XXL Nutrition

vrouwtje zwanger na 2 kuren test/tren

jong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo jongens,

ik ben vorig jaar Jan.begonnen met kuren 12 weken duurde deze kuur in totaal.. toen ben ik ongeveer 2,5 maand gestopt met kuren en ben ik weer begonnen dit ook weer voor 12 weken. allebei de kuren heb ik testosteron en tren gebruikt (500 om 250) nou is me vrouwtje een maand nadat ik gestopt was met me laatste kuur zwanger geworden..

Nou is me vraag kan dit gevolgen hebben voor het kind?

Gr..

Nu moet zij Novadex slikken zodat je kind geen last krijgt van een dip :eek:

Ken voorbeelden zat van gasten die non stop kuren en mooie kindjes kregen.
Proficiat trouwens.:)

Gefeliciteerd man.

Wie zegt dat hij het wil?

22 jaar? Gecondoleerd :)

Houd het een beetje serieus heren!

Gefeliciteerd man.
Kan iemand die non stop aan de aas was en een gezond kind heeft gekregen.
Denk niet dat je je daar zorgen voor hoeft te maken.

En de mijne is ook zwanger. 16 weekjes alweer.

Nou ja, 1 voordeel heb je alvast. Zodra het kind bevallen is, kan ie lopen :)

Ken aardig wat gasten die flink gebruiken (ook sommige in mijn ogen wat minder slim) en tijdens/na de kuur gewoon normale kinderen hebben gekregen.

Ken er geen met complicaties.
Het oudste kind is 8 van deze gasten, dus als er iets echt goed mis zou zijn, hadden ze dat al wel gevonden denk ik.

hallo jongens,

ik ben vorig jaar Jan.begonnen met kuren 12 weken duurde deze kuur in totaal.. toen ben ik ongeveer 2,5 maand gestopt met kuren en ben ik weer begonnen dit ook weer voor 12 weken. allebei de kuren heb ik testosteron en tren gebruikt (500 om 250) nou is me vrouwtje een maand nadat ik gestopt was met me laatste kuur zwanger geworden..

Nou is me vraag kan dit gevolgen hebben voor het kind?

Gr..
Ga naar de gynaecoloog en leg het uit.

Moet er niet aan denken om nu al een kind te moeten verwachten.

15 goede vrienden van mij roken pakje per dag en zijn gezond en fit !

do you get the point?

Gefeliciteerd!!! Little hercules komt eruit waarschijnlijk of je hebt pech en het word obelix!!
Succes

• Topic Starter Topic Starter
okee bedankt mannen ik ben weer gerust gesteld:D

Geen idee of hier al wetenschappelijk onderzoek naartoe gedaan is, maar ik ben toch blij dat mn kinderen geboren zijn voor ik met aas begon.
Mochten ze later iets voorhebben, zou ik me niks kunnen verwijten (mocht dit dan door mij veroorzaakt zijn).
Sorry, ik wou toch mn mening es zeggen. Je kan het altijd es vragen aan je gynaecoloog.

Niet echt iets om grappen over te maken dwerg!

TS.Gefeliciteerd

En vervolgens val je iemand aan op zijn lengte, snotaap!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 14:06 ----------

Ga naar de gynaecoloog en leg het uit.

Moet er niet aan denken om nu al een kind te moeten verwachten.

Idd, als je echt wil weten of het kwaad kan zou ik een dokter of gyneacoloog opzoeken. vanuit mijn buikgevoel lijkt het me wel logisch dat kuren potentieel gevolgen kan hebben op de kwaliteit van je zaad en dus ook nageslacht.

Terug
Naar boven