MuscleMeat

Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose

SlettieBettie zei:
"Bert, heb jij die bobbel gevoeld? Die rechtsboven?"
"Eh, nee laat nog eens voelen... Nee, ik voel niets hoor."
"Hmmm... jawel, hier zit het. Janet, voel jij eens..."
'Zit ongeveer 30 cm naar binnen toe, je moet wat dieper gaan Bert' :D

@SlettieBettie je moet de reakties met wat kilo's zout nemen. Denk dat er niemand is die, bijgekomen uit de narcose met een onverklaarbaar beurs gevoel in zijn kont, niet over de zeik zou gaan ;)

dit is toch niet normaal dat kan toch nie koop dan zo'n levensechte coïtusdoll kan je alles mee doen en zeurt ook nie

Lauw!!!kom 'es Gauw Kijken!!!:d

Wel eng eigenlijk. Lig je daar voor een simpele amandel behandeling, word je wakker met een gescheurde kontster ...

dat verklaard die pijnlijke anus na mijn tandartsbezoek :eek:

Te gek voor woorden.
Ik heb sowiezo geen hoge pet op van ziekenhuizen/doctoren/internisten etc,
mijn mening is ook dat huisartsen veelvuldig gecontroleerd moeten worden op de correctheid van hun werkzaamheden, je hebt genoeg debielen erbij die volgens mij geen eens besef hebben waarmee ze bezig zijn.

koetje zei:
dat verklaard die pijnlijke anus na mijn tandartsbezoek :eek:

Vaginal examination

Usually use a vaginal speculum. It can be made of glass, PVC or cardboard.
Insert the speculum over pelvis and into the vagina. The vagina is a potential space, inserting the speculum will cause a rush of air to 'inflate' the vagina.
Use an external light source to look into the vagina.
You can look for discharge from cervix and vagina, urine pooling, cervical ring eversion, adhesions, tears, and abscesses.
Manual vaginal exam. You can insert a clean hand into vagina and instead of looking you can feel for tears, adhesions, abscesses, cervical dilation, and debris (such as mummy, fetus).

bedoel je de veearts?:D

j/k Koetje:)

KaLe zei:
Wel eng eigenlijk. Lig je daar voor een simpele amandel behandeling, word je wakker met een gescheurde kontster ...

Dat is dus niet zo. Het gaat om gyneacologische behandelingen. Dus er wordt al gevoeld, alleen nu wat meer...

Als jij voor aan amandelbehandeling in het ziekenhuis ligt, staat er misschien ook wel een student bij te kijken/mee te hlpen. Mag dat wel??

Wat is dat toch met al die shit...

Ik kan me voorstellen dat bij een amandelenonderzoek niemand een bezwaar zou hebben tegen de aanwezigheid van een stagair. Maar eens het over een 'k*t' gaat mag er opeens niets meer, nogal hypocriet dacht ek zo. Ik denk btw dat de kans op misbruik van vrouwen onder narcose het kleinst is wanneer er meerdere mensen in de kamer zijn, kwestie van sociale controle.

Die vrouwelijke leraren hebben toch ook mooie k*tjes en anusjes.

• Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om aan vrijwilligers te komen die een hele klas studenten achter elkaar met hun vingers in zich willen hebben. De patienten merken er natuurlijk niks van. Het gaat eigenlijk wel te ver, maar hoe wil je het anders doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ah man...

Pijnlijke zaak, ik durf me nou niet meer te laten operen.

Ik weet al wat ik ga studeren !! :D

hahahah :roflol: ok ik hou er maar over op.

Gister dacht ik hier ook over na...

Ik dacht je zal maar een hersenoperatie moeten ondergaan en de chirurg die je gaat behandelen is niet afgestudeerd voor ze chirurgen diploma. Ik zou echt bagger schijten als zoiemand mijn schedel open moest zagen!

En dan na afloop ook nog even in me anus vingeren :D

Terug
Naar boven