hen daarbij. De tasjesdief kwam klem te zitten tussen de auto en een boom en overleed.

nu.nl/algemeen | Vrouw toch vervolgd voor doodrijden tasjesdief

te triest voor woorden dit, het is eerder goed dat deze mevrouw een crimineel heeft opgeruimd.

leuk dat je als slachtoffer hier als dader wordt gezien..:rolleyes:

Tja, iemand doodrijden om een tasjesroof is nou eenmaal niet geoorloofd in Nederland :p

ben benieuwd hoe dit gaat uitdraaien

ze mag nog blij zijn dat ze niet vervolg wordt voor racisme

Allah straft meteen.

Gewoon dikke pech voor die jongen dat hij dood is gereden. had hij ook maar niets moeten jatten.

Als ik een dief in mijn huis tegenkom en hij vlucht in een auto en ik jaag hem vervolgens op met mijn auto en meneer botst op een boom ben ik dan schuldig? lijkt me niet.

Triest inderdaad, je mag toch zeker proberen je eigen spullen te beschermen en dat het toevallig uit de hand loopt ja pech voor de dader vind ik, het zal echt niet haar bedoeling geweest zijn hem dood te rijden.

Oppassen voor eerwraak!!

Alsof zo'n vrouw moedwillig iemand gaat verpletteren en doden met haar wagen. Het was gewoon een angst-reactie. In Amerika legt men dat uit als 'temporary insanity' en mag de persoon ook weer vrij. Maar hier beschermt men dus de crimineel en pakt men het slachtoffer aan.

ach voor dit geval had ie niet dood gehoeven maar kan er ook geen traan om laten .welke kl***zak doet nou ook zoiets.

Alsof zo'n vrouw moedwillig iemand gaat verpletteren en doden met haar wagen. Het was gewoon een angst-reactie. In Amerika legt men dat uit als 'temporary insanity' en mag de persoon ook weer vrij. Maar hier beschermt men dus de crimineel en pakt men het slachtoffer aan.

Na een rechtszaak ja, dus precies wat er nu hier ook gaat gebeuren.

Ik voel al discussies aankomen:P Uit een schrik reactie kunnen dit soort dingen toch voortkomen? Of ben ik nou gek..

Jij bent gek!

Terug
Naar boven