EIGEN SCHULD.............DIKKE DARM-BULTDBC01 zei:Ik vraag me af tweeduuzend, wat Samir er zelf van zou zeggen dat ie die ziekte heeft. Hij zou er een mooie draai aan geven vanuit Koran-opzicht etc.
??Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EIGEN SCHULD.............DIKKE DARM-BULTDBC01 zei:Ik vraag me af tweeduuzend, wat Samir er zelf van zou zeggen dat ie die ziekte heeft. Hij zou er een mooie draai aan geven vanuit Koran-opzicht etc.
??klusmier zei:

Yzord zei:Van mij hoeft hij niet te sterven, maar zijn pijn mag wel erger worden, zo gul ben ik dan weer

Oxgene zei:

ja, waarschijnlijk krijgt hij nu op zijn fl**ker van Allah, omdat hij een beetje stom bezig was...MrJ zei:
Tja, dan moet je ook niet gaan zeuren als Allah straft. Dan moet je je niet gaan beroepen op het recht op medische verzorging. Hij wilde ons rechtssysteem toch niet?Probleem is dat Samir A. alleen de wetten van Allah respecteert en zijn recht niet wil halen bij de rechtbank.
RubenSossa zei:ik zeg je kerel, de ziekte van Crohn lijkt me geen pretje. De hele dag hals over kop je beschijten met het gevoel alsof je je endeldarm eruit baggert!![]()
DBC01 zei:Iemand die willens en wetens van plan is om honderden onschuldige burgers de dood in te jagen moet nu zeker genieten van genade van de staat?
Zo iemand mag van mij lijdzaam kapot gaan.
Vandaar dat ie bezig was met plannen voor een zelfmoordactie!![]()