AndroidHealthClinic

(Vrouwen) parfum advies nodig [Karma]

Is je moeder dat niet waard? :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Is je moeder dat niet waard? :D:D:D

Haha, 'tuurlijk wel.

Alleen vind zij al een geurtje boven de 20 euro zonde van het geld. Dus om dan meteen een geurtje van 60 euro te kopen is ook weer zo iets.

Sowieso ken ik een paar websites die wat oudere geurtjes verkopen, die nu met een 50% korting oid worden aangeboden. Die Chanel is alleen maar zo duur omdat die van dit jaar is waarschijnlijk. 5 jaar later kost ie een paar tientjes minder. Aangezien mijn moeder echt niet let op wat er van '' deze tijd '' is of van 5 jaar terug, is het een beetje zonde :rolleyes:

Haha, 'tuurlijk wel.

Alleen vind zij al een geurtje boven de 20 euro zonde van het geld. Dus om dan meteen een geurtje van 60 euro te kopen is ook weer zo iets.

Sowieso ken ik een paar websites die wat oudere geurtjes verkopen, die nu met een 50% korting oid worden aangeboden. Die Chanel is alleen maar zo duur omdat die van dit jaar is waarschijnlijk. 5 jaar later kost ie een paar tientjes minder. Aangezien mijn moeder echt niet let op wat er van '' deze tijd '' is of van 5 jaar terug, is het een beetje zonde :rolleyes:

Beter toch? Koop van je voor die 4 tientjes 5 kilo whey, iedereen blij :D

Trouwens........die nieuwe Jean Paul Gaultier is ook wel goed.
Tis dat het een wijvenbaan is, maar anders was ik bij Douglas gaan werken. geloof ik hahaha

Heb thuis ook voor honderden euro's aan luchtjes in de kast staan....ik verzamel ze :)
"Geuren die je wereld kleuren" hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik voor die Chopard Brilliant Wish ga... Ik zou hem haast alleen al kopen vanwege het flesje ;)

Goeie keus. Ik werd er knap hitsig van in ieder geval, dat luchtje :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb dit jaar deze voor m'n mammie gekocht, ze vond hem heerlijk en toen hij op was heeft ze dezelfde weer gekocht.

Jean Paul Gaultier Classique.

jean-paul-gaultier-classique-eau-parfum-natural-spray-gold-flower13689.jpg

Terug
Naar boven