MuscleMeat

Samir A. "sterft van de pijn"

Nou, je bent mooi de sigaar als je die ziekte hebt, er zijn beheersbare vormen, Nance heeft het ook geloof ik (ja die van 24-Seven en nu presentatrice).

Toch fijn dat er in deze dagen ook nog eens goed nieuws is. volgens mij wordt hij daar flink in zijn reet gedoet. Ik hoop dat het een langzame pijnlijke dood is.

• Topic Starter Topic Starter
Van mij hoeft hij niet te sterven, maar zijn pijn mag wel erger worden, zo gul ben ik dan weer

Het is nu letterlijk een strontjong. Allah heeft het zo gewild.

Probleem is dat Samir A. alleen de wetten van Allah respecteert en zijn recht niet wil halen bij de rechtbank.
Tja, dan moet je ook niet gaan zeuren als Allah straft. Dan moet je je niet gaan beroepen op het recht op medische verzorging. Hij wilde ons rechtssysteem toch niet?

Yep, Allah's wil! :roflol:

Jammer..... nu kan hij zijn levenslang niet uit zitten... de dood is te makkelijk.

Als hij echt slecht is mag hij langzaam weg teren, heel langzaam.

ik zeg je kerel, de ziekte van Crohn lijkt me geen pretje. De hele dag hals over kop je beschijten met het gevoel alsof je je endeldarm eruit baggert! :roflol:

RubenSossa zei:
ik zeg je kerel, de ziekte van Crohn lijkt me geen pretje. De hele dag hals over kop je beschijten met het gevoel alsof je je endeldarm eruit baggert! :roflol:

Dat lijkt mij ook niks. Een aanslag plegen zal er wel niet meer bij zitten, als hij in de buurt komt ruik je dat waarschijnlijk wel.

• Topic Starter Topic Starter
Een aanslag plegen zit er juist in, want als hij voor zijn gevoel bijna gaat, neem dan maar van mij aan dat hij er een paar meeneemt.

Ik snap dat jong niet...

Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is :thumbs:

DBC01 zei:
Iemand die willens en wetens van plan is om honderden onschuldige burgers de dood in te jagen moet nu zeker genieten van genade van de staat?

Zo iemand mag van mij lijdzaam kapot gaan.

Vandaar dat ie bezig was met plannen voor een zelfmoordactie! :roflol:

ontopic: Ach ik lig er niet wakker van al zou ie vanaaf dood valluh...

Offtopic: DBC geen woorden met willens en wetens je doet me denken aan die lessen Werken binnuh de wettelijke kaders (oftewel de les voor beveiliging 2 opleiding waar je elke wet zo beetjuh uit je hoofd moet leren die voor ons van toepassing zijn)

ziekte:eek: preventief ruimen zeg ik!!!:mad: voordat ie iedereen besmet...laten we maar een actie organiseren om een kogel te kopen om hem het genadeschot toe te dienen:rolleeyes:

Terug
Naar boven